Sivu 22/87

Lähetetty: 19 Elo 2013, 21:01
Kirjoittaja Heksa
Arctikdiver kirjoitti:No niin... Ettei mee ihan ruusuilla tanssimiseksi. Nyt on asetettu lähtökohta, kehitystyö alkakoon. Setti kehitystyökaluja on saapunut. Kaks pakillista kamoja odottaa toimiin pääsyä...:p
onks nää niitä joiden lisäksi tarvitaan aika ja paikka?

Lähetetty: 20 Elo 2013, 12:40
Kirjoittaja zeta1
Nähdäänkö kyseiset ennätyslaitteet mahdollisesti Lappeenrannassa?

Lähetetty: 20 Elo 2013, 12:58
Kirjoittaja Nesmit
SMR kirjoitti:
Nesmit kirjoitti:Joko nyt saa kisavehkeen käyriä näytille :p

Tuommoinen olisi takiskäppyrä tällä hetkellä.

SMR ST Takapyöräteho

No nyt alkaa ymmärtään miksi Joensuussa pito lähti sillai "yhtä-äkkiä" :D




Edited By Nesmit on 1376996597

Lähetetty: 20 Elo 2013, 15:20
Kirjoittaja kajbusa
toimeve kirjoitti::bowdown:
No johan on mörkö...... Eikä äijät ole paljon henkseleitä paukutellut .... rakentaneet hiljaisuudessa :respekt:

Lähetetty: 21 Elo 2013, 17:25
Kirjoittaja Heksa
STRAIGHTLINERS
No. Name Machine Best s1 s2 s3 s4 s5 s6
Flyers at Elvington 18 August 2013
Weather Sunny, windy

2. Modified Stock

28 Paul Brookes Hayabusa 1300cc 201.3 189.1 187.1 189.7 198.7 197.3 201.3
1 28 Paul Brookes Hayabusa 1300cc 199.1 196.9 194.1 198.3 199.1
38 Tracey Farnell BMW 1000RR 185.8 178.3 185.8 185.2 185.8 183.7 183.3
2 39 Ray Flavin Kawasaki ZX12R 182.4 176.5 178.8 182.4 178.3
1 39 Ray Flavin Kawasaki ZX12R 180.9 142.2 176.0 176.0 179.4 178.5 180.9
40 Erin Beadle Hayabusa 1300cc 173.7 144.9 151.9 163.1 167.6 173.7 160.4
39 Ray Flavin Kawasaki ZX12R 171.3 170.7 170.5 171.3 170.5 170.7 167.3
41 David Guest Yamaha R6 152.4 148.0 150.3 150.1 152.4 152.1

3. Super Stock

59 Mika Syren Hayabusa 1600cc 225.9 153.4 216.5 215.6 225.9
51 Barry Miller Hayabusa 1441cc 207.8 193.1 190.7 183.3 207.8
60 Zef Eisenberg Kawasaki ZX 1400cc 197.3 187.4 196.6 197.3 194.1 196.2
2 61 Dan Finucane Suzuki GSXR 1216cc 182.1 169.1 165.3 164.8 170.7 182.1
1 61 Dan Finucane Suzuki GSXR 1216cc 175.7 157.5 175.7 164.8 167.8 153.0 168.1
61 Dan Finucane Suzuki GSXR 1216cc 159.3 147.6 151.3 152.8 147.2 159.3 157.4

