Lähetetty: 31 Heinä 2010, 14:58
kiinnostais myös toi vuosimallipolitiikka??
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
Tepa kirjoitti:turbo otteessa ja pari muutakin muutosta...
Siitä se sit lähti...toimeve kirjoitti:...pitäskö talaven aikana testata...
Jahas, noinko se turbokärpänen purasi? Tiedät kyllä lääkeen,minäkin sellaisen lääkkeen sain,heh. Nyt on hyvä olla.toimeve kirjoitti:...pitäskö talaven aikana testata...
Tyyppihyväksyttyjen Euro 2-tasoisten (direktiivi 2002/51/EY, voimaan täysimääräisesti 1.7.2004)ysi-ärrä kirjoitti:No niin se siitä laillistamisesta k4:sen suhteen. Käväsin siinä äskön konttorilla kysymässä mitä tarvitaan leimaukseen ja heti tuli sellanen ropleema että pitää olla euro1 normin mukainen pyörä ja tän euro1:sen mukaiset pyörät on helpompi leimauttaa. Jos on euro2 ,niin sitte voi periaatteessa unohtaa koko jutun.
Ja tämä euro1 ja euro2 esiintyy kaikissa 2002- 6/2004 malleissa. Voi olla kumpaa vaan. Soitin äskön maahantuojalle kysyäkseni asiaa mikä ois oman pyörän euro kohtalo ja vastaus oli et euro2 heti edes tarkistamatta ??? .
No yritin tivata et: onko varmasti ,et etkö edes tarkista mistään koneelta tyyppihyväksyntänumeron perusteella?, niin vastaus oli tyly et: ei oo euro1:nen ,vaan kaikki 04:set on euro2:sia. Fak.
Kysymys kuuluukin et voiko normi jannu ,eli minä ,tarkistaa tuon tyyppihyväksyntänumeron perusteella onko pyöräni euro1:nen vai euro2:nen?
Kiitos vinkistä. Täytyy kysyä.Heksa kirjoitti:Tyyppihyväksyttyjen Euro 2-tasoisten (direktiivi 2002/51/EY, voimaan täysimääräisesti 1.7.2004)ysi-ärrä kirjoitti:No niin se siitä laillistamisesta k4:sen suhteen. Käväsin siinä äskön konttorilla kysymässä mitä tarvitaan leimaukseen ja heti tuli sellanen ropleema että pitää olla euro1 normin mukainen pyörä ja tän euro1:sen mukaiset pyörät on helpompi leimauttaa. Jos on euro2 ,niin sitte voi periaatteessa unohtaa koko jutun.
Ja tämä euro1 ja euro2 esiintyy kaikissa 2002- 6/2004 malleissa. Voi olla kumpaa vaan. Soitin äskön maahantuojalle kysyäkseni asiaa mikä ois oman pyörän euro kohtalo ja vastaus oli et euro2 heti edes tarkistamatta ??? .
No yritin tivata et: onko varmasti ,et etkö edes tarkista mistään koneelta tyyppihyväksyntänumeron perusteella?, niin vastaus oli tyly et: ei oo euro1:nen ,vaan kaikki 04:set on euro2:sia. Fak.
Kysymys kuuluukin et voiko normi jannu ,eli minä ,tarkistaa tuon tyyppihyväksyntänumeron perusteella onko pyöräni euro1:nen vai euro2:nen?
Mä ymmärtäisin tuota niin et vaikka pyörä ois euro2 saat sen rekisteröityä turbolle jos on otettu käyttöön ennen 1.7.2004
koska laki on tullut voimaan täysmääräisenä kyseisestä päivästä alkaen
kannataisko kysyä: proboost Kelahaara
No p....e nyt pitäis sit selvittää mistä tietää onko pyörä k2-k4 euro1 vai euro2.nenysi-ärrä kirjoitti:Jep, tuli tietoa että EURO2:sta ei voi katsastaa. Kaikkien osien pitää olla euro2 hyväksytyjä. Eli meni bomber hommiksi sitte Vittuun katastukset