Lähetetty: 27 Heinä 2009, 23:58
jarim kirjoitti:Onko villeh sinulla pyörässä oleva johtosarja 99 tai 00?
-99
Kuis??
Edited By villeh on 1248728592
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
jarim kirjoitti:Onko villeh sinulla pyörässä oleva johtosarja 99 tai 00?
Eikun jäin ihmettelemään tuota C44:sta. 99-01 johtosarjassa kun ei ole niitä lambda johtoja kytketty edes niin ei pitäisi vikakoodiakaan tulla.villeh kirjoitti:jarim kirjoitti:Onko villeh sinulla pyörässä oleva johtosarja 99 tai 00?
-99
Kuis??
Onko sinulla jenkki vai euro ECU? Ja siinä kumpi softa, jenkki vai euro?villeh kirjoitti:Ei ole paikkaan 11 kytketty mitn... silti palaa vaan tuo C-44...
Onkohan sit ecussa joku häiriö???
32920-24FG0 = EUROvilleh kirjoitti:Öö tota mistähän sen tietää??
En enää muista tais artsin kaa olla puhetta et kumpi se oli...
Hyvinkin todennäköisesti EU image Samilla. En ole Lappeenrantaan tulossa.villeh kirjoitti:Joo eli tuo on jenkki ecu mikä mulla on kumpaakohan sami käyttää fläshäykseen??? eipä ollu tosta mitn puhetta...
Ooks muuten Jari tulos lprn nopeusajoihin syksyllä?
Ok eikun olkisin avusta kiittää halunnu kasvotusten...jarim kirjoitti:villeh kirjoitti:Joo eli tuo on jenkki ecu mikä mulla on kumpaakohan sami käyttää fläshäykseen??? eipä ollu tosta mitn puhetta...
Ooks muuten Jari tulos lprn nopeusajoihin syksyllä?
Hyvinkin todennäköisesti EU image Samilla. En ole Lappeenrantaan tulossa.
Hmm tota kehtaaks vaikka tulla pyörähtää siin Samil kun oon tulos penkittää pyörää, tai sit jos vaik ajan sin kautta tai jotain...PetriK kirjoitti:Käsityönä pitää konversio tehdä jenkkiversioon tehdä. Helpoin tapa on seuraava:
- File open, new K2-K7. Laittaa us bin:n sisään ecueditoriin.
- Set comparemap, avataan EU kartta sisään ecueditoriin
- Edit fuelmap niin että jokaisen solun comparearvo on nolla eli kartta näkyy kauttaaltaan valkoisena. Avattaessa pitäisi olla aikalailla värikäs.
- Flashäys uudelleen
Pyydä samilta .bin tiedosto ja muokkaa vaikka itse tai jonkun avustuksella. Sen jälkeen kuka vaan kenellä on sopiva kaapeli voi flashata tuon teikäläiselle.
johdot irtoaa hyvin pinneineen nuppineulaa apuna käyttäen itse tuli käännettyä johdot kun alkoi tosiaan oireilemaa noin 9500rpm jälkeen(puutui)tuntuu että toimen piteen jälkeen kiertää paremmin ylös asti.jarim kirjoitti:villeh kirjoitti:jarim kirjoitti:Lisätään 99-00 osalta vasta tietoon tullut muutos tarve! Kampiakselin asentotunnistimen johdot pitää laittaa ristiin kuulemma. 01:ssä ei tartte.
Eli suomeksi onko jo tiedossa että mitkä piuhat?
Kampiakselilta tulee se johto mustaan liittimeen, liittimessä kaksi johtoa. Nuo johdot jommasta kummasta, jokon pyörän päässä olevasta tai johtosarjassa olevasta liittimestä ristiin. En ole katsonut mutta olettaisin että ne johdot saa ehjänä siitä liittimestä pinneineen irti jollain tapaa?