4. Nitrous
78 Pete Williams 2 Faced Hayabusa 130 192.7 187.1 192.4 190.1 192.7

5. Turbo

127 Mika Syren Hayabusa Turbo 1340 243.0 215.2 228.2 243.0 242.4 239.2
130 Phil Wood Hayabusa Turbo 1300 241.9 233.1 237.2 241.9
120 Jo Stevenson Hayabusa Turbo 1300 241.4 168.4 180.3 234.6 232.1 171.3 241.4
1 104 Jack Frost Hayabusa Turbo 1300 239.8 239.8 194.1 194.5 222.2
888 Ken Dunn Kawasaki ZX12R Turb 230.6 196.6 202.0 230.1 230.6 224.9 230.1
104 Jack Frost Hayabusa Turbo 1300 228.2 161.6 216.9 228.2 144.9 213.9 184.3
1 888 Ken Dunn Kawasaki ZX12R Turb 225.9 225.9 221.7
1 119 Liam Sheridan Hayabusa Turbo 1300 223.1 215.6 212.2 220.8 223.1 189.1
124 Barry Miller Hayabusa Turbo 1300 218.2 181.2 188.4 218.2 201.6 216.5 216.5
1 116 Merrill Corbett Hayabusa Turbo 1300 218.2 205.1 204.7 216.0 218.2
119 Liam Sheridan Hayabusa Turbo 1300 215.6 177.7 179.1 99.6 136.4 202.4 215.6
1 124 Barry Miller Hayabusa Turbo 1300 215.6 215.6
1 112 Becci Ellis Hayabusa Turbo 1300 214.7 214.7
112 Becci Ellis Hayabusa Turbo 1300 213.1 140.4 206.2 204.7 209.6 209.4 213.1
102 Tony Foster Hayabusa Turbo 1300 213.1 203.5 213.1
1 138 Tracey Farnell Kawasaki ZX12R 207.4 195.2 198.3 207.4
116 Merrill Corbett Hayabusa Turbo 1300 206.2 194.1 195.9 198.3 206.2 148.6 205.1
1 109 Barry Beadle Hayabusa 1300cc 205.1 205.1 187.1 202.8
138 Tracey Farnell Kawasaki ZX12R 204.7 162.8 169.4 180.3 192.7 191.1 204.7
109 Barry Beadle Hayabusa 1300cc 202.0 174.3 187.1 174.0 199.1 199.1 202.0
150 Abe Berry Hayabusa 1340cc 185.5 180.3 184.9 185.5
123 Andrew McKie Hayabusa Turbo 1300 182.7 163.3 173.4 178.8 182.7 178.5 180.6
1 123 Andrew McKie Hayabusa Turbo 1300 182.7 182.7 179.4 178.5
107 Philip Lovatt Suzuki GSXR turbo 10 182.1 178.8 169.9 180.6 178.3 181.2 182.1

Wheelie Riders
306 Paddy o'Sullivan Suzuki GSXR K5 1000 200.2 139.0 199.1 200.2 193.4 193.4
007 Jason King Suzuki GSXR 1000cc 187.8 179.1 180.6 98.2 129.3 187.8
332 Nev Moss Kawasaki Turbo ZX12 187.4 172.1 184.3 152.1 187.4 180.9
329 Jack frost Hayabusa Turbo 1300 186.5 186.5
1 307 Steve Warner BMW 1000cc 184.6 165.0 175.1 184.6
1 303 Nev Moss BMW S1000RR 177.4 177.4 121.2 121.3 165.8 164.0
301 Egbert Van Popta Hayabusa Turbo 177.1 166.6 177.1 138.6 142.0 160.0 157.9
305 Dodge Supabusa s/c 1340cc 177.1 177.1 159.0 158.3 172.1 165.8
340 George Chalmers Hayabusa Turbo 175.7 108.1 128.8 135.5 155.4 165.8 175.7
310 Ted Brady Suzuki GSXR Turbo 10 172.3 155.8 171.0 156.7 172.3 153.2 150.1

olishan Riitta voinu ajaa jommalla kummalla ton Wheelie Ridersin :p

Lähetetty: 22 Elo 2013, 11:49
Kirjoittaja snuggles
Tuohon ei meitin resurssit riittäny, oli suht huiman näköstä kun heput tuli hytti pystyssä 1km ja paras ylitti 200mph maaliviivalla.

Tässä päivän toiseksi nopein mailikuski, Phil Wood,

http://www.youtube.com/watch?v=0zgtu-xcgf0

Lähetetty: 22 Elo 2013, 16:37
Kirjoittaja villeh
Mielenkiinnosta, minkä verran on pakopainetta??

