Sivu 21/33

Lähetetty: 10 Joulu 2015, 13:47
Kirjoittaja snuggles
Mulla tässä vaiheessa on melkein kaikki kamppeet nippeleinä, sekä myös puutteita näissä, jotain on vialla ja jotain osia jopa myyty, joten näin ennen vuodenkaan vaihtumista ei pysty varmaa sanomaan, vaikka halua on kuitenkin laittaa kamppeet nippuun ja päästä myös ensi vuonna ajamaan sekä myös penkkiin.
Joten vaparitekniikka on myös vaiheessa, jos asiat lutviutuu eikä tule ylimääräistä takapakkia niin silläkin yritetään olla menoissa mukana.

Lähetetty: 11 Joulu 2015, 21:02
Kirjoittaja jouniri
Taxi II, kers virtojen ulos boostauksen testiajoa. https://www.facebook.com/Teamforcemajor/videos/1019859791398851/

Lähetetty: 21 Joulu 2015, 23:18
Kirjoittaja jouniri
Vaihteeksi Taxi III:n kimpussa,

https://www.facebook.com/Teamfor....ilter=3




Edited By jouniri on 1450733011

Lähetetty: 23 Joulu 2015, 17:59
Kirjoittaja jouniri
TFM toivottaa kaikille hyvää Joulua.

Ps. Muistaako kukaan paljonko Mr 311 laitteessa oli tehoja sillä set upilla millä hän ajoi 502kmh/1,5 mile?

Mulla kummittelee muistissa luku 700rwhp Scott Hornerin kertomana? Voin toki muistaa ihan metsäänkin.

Lähetetty: 24 Joulu 2015, 14:51
Kirjoittaja tenhulttio
jouniri kirjoitti:Mulla kummittelee muistissa luku 700rwhp Scott Hornerin kertomana? Voin toki muistaa ihan metsäänkin
.

brocksin sivuilla sanovat, että rated for 1000hp, vaan paljonko sitte on otettu irti?
Vai oliko tuo se vanhempi busa mitä kysyit? Sen speksit täällä.. 650hp.

Lähetetty: 24 Joulu 2015, 20:06
Kirjoittaja Titaani
Lähinnä ei ole ongelmaa saada paljon tehoa. 800hv raja on mahdollista puhkaista nyky setupeilla mitä on ollut käytössä, mutta se miten pitkään se on käytettävissä onkin eri juttu.

Lähetetty: 24 Joulu 2015, 20:13
Kirjoittaja jouniri
tenhulttio kirjoitti:
jouniri kirjoitti:Mulla kummittelee muistissa luku 700rwhp Scott Hornerin kertomana? Voin toki muistaa ihan metsäänkin
.
brocksin sivuilla sanovat, että rated for 1000hp, vaan paljonko sitte on otettu irti?
Vai oliko tuo se vanhempi busa mitä kysyit? Sen speksit täällä.. 650hp.
Kysäisin asiaa Scottilta joka Mr311 kaveri ja omistaa sen Billin entisen pyörän, tässä vastaus:

"Merry Christmas to you Jouni!! On Bills street bike, the one I have here at my shop Bill had said it had dynoed at 632 rwhp. I know he had run as much as 42 psi on race fuel.

The race bike (the one he went 311) used methanol and ran considerably less boost. On his 311 run he only made a peak of 26 PSI.

I hope you and your son are doing well and 2016 is very successful for you. Scott"

Lähetetty: 24 Joulu 2015, 20:26
Kirjoittaja jouniri
Titaani kirjoitti:Lähinnä ei ole ongelmaa saada paljon tehoa. 800hv raja on mahdollista puhkaista nyky setupeilla mitä on ollut käytössä, mutta se miten pitkään se on käytettävissä onkin eri juttu.
Lähinnä kiinnostaa tietää faktat paljonko on tämän hetken pohjat busan lohkosta otettuna? Pienen selvittelyn jälkeen sen mitä olen löytänyt, niin pohjat on Big CC Racingin 776rwhp.

Haaveena tietty olisi syksyllä Kajaanissa rikkoa turbolla tehty kärkitulos (mikäli se on luokkaa +-800rwhp) ilman turboa. Ja samalla selvittää Taxi III:n reservit todellisuudessa ensin kesällä kentällä ja syksyllä penkissä. Sitten olisikin aika keskittyä ensimmäisen TFM turbon Kaxin rakentamiseen ja tehollisesti sekä nopeuden suhteen jatkaa siitä mihin Taxi III:n jää.

