Sivu 3/4

Lähetetty: 31 Heinä 2010, 14:58
Kirjoittaja Jaku
kiinnostais myös toi vuosimallipolitiikka??

Lähetetty: 18 Elo 2010, 21:42
Kirjoittaja Tepa
turbo otteessa ja pari muutakin muutosta... :smoking:

Lähetetty: 18 Elo 2010, 22:47
Kirjoittaja 84-1131181311
Tepa kirjoitti:turbo otteessa ja pari muutakin muutosta... :smoking:
:shocked: :tapu:

Lähetetty: 18 Elo 2010, 23:20
Kirjoittaja 107-1089231881
rekisteri otteen näin ja sanoisin että kateeks käy :;):
Tepalla on Busas aika fiksu ote nyt... :turbobusa:




Edited By Ksthb on 1282162948

Lähetetty: 14 Marras 2010, 21:56
Kirjoittaja minizz66
Minkäs vuotisia nyt sitten oikeen saa leimattua ahtimelle kohtuullisella vaivalla?
Oma on 2003 lopusta käyttöön otettu, onko mahdotonta leimata ahtimelle vai pitääkö vaan harrastaa ilman leimausta?

:bike:

Lähetetty: 15 Marras 2010, 09:15
Kirjoittaja jarim
Raja menee muistaakseni 06/2004, sitä ennen rekisteröidyn saa turbon kanssa kilpiin.

Lähetetty: 30 Elo 2011, 16:11
Kirjoittaja toimeve
...pitäskö talaven aikana testata... :cool:

Lähetetty: 30 Elo 2011, 20:07
Kirjoittaja jakehaanpää
toimeve kirjoitti:...pitäskö talaven aikana testata... :cool:
Siitä se sit lähti... :D

Lähetetty: 31 Elo 2011, 11:03
Kirjoittaja ysi-ärrä
toimeve kirjoitti:...pitäskö talaven aikana testata... :cool:
Jahas, noinko se turbokärpänen purasi? Tiedät kyllä lääkeen,minäkin sellaisen lääkkeen sain,heh. Nyt on hyvä olla.

Lähetetty: 16 Syys 2011, 13:04
Kirjoittaja ysi-ärrä
No niin se siitä laillistamisesta k4:sen suhteen. Käväsin siinä äskön konttorilla kysymässä mitä tarvitaan leimaukseen ja heti tuli sellanen ropleema että pitää olla euro1 normin mukainen pyörä ja tän euro1:sen mukaiset pyörät on helpompi leimauttaa. Jos on euro2 ,niin sitte voi periaatteessa unohtaa koko jutun.
Ja tämä euro1 ja euro2 esiintyy kaikissa 2002- 6/2004 malleissa. Voi olla kumpaa vaan. Soitin äskön maahantuojalle kysyäkseni asiaa mikä ois oman pyörän euro kohtalo ja vastaus oli et euro2 heti edes tarkistamatta ??? .
No yritin tivata et: onko varmasti ,et etkö edes tarkista mistään koneelta tyyppihyväksyntänumeron perusteella?, niin vastaus oli tyly et: ei oo euro1:nen ,vaan kaikki 04:set on euro2:sia. Fak.

Kysymys kuuluukin et voiko normi jannu ,eli minä ,tarkistaa tuon tyyppihyväksyntänumeron perusteella onko pyöräni euro1:nen vai euro2:nen?

Lähetetty: 16 Syys 2011, 15:46
Kirjoittaja Heksa
ysi-ärrä kirjoitti:No niin se siitä laillistamisesta k4:sen suhteen. Käväsin siinä äskön konttorilla kysymässä mitä tarvitaan leimaukseen ja heti tuli sellanen ropleema että pitää olla euro1 normin mukainen pyörä ja tän euro1:sen mukaiset pyörät on helpompi leimauttaa. Jos on euro2 ,niin sitte voi periaatteessa unohtaa koko jutun.
Ja tämä euro1 ja euro2 esiintyy kaikissa 2002- 6/2004 malleissa. Voi olla kumpaa vaan. Soitin äskön maahantuojalle kysyäkseni asiaa mikä ois oman pyörän euro kohtalo ja vastaus oli et euro2 heti edes tarkistamatta ??? .
No yritin tivata et: onko varmasti ,et etkö edes tarkista mistään koneelta tyyppihyväksyntänumeron perusteella?, niin vastaus oli tyly et: ei oo euro1:nen ,vaan kaikki 04:set on euro2:sia. Fak.

