Sivu 22/24
Lähetetty: 17 Kesä 2009, 17:12
Kirjoittaja Koijari
Tänään Bikefoxin penkissä two brossin slipareilla ja x-tre,vakio suodatin.Takaselta 178.63 ja 152.87 Nm.Eli linjassa taitaa kulkea.
Niin k8 ja nopeutta kelas 310.
Edited By Koijari on 1245266158
Lähetetty: 17 Kesä 2009, 19:23
Kirjoittaja Timosaurus
Samalla reisulla Koijarin kanssa Bikefoxin penkissä. K8, Yoshimura TRC sliparit, Pipercross ilmansuodatin: 181,72 hp ja 155,46 Nm.
Lähetetty: 29 Heinä 2009, 08:40
Kirjoittaja 103-1209027290
Vittaniemen Samilla meikän K8 tuotti 182,3hv/139Nm. Vertailukäyränä olleessa K8:ssa oli 183,2hv/145Nm. Tehot siis linjassa, mutta vääntöä puuttuu. Samikin totesi, että ei parhaasta päästä. Liekö sitten meikäläisen sisäänajo ollut liian hissuttelua, en tiedä
Noh, eiköhän nuo luvut parane Akran kokorännillä ja säätämisellä... vielä kun saisi niihin rahat jostain
Lähetetty: 29 Heinä 2009, 09:14
Kirjoittaja 107-1089231881
Lähetetty: 29 Heinä 2009, 12:44
Kirjoittaja 107-1089231881
Ksthb kirjoitti:greatLeo kirjoitti:Vittaniemen Samilla meikän K8 tuotti 182,3hv/139Nm. Vertailukäyränä olleessa K8:ssa oli 183,2hv/145Nm. Tehot siis linjassa, mutta vääntöä puuttuu. Samikin totesi, että ei parhaasta päästä. Liekö sitten meikäläisen sisäänajo ollut liian hissuttelua, en tiedä
Noh, eiköhän nuo luvut parane Akran kokorännillä ja säätämisellä... vielä kun saisi niihin rahat jostain
Ei oo muuten huonon näköinen Akran kokoränni race versiona
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....ull
Hmm... hiukka mutta löytys ns. rimalta busanisti hintaan....
linkki korjattu/muutettu
http://kansiset.galleria.fi/kuvat....ull
galleriasta löytyy myös putkisto kuvia Hindle/Leovince putkistoista ja slipareista K8 siin
Lähetetty: 29 Heinä 2009, 23:03
Kirjoittaja 74-1244230845
Eilen IP-dynotest siilinjärvi K9 aj.4900km mittauslämpö 32celsiusta micronin sliparit muuten vakio 187,7 hv 139.0 nm takapyörältä.
Väännöt vähän kadoksissa mutta jakso joensuun kentällä mennä kuitenkin 292km/h.Tuossa parin viikon sisällä muokataan karttoja niin katotaan mitä sitten lähtee.???
Lähetetty: 30 Heinä 2009, 12:40
Kirjoittaja PetriK
Penkeissä on eroja joten vaikeahan näistä tehoista on mitään sanoa. Alla kuva yhdestä vehkeestä jossa on akran tuplaputkisto (siis EI OLE 4-2-1 vaan kaksi pönttöä joissa e-leima, lisäksi kokoputkeen saa katalysaattorin jälkiasennuksena.). Punaisella käyrällä näkyy miten omaa ecua säätämällä hieman laihennettiin seosta yläkerrasta. Kunnolliseen säätöön ei tuolloin valitettavasti ollut aikaa. Mopossa ei ole muita muutoksia.
edit - ai niin, todellistan opeutta kelasi vakiovälityksillä dynossa 324, kentällä meni kuitenkin performanceboxin mukaan vain 311. Pyörän oman nopeusmittarin virhe on noin 5%-6%, eli kun mopon mittari näyttää 300 on todellinen vasta 270.
http://shop.akrapovic.de/pdf....08-.pdf
Edited By PetriK on 1248949327
Lähetetty: 06 Elo 2009, 10:45
Kirjoittaja -Harza-
Ode kirjoitti:Eilen Viaberilla penkitettiin K8.... 167,1hv ja 133nm. Yoshin sliparit ei muita muutoksia. Aika tiukka penkki... Tai sit mulla on jotain vikaa.... Käyrät oli kyl ihan kauniit.
Vanha malli anto samassa penkissä 161,2 hepoa. Vääntöä en muista.
Ajo tehtiin 5. vaihteella... Vaikuttaako johonkin???
Viaber, K8, Yoshimura Japan Oval Cone -sliparit, ei muita muutoksia: 166,6 hp / 135,6 Nm
Tässä käppyrät Yoshimuran omilta sivuilta:
Lähetetty: 06 Elo 2009, 15:10
Kirjoittaja Vmatti
Vähän OT, mutta laitetaanpa kuitenkin jos jollain tarvetta:
Dyno-might
Lähetetty: 04 Huhti 2010, 16:59
Kirjoittaja TNT
Miksu huudattanu ormua pääsiäisen doctorin penkissä, ei voi kun hattua nostaa kun pyhät säätäny busaa Säätö hommat jatkuu vielä, ehkä pitää ajaa vielä pienemmällä suuttimella. Aikasemmin oli ormu tuossa penkissä r-77 slipareilla 172,60hp ja 141,18nm, nyt hindlen full racella 182,51hp ja 143,15nm. Kaasuilla rapiat 222hp ja 190nm. Mutta katsotaan mikä suutin jää paikalleen
Lähetetty: 04 Huhti 2010, 18:57
Kirjoittaja Jukkis
Kovat on lukemat Kesällä Tare menee lujaa :rocket
Lähetetty: 04 Huhti 2010, 21:33
Kirjoittaja JiiJii
Tarelle tulossa mukava peli kesäksi
Lähetetty: 04 Huhti 2010, 22:40
Kirjoittaja PetriK
Nykyään kiinnostaisi tietää myös sääaseman tiedot (siis lähinnä lämpötila) ja korjauskertoimet eri vedoille näissä ns. säätöjutuissa , se sääaseman lämpeneminen kun aiheuttaa ansiotonta tehonnousua. Dynon oman sääaseman tiedot pitäisi olla ekalla ja tuolla ns. tehovedolla aika samanlainen.
Lähetetty: 10 Huhti 2010, 16:09
Kirjoittaja tetsa