Sivu 22/24

Lähetetty: 17 Kesä 2009, 17:12
Kirjoittaja Koijari
Tänään Bikefoxin penkissä two brossin slipareilla ja x-tre,vakio suodatin.Takaselta 178.63 ja 152.87 Nm.Eli linjassa taitaa kulkea.
Niin k8 ja nopeutta kelas 310.




Edited By Koijari on 1245266158

Lähetetty: 17 Kesä 2009, 19:23
Kirjoittaja Timosaurus
Samalla reisulla Koijarin kanssa Bikefoxin penkissä. K8, Yoshimura TRC sliparit, Pipercross ilmansuodatin: 181,72 hp ja 155,46 Nm.

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 08:40
Kirjoittaja 103-1209027290
Vittaniemen Samilla meikän K8 tuotti 182,3hv/139Nm. Vertailukäyränä olleessa K8:ssa oli 183,2hv/145Nm. Tehot siis linjassa, mutta vääntöä puuttuu. Samikin totesi, että ei parhaasta päästä. Liekö sitten meikäläisen sisäänajo ollut liian hissuttelua, en tiedä :pääseinään:

Noh, eiköhän nuo luvut parane Akran kokorännillä ja säätämisellä... vielä kun saisi niihin rahat jostain :baaa:

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 09:14
Kirjoittaja 107-1089231881
greatLeo kirjoitti:Vittaniemen Samilla meikän K8 tuotti 182,3hv/139Nm. Vertailukäyränä olleessa K8:ssa oli 183,2hv/145Nm. Tehot siis linjassa, mutta vääntöä puuttuu. Samikin totesi, että ei parhaasta päästä. Liekö sitten meikäläisen sisäänajo ollut liian hissuttelua, en tiedä :pääseinään:

Noh, eiköhän nuo luvut parane Akran kokorännillä ja säätämisellä... vielä kun saisi niihin rahat jostain :baaa:

Ei oo muuten huonon näköinen Akran kokoränni race versiona

http://kansiset.galleria.fi/kuvat....ull

Hmm... hiukka :offtopic: mutta löytys ns. rimalta busanisti hintaan....




Edited By Ksthb on 1248860427

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 10:02
Kirjoittaja Tomppa
Ksthb kirjoitti:
greatLeo kirjoitti:Vittaniemen Samilla meikän K8 tuotti 182,3hv/139Nm. Vertailukäyränä olleessa K8:ssa oli 183,2hv/145Nm. Tehot siis linjassa, mutta vääntöä puuttuu. Samikin totesi, että ei parhaasta päästä. Liekö sitten meikäläisen sisäänajo ollut liian hissuttelua, en tiedä :pääseinään:

Noh, eiköhän nuo luvut parane Akran kokorännillä ja säätämisellä... vielä kun saisi niihin rahat jostain :baaa:

Ei oo muuten huonon näköinen Akran kokoränni race versiona

Akra Racing System

Hmm... hiukka :offtopic: mutta löytys ns. rimalta busanisti hintaan....
Ei näy kuva vaan pyytää sisäänkirjautumista... :glare:

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 12:44
Kirjoittaja 107-1089231881
Ksthb kirjoitti:
greatLeo kirjoitti:Vittaniemen Samilla meikän K8 tuotti 182,3hv/139Nm. Vertailukäyränä olleessa K8:ssa oli 183,2hv/145Nm. Tehot siis linjassa, mutta vääntöä puuttuu. Samikin totesi, että ei parhaasta päästä. Liekö sitten meikäläisen sisäänajo ollut liian hissuttelua, en tiedä :pääseinään:

Noh, eiköhän nuo luvut parane Akran kokorännillä ja säätämisellä... vielä kun saisi niihin rahat jostain :baaa:

Ei oo muuten huonon näköinen Akran kokoränni race versiona

http://kansiset.galleria.fi/kuvat....ull

Hmm... hiukka :offtopic: mutta löytys ns. rimalta busanisti hintaan....
linkki korjattu/muutettu

http://kansiset.galleria.fi/kuvat....ull

galleriasta löytyy myös putkisto kuvia Hindle/Leovince putkistoista ja slipareista K8 siin

Lähetetty: 29 Heinä 2009, 23:03
Kirjoittaja 74-1244230845
Eilen IP-dynotest siilinjärvi K9 aj.4900km mittauslämpö 32celsiusta micronin sliparit muuten vakio 187,7 hv 139.0 nm takapyörältä.
Väännöt vähän kadoksissa mutta jakso joensuun kentällä mennä kuitenkin 292km/h.Tuossa parin viikon sisällä muokataan karttoja niin katotaan mitä sitten lähtee.???