Kysymys kuuluukin et voiko normi jannu ,eli minä ,tarkistaa tuon tyyppihyväksyntänumeron perusteella onko pyöräni euro1:nen vai euro2:nen?
Tyyppihyväksyttyjen Euro 2-tasoisten (direktiivi 2002/51/EY, voimaan täysimääräisesti 1.7.2004)


Mä ymmärtäisin tuota niin et vaikka pyörä ois euro2 saat sen rekisteröityä turbolle jos on otettu käyttöön ennen 1.7.2004
koska laki on tullut voimaan täysmääräisenä kyseisestä päivästä alkaen
kannataisko kysyä: proboost Kelahaara

Lähetetty: 16 Syys 2011, 16:22
Kirjoittaja ysi-ärrä
Heksa kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:No niin se siitä laillistamisesta k4:sen suhteen. Käväsin siinä äskön konttorilla kysymässä mitä tarvitaan leimaukseen ja heti tuli sellanen ropleema että pitää olla euro1 normin mukainen pyörä ja tän euro1:sen mukaiset pyörät on helpompi leimauttaa. Jos on euro2 ,niin sitte voi periaatteessa unohtaa koko jutun.
Ja tämä euro1 ja euro2 esiintyy kaikissa 2002- 6/2004 malleissa. Voi olla kumpaa vaan. Soitin äskön maahantuojalle kysyäkseni asiaa mikä ois oman pyörän euro kohtalo ja vastaus oli et euro2 heti edes tarkistamatta ??? .
No yritin tivata et: onko varmasti ,et etkö edes tarkista mistään koneelta tyyppihyväksyntänumeron perusteella?, niin vastaus oli tyly et: ei oo euro1:nen ,vaan kaikki 04:set on euro2:sia. Fak.

Kysymys kuuluukin et voiko normi jannu ,eli minä ,tarkistaa tuon tyyppihyväksyntänumeron perusteella onko pyöräni euro1:nen vai euro2:nen?
Tyyppihyväksyttyjen Euro 2-tasoisten (direktiivi 2002/51/EY, voimaan täysimääräisesti 1.7.2004)


Mä ymmärtäisin tuota niin et vaikka pyörä ois euro2 saat sen rekisteröityä turbolle jos on otettu käyttöön ennen 1.7.2004
koska laki on tullut voimaan täysmääräisenä kyseisestä päivästä alkaen
kannataisko kysyä: proboost Kelahaara
Kiitos vinkistä. Täytyy kysyä.

Lähetetty: 16 Syys 2011, 20:45
Kirjoittaja ysi-ärrä
Jep, tuli tietoa että EURO2:sta ei voi katsastaa. Kaikkien osien pitää olla euro2 hyväksytyjä. Eli meni bomber hommiksi sitte :angry: Vittuun katastukset :angry:

Lähetetty: 16 Syys 2011, 21:48
Kirjoittaja jarim
Tuo on kyllä sikälikin erikoista että esim. 2003 ja 2004 on aivan identtisiä kun katteet puretaan ympäriltä pois... :O Kyllä lakipykälät on sitten hienoja!

Lähetetty: 16 Syys 2011, 21:55
Kirjoittaja Heksa
ysi-ärrä kirjoitti:Jep, tuli tietoa että EURO2:sta ei voi katsastaa. Kaikkien osien pitää olla euro2 hyväksytyjä. Eli meni bomber hommiksi sitte :angry: Vittuun katastukset :angry:
No p....e nyt pitäis sit selvittää mistä tietää onko pyörä k2-k4 euro1 vai euro2.nen
epäilen et kaikki suomeen tuodut k4 on euro2.sia
mitenkähän jenkki mallit?
Osta/vaihda runko jostain vanhemmasta pyörästä joka euro1
onko kellään k4 muutoskatsastettu turbolle?