Lähetetty: 22 Elo 2013, 21:25
Kirjoittaja SMR
villeh kirjoitti:Mielenkiinnosta, minkä verran on pakopainetta??
Eipä mitattu, olis ehkä pitäny, mutta koko rojekti tehtiin silleen että kaikki ylimääränen kikkailu ja tuskaa lisäävä tieto jätettiin sivuun. Ensi talvena sitte loggerit ym bittijonot pelittään ja sössitään koko ensi kesä kun mikään ei pelitä.

Lähetetty: 22 Elo 2013, 21:28
Kirjoittaja zeta1
Tieto luo vaan tuskaa ei mulla ole edes ahtopaine mittaria. No talven aikana rukataan jotain.



Edited By zeta1 on 1377196156

Lähetetty: 23 Elo 2013, 11:42
Kirjoittaja SMR
Nyt on dataa purettu, tietty boxiin tullu paras lukema jäi unholaan kun sillon ei kortti koneessa, mut se ,mikä löytyi oli 395.41kmh/1545.36m, tämän vedon maililukema 388kmh, joten liian aikaisin jarrulle.

Lähetetty: 08 Syys 2013, 19:33
Kirjoittaja SMR
Tänään ajettiin tiimin syysajot ja reittinä Päijänteen ympäriajo, mutta ei enskapooria pitkin. Mukana 9 pyörää joista 6 busaa. Reitillä Jamo, Pete, Jorma, Veke, Teemu, Sakke, Mika, Henttu ja Mauri. Vauhdin pito reipasta, olis tarvittu isompi järvi kierrettäväksi. Ainoat ropleemit Sorsalla jossa pienehkö sähköpalo ja kilpi lensi pöpelikköön.

Lähetetty: 08 Syys 2013, 20:20
Kirjoittaja Bärräbete
SMR kirjoitti:Tänään ajettiin tiimin syysajot ja reittinä Päijänteen ympäriajo, mutta ei enskapooria pitkin. Mukana 9 pyörää joista 6 busaa. Reitillä Jamo, Pete, Jorma, Veke, Teemu, Sakke, Mika, Henttu ja Mauri. Vauhdin pito reipasta, olis tarvittu isompi järvi kierrettäväksi. Ainoat ropleemit Sorsalla jossa pienehkö sähköpalo ja kilpi lensi pöpelikköön.
Kyllä oli hienoa taas vähän "päästellä" .Jormakin kerkesi neljäksi kouvolaan :turbobusa: on se iso järvi,kun tuli 700km ajettua tänään :thumbup:

Lähetetty: 09 Syys 2013, 13:59
Kirjoittaja SMR
Bärräbete kirjoitti:Kyllä oli hienoa taas vähän "päästellä" .Jormakin kerkesi neljäksi kouvolaan on se iso järvi,kun tuli 700km ajettua tänään :thumbup:
Taisit ajella Saimaan ympäri samaan laskuun

Lähetetty: 09 Syys 2013, 14:06
Kirjoittaja toimeve
...mutta että on hienot syyskelit nauttia työmatkoista (kun vielä on...) Busalla! :mosh:

Kun joka tapauksessa tuo oman Busan kone aukashan ja tarkistethan mitä son syöny, niin mitäs sille sitten tehhään? Paitte että ehjätään jos pystythän :laugh:

Mutta ajatuksia vois heitellä (paitti että turboa en edelhenkhän ajattele. Ainakhan kovin vahvasti) :oops:

Lähetetty: 10 Syys 2013, 21:17
Kirjoittaja SMR
toimeve kirjoitti:Kun joka tapauksessa tuo oman Busan kone aukashan ja tarkistethan mitä son syöny, niin mitäs sille sitten tehhään? Paitte että ehjätään jos pystythän :laugh:
Ei oikeen osaa aatella mitään pätevää parannusta kun ensten pitää saada vikakohteet selville, tahi niiden syyt lähinnä.
Kunhan saadaan tää talvi alulle ja vehkeet parkkiin. Mut sitä ennen vois paistaa pari makkaraa.