Ecueditor 2.0 prerelease - ...löytyy täältä...

Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Nyt EE2.0 on myös yhteensopiva suomalaisten pyörien kanssa. Lisäsin vivun jolla voi asettaa US/EU tai Gen moodiin. Eli suomipyörässä EU moodi päälle ja sen jälkeen ohjelma konfiguroituu automaattisesti suomipyörän kanssa yhteensopivaksi.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
suiza
Viestit: 359
Liittynyt: 07 Huhti 2006, 20:04
Paikkakunta: Oulun ympäristö

Viesti Kirjoittaja suiza »

Snowman kirjoitti:
suiza kirjoitti:Jaa...a valaiskaapa hitaampaakin ???
Missä, miten, kuka...hä :thumbup:

Vaikka mun luona jahka kotiudutaan reissusta heinäkuun alussa.

No joo. kuullostaa hyvälle. Ei tosiaan haittaa 7 min. odottelu, pitemmänkin kestää. Mutta kun tarkoitus olisi käydä koittaan kenttää kesäkuun lopulla Jämsässä ???




Edited By suiza on 1242938236
Avatar
Snowman
Viestit: 727
Liittynyt: 22 Loka 2007, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Snowman »

suiza kirjoitti:No joo. kuullostaa hyvälle. Ei tosiaan haittaa 7 min. odottelu, pitemmänkin kestää. Mutta kun tarkoitus olisi käydä koittaan kenttää kesäkuun lopulla Jämsässä ???

No siihen en minä kerkeä millään. Kysy Jarim:ltä tai Petrik:lta suoraan jos vaíkka Jämsässä flässäis paikan päällä rajoittimet pois.Omaanikaan en ehi muokata ennen reissua kun aika loppuu kun piti olla saikulla 3vkoa.. :(




Edited By Snowman on 1243015320
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Nyt saattaisi rajoittimien asetuksen lisäksi myös polttoainekartan säätäminen toimia. Sytkäpuoli on vielä viimeistelemättä.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
Vmatti
Viestit: 326
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 16:45
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Vmatti »

Hiukan asiaa sivuten - uudessa 3/2009 Bomber Magazinessä on hyvä juttu Ecueditorista.
"Trust your instincts, be yourself"

se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

EE versio 2.0.0.25 alkaen sisältää gen2 shifter ominaisuuden. Cordona GP switch tilattu omaan pyörään ;-). Myös kommarin vanha shifter vipu käy tähän tarkoitukseen. Jotkut ovat viritelleet kytkimiä jopa tajarruvalon kytkimestä.

Eli nyt myös uusille busseille on:
- nopeusrajoittimet poistettavissa
- kierrosrajoittimet nostettavissa
- kartat säädettävissä
- shifteri toiminnallisuus lisättävissä napin painalluksella




Edited By PetriK on 1245090734
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

PetriK kirjoitti:EE versio 2.0.0.25 alkaen sisältää gen2 shifter ominaisuuden. Cordona GP switch tilattu omaan pyörään ;-). Myös kommarin vanha shifter vipu käy tähän tarkoitukseen. Jotkut ovat viritelleet kytkimiä jopa tajarruvalon kytkimestä.

Eli nyt myös uusille busseille on:
- nopeusrajoittimet poistettavissa
- kierrosrajoittimet nostettavissa
- kartat säädettävissä
- shifteri toiminnallisuus lisättävissä napin painalluksella
Tarkoittaako kartat säädettävissä, että a, b, ja c kartax voi tehdä millasen haluaa? Tarkotan esim. kisabensakartan b modeen?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Nyt kun on tutustunut gen2 ecuun niin en suosittele käyttämään A/B/C karttoja kisabensalle koska käyttäjällä voi tulla virheitä kartan resetoituessa aina takaisin A kartalle kun virrat sammuttaa. Tuota A/B/C ominaisuutta ajattelin jossain vaiheessa enemmän virittää "launch control" ominaisuuden puolelle.