Lähetetty: 27 Joulu 2015, 17:14
Kirjoittaja jouniri
Ostetaan Fuelab 1300hp (41402-1-50) bensapumppu. Tarkoitus nostaa Taxi III:n tehoja sen verran ylös, ettei siellä nyt oleva 1kpl Fuelab 1300hp pumppuja riitä eli tarvitaan toinen kaveriksi. Käy myös Fuelab 1500hp pumppu. Muun merkkiset/malliset ei käy.

Lähetetty: 27 Joulu 2015, 21:25
Kirjoittaja snuggles
Jos ei muuta ni tuolta ainakin,

http://www.kkdmotorsport.com/product....0952533

Metanoolia menee kyl pirusti jos työntää 800hv renkaalle,

Lähetetty: 27 Joulu 2015, 21:40
Kirjoittaja strengi
Mekaaninen pumppu piisais mihin vain. :bowdown:
Riittääkö sähkö kahelle noin karmeelle sähköpumpulle?

Lähetetty: 27 Joulu 2015, 21:43
Kirjoittaja snuggles
strengi kirjoitti:Mekaaninen pumppu piisais mihin vain. :bowdown:
Riittääkö sähkö kahelle noin karmeelle sähköpumpulle?
Löysitkö muute speksejä mitä tuo ottaa virtaa ? Siis maksiminopeudella.
Jenkit on vähä semmosia että ne ilmottaa mitä tykkää, tahi ei ilmota niitä juttuja missä ne sukkaa,

Lähetetty: 27 Joulu 2015, 22:10
Kirjoittaja jouniri
Erittäin hyvä pumppu meidän tarpeisiin, koska pystytään ohjaamaan sitä niin polttoaineen tarpeen kuin tarvittavan ohikierrätyksenkin (jäähdys) mukaan MoTeCilla eli ovat täys hööki päällä vain tarvittaessa. Jarno on mitannut / laskenut niin pumpun kuin muidenkin kulutukset ja hetkellisesti mennään jo miinuksen puolella sähköjen suhteen, mutta koska kyse vain sekunneista, niin 2xakut riittää kyllä. Tehoja lisättäessä joudutaan puolien lataus-, injektoreiden aukioloaikaa etc lisäämään joten sähköt tulee olemaan miinuksella jonkun verran.



Edited By jouniri on 1451251031

Lähetetty: 27 Joulu 2015, 22:18
Kirjoittaja jouniri
snuggles kirjoitti:Jos ei muuta ni tuolta ainakin,

http://www.kkdmotorsport.com/product....0952533

Metanoolia menee kyl pirusti jos työntää 800hv renkaalle,
Juu uusia kyllä löytyy, mutta ajattelin josko käytettyä löytyy ja itse asiassa yksi löytyikin jo katsotaan päästäänkö hinnasta sopuun, jos ei niin sit uusi pitänee ottaa. Juu kyllä metanoolia menee jo 800ssakin ihan kivasti ja 900ssa vielä enemmän. Lisäksi joudutaan suuttimien takia painetta hiukan nostamaan jolloin taasen tuotto tippuu ja siksi 2 pumppua paras vaihtoehto niin ei tarvitse limiiteillä mennä.

Lähetetty: 28 Joulu 2015, 09:53
Kirjoittaja taimen74
Nyt oon vähän hämilläni, mitkä on Jounin tavoitteet? Yritättekö edelleen ajaa ennätyksiä maililla, vaiko rakentaa tehokkaimman vapari busan mitä maa päällänsä kantaa? Millä teholla ajoitte sen 397km/h (tai sinne päin)? Eikös uusimmassa taxi versiossa ole jo reilusti enemmän tehoa, kun vanhassa?

Pelkkä tehon kasvattaminen vaan lisää taas tekniikka murheita, kun vähän pienemmälläkin teholla ISO4:nen menee varmasti puhki, kunhan ajotekniikka, aerodynamiikka ja ennen kaikkea keli on kohdallaan. Johan 180 tekis teholla ajettiin tänä kesänä yli 330km/h maililla.

Ei sinänsä arvostan kyllä suuresti tiiminne edesottamuksia ja olen mielenkiinnolla seurannut teitä vuosien saatossa, mutta nyt vähän mietin, et onko puurot ja vellit menny sekaisin ja nopeus tavoitteiden tilalle onkin tullut teho tavoitteet.