Lähetetty: 16 Heinä 2007, 14:27
FDBA weekend 2007, Alastaro 9.797/235.66
No huh, näinkös herkäksi täällä on menty. Tuossa roibusa77:n tiedustelussa näin itseni joku vuosi sitten kun mietin paljonko eroa on omalla vakiopelillä vehkeisiin joilla vedetään kovia suorituksia ratapäivillä, paljonko omaan tarvii panostaa että pääsee hyviin suorituksiin, edes omasta mielestä. Ja täällä on hyviä vinkkejä tullutkin, eipä tarvi juuri mitään kunhan menee ajamaan. Paras esimerkki on JanneT joka veti ,muutokset suhteutettuna tulokseen, varmaan päivän kovimmat vedotksthb kirjoitti: Todellisuus on toista, ymmärsin tosta yskän. Itse asiassa toi munkin peli on paljon lähempänä katupeliä kun sun mopo. Ja kadullakin olen tolla mopollani tälle kesää ajellu ja myöskin kioski reissuja heitelly kylille. Virityksenä mulla Yoshin ST-1, nokat, kansi, putkisto,männät ja muutamia ratkaisevia omavalmiste osia. Onhan se selkee että harmittaa kun on ostanu suurella rahalla moottorin ulkomailta ja kummiskaan mitään tulosta ei synny ja kulkukin on heikohkoa.
Ilkee en haluu olla mutta "pyysit" kirjoituksellasi mielipiteeni asiasta
(ei pidä vetää herneitä nenään)
toi mun mopedi näyttää kestävän ajoo lähes loputtomiin, vaikka mille turneelle uskallan tolla lähtee tekniikan puolesta. Tolla koneella on ajettu järjetön määrä lähtöja erilaisissa tapahtumissa ja suuria murheita ei oo ollu. Jos seisonta tuen puute tekee mun moposta täysverisen kilpurin niin olkoon
:rasberry:
Tää oli kirjuutettu iso pilke silmäkulmassasnuggles kirjoitti:No huh, näinkös herkäksi täällä on menty.
saattan tulla ylläri pelillä. Hmm valkoinen tourinki vapari, mutta äåärettömän nopee ??? :rocketakseli kirjoitti:onnittelut kaikille loistosuorituksista kstn katupelihän kulkee tosi hyvin :p mitenkäs se kilpuri jota rakensit talven psb tai sgb tä varten? kummalla tulet kalajoelle viikonloppuna?
Siinä on vaan otettava sellanen asenne että lähtee pitään hauskaa. Ja jos tulee itseä tyydyttäviä tuloksia niin vielä parempi. Olihan se ekan kerran tietty jännittävä hetki olla valoissa odottamassa h-hetkeä, mut eikös busanisti luonnostaan hae viboja mitä näil laitteilla saa.nomad667 kirjoitti:hyvin sanottu snuggles... vielä kun uskaltas tämäkin tourinki ukko lähtee sinne suoralle:)
Tänään sain "hiottua" tuon vaihdekaavion käännön. Itseasiassa -99:kin helppo homma. Sivutuen ylempi kiinnityspultti irti ja rälläkällä kantaa puolet matalammaksi. Mahtuu liikkumaan ja ei tuu enään välivapareitaJaakko kirjoitti:roibusa77 kirjoitti:Ihan akateemisesta mielenkiinnosta, onko tuo seisontatuki poistettu kaavion kääntämiseksi? Itse tossa kuutioin tuota vaihdekaavion kääntämistä, mutta näyttäis tuo seisontatuki tökkäävän vastaan
Kuvan perusteella sulla näyttäis olevan -99mopo. Siitä saattaa joutua hiukan hierasemaan rälläkällä pois, siitä kikkareesta päästä, juuri sen takia että mahtuu liikkumaan oikein. ei ole iso homma. uudemmissa kaavion kääntö ilman muokkausta.
Olehan sitten perkeleen varovainen sen vaihdekepin kanssa,kestää hetken ennenkuin se kaavio alkaa sujumaan.Tulee muuten hienosti persiö nahkoineen kun vetää parissa huntissa pientä pykäläänroibusa77 kirjoitti:Jaakko kirjoitti:roibusa77 kirjoitti:Ihan akateemisesta mielenkiinnosta, onko tuo seisontatuki poistettu kaavion kääntämiseksi? Itse tossa kuutioin tuota vaihdekaavion kääntämistä, mutta näyttäis tuo seisontatuki tökkäävän vastaan
Kuvan perusteella sulla näyttäis olevan -99mopo. Siitä saattaa joutua hiukan hierasemaan rälläkällä pois, siitä kikkareesta päästä, juuri sen takia että mahtuu liikkumaan oikein. ei ole iso homma. uudemmissa kaavion kääntö ilman muokkausta.
Tänään sain "hiottua" tuon vaihdekaavion käännön. Itseasiassa -99:kin helppo homma. Sivutuen ylempi kiinnityspultti irti ja rälläkällä kantaa puolet matalammaksi. Mahtuu liikkumaan ja ei tuu enään välivapareita
Juups yritetään pitää mielessäSnake kirjoitti:Olehan sitten perkeleen varovainen sen vaihdekepin kanssa,kestää hetken ennenkuin se kaavio alkaa sujumaan.Tulee muuten hienosti persiö nahkoineen kun vetää parissa huntissa pientä pykälään