Sen sijaan parempi olisi käyttää MS0 / MS1 karttoja joista voi toisen säätää kisabensalle ja toisen vakiolle samalla tavoin kuin mitä olemme aiemmin tehneet ilokaasuvehkeille käyttäen samaa ominaisuutta.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Simprider
Viestit: 42
Liittynyt: 13 Touko 2007, 02:02
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Simprider »

Onkos pohjoisessa paikkaa missä saisi kartat säädätettyä? Jos ei niin missä lähin?
MZ -> XX -> Busa k7 -> Busa k8 -> Busaton
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Jarim:n pyynnöstä lisätty shifteriin igncut, eli nyt molemmat sekä igncut että fuelcut ovat päällä kun shifteri aktivoidaan. Vaihtoajat kuulemma lyhenevät tällä tavoin...
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Simprider kirjoitti:Onkos pohjoisessa paikkaa missä saisi kartat säädätettyä? Jos ei niin missä lähin?

TT-Motorsportille ollaan järkkäämässä Gen1 säätömahdollisuutta ja eiköhän sinne Gen2 säätömahdollisuus saada myös.

PetriK kirjoitti:Jarim:n pyynnöstä lisätty shifteriin igncut, eli nyt molemmat sekä igncut että fuelcut ovat päällä kun shifteri aktivoidaan. Vaihtoajat kuulemma lyhenevät tällä tavoin...

No siihen ei kauaa mennyt... :D




Edited By jarim on 1245181851
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Simprider
Viestit: 42
Liittynyt: 13 Touko 2007, 02:02
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Simprider »

jarim kirjoitti:TT-Motorsportille ollaan järkkäämässä Gen1 säätömahdollisuutta ja eiköhän sinne Gen2 säätömahdollisuus saada myös.

Roger, ei muuta kuin älämölöä asiasta jahka säätö rupeaa rokkaamaan.

Teemu sääti aikoinaan ekan bussini commanderillä ja imo teki hyvää jälkeä eli looking forward to this :thumbup:
MZ -> XX -> Busa k7 -> Busa k8 -> Busaton
Avatar
Snowman
Viestit: 727
Liittynyt: 22 Loka 2007, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Jeps reissu tehty..:D
Ja nyt taas pystyy paneutumaan asiaankin.
Jarim:llä taitaa kuulemma mennä joku tovi muissa puuhissa..
Mutta ecu asiaa... jos joku on tilaamas liittimiä niin lähden mukaan. Hyvä että ouluunkin saadaan säätöpaikka boxille.Itselleni teen kyllä oman kaapelin jotta noita rajoittimia pystyy poistamaan nopeasti ja opiskelemaan tuota säätösysteemiä paremmin.
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Samoin... matkalta takaisin on palattu.

Jarim voi myös pyytää Greg:ltä piirilevyjä ja laittaa mukaan kaapelit sekä liittimet DIY kitteihin niin rakentaminen sujuu itse kultakin helpommin. Voihan sieltä tilata myös valmiitakin boxeja.

Tässä linkissä näkyy kuvia valmiista boxista sekä sen asennuksesta.

http://www.suzukihayabusa.org/forum/index.php?topic=140589.0;all
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
Snowman
Viestit: 727
Liittynyt: 22 Loka 2007, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Snowman »

PetriK kirjoitti:Samoin... matkalta takaisin on palattu.

Jarim voi myös pyytää Greg:ltä piirilevyjä ja laittaa mukaan kaapelit sekä liittimet DIY kitteihin niin rakentaminen sujuu itse kultakin helpommin. Voihan sieltä tilata myös valmiitakin boxeja.

Tässä linkissä näkyy kuvia valmiista boxista sekä sen asennuksesta.

http://www.suzukihayabusa.org/forum/index.php?topic=140589.0;all
Heh..pitäähän sitä ite sentään jotain tehdä.. :D
Ja Jarim:llä pitäis olla mulle yks kaapeli valmiina ilman liittimiä.:)
No maanantaina töihin ja jospa ehtis tehdä muutaki ku töitä...
noo pehmee lasku töihin pitää ottaa näi loman jälkeen
Vastaa Viestiin