Lähetetty: 30 Heinä 2009, 12:40
Kirjoittaja PetriK
Penkeissä on eroja joten vaikeahan näistä tehoista on mitään sanoa. Alla kuva yhdestä vehkeestä jossa on akran tuplaputkisto (siis EI OLE 4-2-1 vaan kaksi pönttöä joissa e-leima, lisäksi kokoputkeen saa katalysaattorin jälkiasennuksena.). Punaisella käyrällä näkyy miten omaa ecua säätämällä hieman laihennettiin seosta yläkerrasta. Kunnolliseen säätöön ei tuolloin valitettavasti ollut aikaa. Mopossa ei ole muita muutoksia.

edit - ai niin, todellistan opeutta kelasi vakiovälityksillä dynossa 324, kentällä meni kuitenkin performanceboxin mukaan vain 311. Pyörän oman nopeusmittarin virhe on noin 5%-6%, eli kun mopon mittari näyttää 300 on todellinen vasta 270.

http://shop.akrapovic.de/pdf....08-.pdf

Kuva




Edited By PetriK on 1248949327

Lähetetty: 06 Elo 2009, 10:45
Kirjoittaja -Harza-
Ode kirjoitti:Eilen Viaberilla penkitettiin K8.... 167,1hv ja 133nm. Yoshin sliparit ei muita muutoksia. Aika tiukka penkki... Tai sit mulla on jotain vikaa.... :D Käyrät oli kyl ihan kauniit.
Vanha malli anto samassa penkissä 161,2 hepoa. Vääntöä en muista.
Ajo tehtiin 5. vaihteella... Vaikuttaako johonkin???

Viaber, K8, Yoshimura Japan Oval Cone -sliparit, ei muita muutoksia: 166,6 hp / 135,6 Nm

Tässä käppyrät Yoshimuran omilta sivuilta:
Kuva

Lähetetty: 06 Elo 2009, 15:10
Kirjoittaja Vmatti
Vähän OT, mutta laitetaanpa kuitenkin jos jollain tarvetta:

Dyno-might

Lähetetty: 04 Huhti 2010, 16:59
Kirjoittaja TNT
Miksu huudattanu ormua pääsiäisen doctorin penkissä, ei voi kun hattua nostaa kun pyhät säätäny busaa :respekt: Säätö hommat jatkuu vielä, ehkä pitää ajaa vielä pienemmällä suuttimella. Aikasemmin oli ormu tuossa penkissä r-77 slipareilla 172,60hp ja 141,18nm, nyt hindlen full racella 182,51hp ja 143,15nm. Kaasuilla rapiat 222hp ja 190nm. Mutta katsotaan mikä suutin jää paikalleen :)

Lähetetty: 04 Huhti 2010, 18:57
Kirjoittaja Jukkis
Kovat on lukemat :kippis: Kesällä Tare menee lujaa :rocket

Lähetetty: 04 Huhti 2010, 21:33
Kirjoittaja JiiJii
Tarelle tulossa mukava peli kesäksi :twisted: :mopo:

Lähetetty: 04 Huhti 2010, 22:40
Kirjoittaja PetriK
Nykyään kiinnostaisi tietää myös sääaseman tiedot (siis lähinnä lämpötila) ja korjauskertoimet eri vedoille näissä ns. säätöjutuissa , se sääaseman lämpeneminen kun aiheuttaa ansiotonta tehonnousua. Dynon oman sääaseman tiedot pitäisi olla ekalla ja tuolla ns. tehovedolla aika samanlainen.

Lähetetty: 10 Huhti 2010, 16:09
Kirjoittaja tetsa
Hyvin Gregin pyörä tuottaa. http://www.suzukihayabusa.org/forum/index.php?topic=145052.75
Hienoa työtä Petrik. :thumbup: