K8 whitepower

Turbo Busanistien oma foorumi. Turbolla pääsee ja lujaa :D
Avatar
Timppa
Site Admin
Viestit: 716
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 16:15
Paikkakunta: Anjalankoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

BussiJussi kirjoitti:tällainen.
Klix...

OT... Kun tuo photobucketin tsydeemi nyt vaan on niiiin syvältä kaikkine mainoksineen yms. härpättimineen, niin pienen kikan haluisin kertoa. Sen sijaan, että kopioit sen SIVUN osoitteen, voisit kopioida vain sen KUVAN osoitteen... Eli kuvan päällä hiiren oikealla "kopioi kuvan osoite". Siis näin . Kivampi kattoa... Ihan vaan ehdotuksena :p
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

BussiJussi kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:MCX400

Eli se normi "vanhanbusan" expressenin std-kit, joku kkk-ahdinhan toi on. Joku viisampi osaa varmaan kertoo tarkemmin! Mikäs kiinnostuksen herätti? :D

Jep olisin hiukka spekuloinu omissa mietteissä, mihin vauhtiin kentällä pääset....

Arvioita ois kiva kuulla...? Ja epäilyjä penkkituloksista kans..? Tod.näk. Vittaniemen penkkiin mennään, jos joskus valmistuu!

Hmm.. sanoskohan ? No arvaillaan hiukan Samin penkin näyttämiä, 0,8 bar /n.255 hp ja 1 bar /285 hp :;):
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

Samilla 0.7/249 takapyörästä. -08 pistää varmaankin paremmaksi sit kun jos joskus valmistuu, luvalla lainaten tai jotain. :mosh:



Edited By tetsa on 1228330071
tetsa
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Föönikin meni paikalleen, hyvin mahtui. Nyt vielä vaihdeanturin tinausta, yms. pientä, niin pääse kasailee lisää... Painekotelon kiinnikkeet vaati kans modausta, ja öljynpaluu pitää johonkin rakentaa kii...

Pehkupuhallin...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Pientä edistystä..Pitää jotain kirjoitella, kun ei muilla tunnu tapahtumia olevan kerrottavana... Taidan omankin projektin kohta laittaa hyshys linjalle, kun ei muissa talleissa mitään tapahdu!? Elikkäs lock-up mysteeri alkaa selvitä, Kujolta tulee vanhan busan "tornit" kytkimeen, ja niillä koetan saada kytkimen nippuun. uudet pännärit tein painekoteloon, nyt menee sekin ok kiinni. Paluuletku öljylle vielä vaiheessa, odottaa tinaajalle vientiä, samoin bensapumpun pohja menee tinaukseen. (tulee uus lähtöliitin, entinen lähtölinja toimii paluulinjana) Seuraavaks syyläri/coleri combinaatiota ois tarkotus mallailla paikoilleen. Bensalinjoja, ja sähkö hommia pitäs kanssa alkaa värkkäillä. Senverran kokeilin tänään virtoja päälle, ettei FI-valo loista ainakaan vielä... Paineensäädin, ja wideband lootikko etsivät paikkaansa kans. JOS vielä vesiruutan hankin, sillekin pitäs paikka löytää! Yx kuva lock-upista pitää laittaa, kun on niin joulunen kuva, tonttulakki ja kaikki...

Joulutonttu...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Hehee, ei kaiki kuitenkaan mene uusin puihin, joku osa sopii modaamatta! elikkäs tankki meni heittämällä paikalleen! Syyläri/cooleri combinaatiota mallailin kanssa, ei hyvä, pitää flekteille rälläkkää tarjota... Kuvia tulee, kun vähän vielä etenee...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Nyt sitten tuli paluu arkeen...Eli pitäs alkaa motoristisia töitä pystyä käsillään tekemään! Eli kaikkee pitäs alkaa vääntää paikoilleen, ja "hierominen " aloittaa. Tykkään tehdä raakaa bolt-onia, muttei oikein toi osien sovittelu/hierominen oikein mieleekkkäältä tunnu. Onnex yksi nimeltä mainitsematon "käsi" kävi tallilla, ja kokeiltiin muoveja ympärille. huom: Syyläri/cooleri, ö-cooleri, yms kaikki vasta paikkaansa hakee, EI oikeesti kii! Näyttäs, että katteet menee paikoilleen kohtuudella, ainoastaan edestäpäin jää muoveja uupumaan, jotka korvataan tuningverkolla, tms... Pari kuvaa aiheesta. Nyt tuntuu, että paripäivää taukoo duunamisesta pidettävä, alkaa puulta maistua koko homma!

klix

klax

klox
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

Tätä projektia on kyllä ollu mukava seurata! :thumbup:
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Hmm.. kova jäpä toi jussi duunaan :mosh:
Ja vieläkö leivot noi katteet kohtuudella kiinni niin oot vielä kovempi.
Ei näytä ihan helpolta projektilta....
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

Kyllä oot Jamppa sinäkin aika kova jätkä duunaamaan! :mosh:
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Eihän sieltä tallilta malttanut kauan poissa pysyä. Bensalinjat rakentelin joulun kunniax paikoilleen. katteita senverran monasti mallaillut, että niiden muutokset alkaa selviämään. Kunhan öljypohja tulee tinauksesta, mallailen katteet lopullisesti käypäsex. Aika liki katteita ja öljypohjaa toi putkisto näyttäs kulkevan, taitaa thermotec:iä joutu virittelemään. Painekello näyttäs ottavan katteeseen kiinni, muuten kohtuudella näyttäs menevän paikoilleen. Seuraavana ali/ylipaine letkujen vetoa edessä... Edelleenkin mietinnän alla, mihin H......iin sais noi kaikki boxit siististi laitettua!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
Tepa
Viestit: 158
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 19:21
Paikkakunta: laitamaa

Viesti Kirjoittaja Tepa »

millä pesien AR-luvuilla ja siipikoolla toi ahdin on...?
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Kuten aikasemmin puhetta, ei tarkkaa tietoa tosta ahtimesta, mut tällänen se on. KKK-ahdin, oisko voinut olla 24 tms? Joku enempi tietävä osaa varmaan valaista enempi asiaa...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Nyt sitten Elizabeth 2, vai mikäseoli, laittoi aquamistin tulemaan tänne pohjolan perälle! Ois vesiruutan omistajaille pari helppoa kysymystä: Millä paineilla olette alkaneet vettä ruikkia? Suuttimen koko? Mites toi metanoli, ootteko käyttänyt metanolia veden seassa, vai pelkää vettä?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

pelkkä vesi 0.6bar. aikasempaa ei tarvii.
jeejee 1/4 alle kympin
Vastaa Viestiin