Lähetetty: 03 Tammi 2010, 15:32
Jep, tästä se lähtee. Kiitokset
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
Röhnö kirjoitti:Olikos shifterissä joku pieni viive ecu editorin kautta ohjattuna?
Eli kun laitan paineilmavaihtajan ja napilla käskyä, niin katkoajan saa toki muutettua, mutta meneekö käsky heti vai jollain x-viiveellä perille?
Aikomus olisi jättää Cordonan painekatkaisija vaihdevivustosta pois, jolloin tuota sytkänkatkon aloitusajankohtaa ei voi ohjata kuin tarvittaessa jonkun relevirityksen kautta. Jos järjestelmässä on jonkinlainen viive, niin silloin ei ehkä tarvitsisi mitään relekötöstyksiäkään lisätä. Vähemmän komponentteja -> vähemmän riskiryhmiä jne.
Kyssyy Rampe
Kiitos infosta. Taas tuntee itsensä aasiksi, kun ei tuon vertaa käynyt katsomassa käyttöliittymää...jarim kirjoitti:Röhnö kirjoitti:Olikos shifterissä joku pieni viive ecu editorin kautta ohjattuna?
Eli kun laitan paineilmavaihtajan ja napilla käskyä, niin katkoajan saa toki muutettua, mutta meneekö käsky heti vai jollain x-viiveellä perille?
Aikomus olisi jättää Cordonan painekatkaisija vaihdevivustosta pois, jolloin tuota sytkänkatkon aloitusajankohtaa ei voi ohjata kuin tarvittaessa jonkun relevirityksen kautta. Jos järjestelmässä on jonkinlainen viive, niin silloin ei ehkä tarvitsisi mitään relekötöstyksiäkään lisätä. Vähemmän komponentteja -> vähemmän riskiryhmiä jne.
Kyssyy Rampe
Joo kyllä sille pystyy viiveen säätämään. Se Activation arvo siellä shifter moduulissa.
Yksi on-//-on kytkin periaatteessa riittää, siis sellainen jossa napoja yhteensä 12.gsxr kirjoitti:Pitäs koittaa tuota kaapelia ruveta rakentaan aihiosta mutta ei millään valkene että mikä juttu tuo on missä on "converter module" ja kahdenlaista kytkintä yms. juttua mukana, mikä kaapeli se on?
Eikös sillä kaapelilla missä on yksi on-off-on kytkin ainoastaan pitäisi päästä muuttamaan ecun asetuksia tai olen ymmärtänyt jotain täysin väärin?
jarim kirjoitti:Yksi on-//-on kytkin periaatteessa riittää, siis sellainen jossa napoja yhteensä 12.
gsxr kirjoitti:Nyt on kaapeli tehty ja kytketty mutta miten sen "flash the ecu" napin saa aktiiviseksi kun käynnistää ecueditorin ensimmäistä kertaa?
.NET Framework 2.0. ja Flash Development Toolkit on asennettu ja käytössä IE8 ja XP
Pitääkö asentaa kaapelille erikseen jotku ajurit?
jarim kirjoitti:gsxr kirjoitti:Nyt on kaapeli tehty ja kytketty mutta miten sen "flash the ecu" napin saa aktiiviseksi kun käynnistää ecueditorin ensimmäistä kertaa?
.NET Framework 2.0. ja Flash Development Toolkit on asennettu ja käytössä IE8 ja XP
Pitääkö asentaa kaapelille erikseen jotku ajurit?
Oletko asentanut Flash Development Toolkitin?
No sitten seuraava tyhmä kysymys, olethan ladannut siihen jonkun binäärin mitä yrität flashata? Ja samalla tiedoksi että se "New/Stock K2-K7" tekee US imagen joka sellaisenaan ei sovi EU ecuun.gsxr kirjoitti:jarim kirjoitti:gsxr kirjoitti:Nyt on kaapeli tehty ja kytketty mutta miten sen "flash the ecu" napin saa aktiiviseksi kun käynnistää ecueditorin ensimmäistä kertaa?
.NET Framework 2.0. ja Flash Development Toolkit on asennettu ja käytössä IE8 ja XP
Pitääkö asentaa kaapelille erikseen jotku ajurit?
Oletko asentanut Flash Development Toolkitin?
Flash Development Toolkit on asennettu vai pitääkö sille tehdä jotain muutakin? Se on asennettu erään sun laittaman linkin kautta...
Modify, Repair, Remove, mikähän noista pitää valita?
Asia selvä, huomasinkin että en kaiketi pääse muokkaamaan sitä ecun alkuperäistä ohjelmaa muutakuin ottamalla sen saman ohjelman jostain muualta ecueditoriin käsiteltäväksi ja sitten flashaamalla sen ecuun.jarim kirjoitti:ECUEditorilla et tosiaan muokkaa suoraan ecusi sisältöä vaan koneella olevaa binääritiedostoa joka sitten flashataan ecuun. Liikenne siis siltä osin on yksisuuntaista, saat ladattua ecuun tavaraa mutta ecusta et saa ulos siellä olevaa softaa kovin helposti. Kannattaa siis olla aina selvillä mikä binääri ecuusi on flashatty jos haluat tehdä muutoksia. Ja kannattaa muistaa tallentaa aina se muutettu/flashatty tiedosto koneelle myös!