Sivu 3/15

Lähetetty: 14 Helmi 2013, 17:50
Kirjoittaja waiski10
MRTeam kirjoitti:Maksettu. :bike: Ekakerta... kenttäajoihin, hyviä neuvoja ja ohjeita otetaan nöyränä vastaan.
Kaasu pohjaan ja vilkkuvalojen odotusta.

Lähetetty: 14 Helmi 2013, 19:40
Kirjoittaja snuggles
MRTeam kirjoitti:Maksettu. :bike: Ekakerta... kenttäajoihin, hyviä neuvoja ja ohjeita otetaan nöyränä vastaan.
Eikä mitää ressiä, naattii enemmän ku ajattelee vähemmän

Lähetetty: 14 Helmi 2013, 19:54
Kirjoittaja Ekoteko
Tää empii, josko sitä uskaltais lähtee vaiko eikö..
Mitä pittää tehrä?
Peilit veke, ukko kyyryyn ja tuppi nurin.. Tarttis varmaa lyärä busa kärriin ja kurvata kotilolla tontille.

Antakaahan niitä vinkkejä, jos vaikka rohkaistuis.




Edited By Ekoteko on 1360864481

Lähetetty: 14 Helmi 2013, 19:59
Kirjoittaja snuggles
Ekoteko kirjoitti:Peilit veke, ukko kyyryyn ja tuppi nurin..
Siinähän se tuli asian ydin. Jos eka kerta nii lähtee vaan tunnustelemaan, laskee vaihteet ettei joko jää vaihtamatta tahi yritä seiskaa, hyvin tavallista. Jotenkin hyvä fiilis tuli itellä eka kerroista kun ei tienny liikaa ja lähti vaan koittaan, enemmän fiilistä ku tietoista yrittämistä johonkin tiettyyn tulokseen.

Lähetetty: 14 Helmi 2013, 21:31
Kirjoittaja *mape*
Juu, ei sitä kande pelkää.
Minäkin -vanha akka- koklasin moista viime kesänä ekaa kertaa ja lähettäjä jo sano, et "meet sit vaan ihan vaan pintakaasulla ja kattelet rataa".
Jostain kumman syystä se kolmonen piti kuitenkin vetää rajottajaan asti ja sit ihmeltiin vissiin sata metriä, et mikäs "vika" nyt tuli :laugh:
Tota paria ajosuoritusta on nyt päässä kelattu muutama kerta ja saatu "vinkkejä" näiltä 200-kerholaisilta, jotta innolla yritetään koklaa sitä 300 km/h.
Se riittää mulle ja vakio-bussukalle :mopo:
Ei sielä tartte saavuttaa mitään "meriittiä", vaan voittaa itsensä ja kattoo kuin "latu kapenee" loppua kohden, Busahan menee kun juna :tongue:

Lähetetty: 15 Helmi 2013, 05:01
Kirjoittaja blackbusa
Ekoteko kirjoitti:Tää empii, josko sitä uskaltais lähtee vaiko eikö..
Mitä pittää tehrä?
Peilit veke, ukko kyyryyn ja tuppi nurin.. Tarttis varmaa lyärä busa kärriin ja kurvata kotilolla tontille.

Antakaahan niitä vinkkejä, jos vaikka rohkaistuis.

viime vuos eka kerta ja en päässy ku muistaakseni 284km/h... tuli tupeksittua vaihteet joka vedolla ja viimesellä laitoin viimosen pykälän melkein tutkan kohdalla.... joskos tänä vuonna sitten paremmalla tiedolla/taidolla :thumbup:

kyllä mä ainakin vedän busalla paikalle ja siellä sitten peilit pois ja muu "irto tavara" :shocked:

rungon kumitulppa putos siinä hurjassa kyydissä hallin suoralle :D

mukaan vaan!!!!




Edited By blackbusa on 1360897318

Lähetetty: 15 Helmi 2013, 16:48
Kirjoittaja Sakke85
Mukana leikissä...
:D

Lähetetty: 15 Helmi 2013, 20:17
Kirjoittaja snuggles
toimeve kirjoitti:
snuggles kirjoitti:Täytyy ny kattoo mihin kohtaan teho asettuu, ja haluutko että välityksen saa muutettua takaratasta vaihtamalla ?
18/40 tahi 17/38, ettei tartte ketjun kans pelailla, tahi muuta, 17/39 on liian kintaalla että jää siihe soft cutin alueelle.
...ja olikos se vakiovälitys 17/40? Nythän mulle on laitettu 42 -takaratas normiajeluun. Kun tykkään tuosta hiukka enemmän :twisted:

Mutta luotan tuossa asiassa enemmän ko. lajin asiantuntijoihin, eli mulle käy kaikki. Ja tietysti, mitä vähemmin kustannuksin pääsee, niin sitä paree tietysti. Ja vaihtoahan en ite pysty/ossaa tehä, joten jäänee tiimin mestarimekaanikoille...tosin sopivaa korvausta vasthan tietysti :ghostface:
Tiimin toisiovälitysgeometriavastaava laski että 17/38 olis paras välitys sulle, mutta nykysellä ketjupituudella säätö loppuu kesken ja jos sitä lyhentää taitaa sitte ruisinkivälitys mennä pois alueelta. Joten laitamma 18/40.

Lähetetty: 15 Helmi 2013, 20:26
Kirjoittaja Heksa
snuggles kirjoitti:Tiimin toisiovälitysgeometriavastaava

ristus notta rupee oleen teemissä tittelit kohillaan :thumbup:

Lähetetty: 15 Helmi 2013, 23:38
Kirjoittaja Ekoteko
Ilmoittauduttu ja maksettu.
Kelit vois suosia heti la, seuraavana päivänä flikka pääsee ripiltä..

Lähetetty: 16 Helmi 2013, 06:56
Kirjoittaja bussijuntti
mukana menossa ja ens kertaa,toivottavasti yhtä hupaa ku ratapäivät :p

Lähetetty: 16 Helmi 2013, 09:09
Kirjoittaja wiltzu
bussijuntti kirjoitti:mukana menossa ja ens kertaa,toivottavasti yhtä hupaa ku ratapäivät :p
Samaa epäilin itekin viimekesänä, mutta hauskaa oli!
Nyvvaan huolehdit et saat sen 300 rikki niin on mukava ajella sit takas kotiinki.

Lähetetty: 16 Helmi 2013, 09:27
Kirjoittaja toimeve
snuggles kirjoitti:Tiimin toisiovälitysgeometriavastaava laski että 17/38 olis paras välitys sulle,
...ja tiimin toisiovälitysgeometriavastaava saa tehä päätökset, minä niistä(khän) mittään ymmärrä :laugh: Luotan tässäki kokeneemphin konkareihin.

Ja jos laskelmat meniski keturalhen, niin en tule moittimhan. Hauskaa son joka tappauksessa.

Saatan sunnuntaina piipahtaa tallilla jos olet maisemissa, mutta soittelen vielä tarkemmin.

Lähetetty: 16 Helmi 2013, 11:05
Kirjoittaja Juhama
blackbusa kirjoitti:
Ekoteko kirjoitti:Tää empii, josko sitä uskaltais lähtee vaiko eikö..
Mitä pittää tehrä?
Peilit veke, ukko kyyryyn ja tuppi nurin.. Tarttis varmaa lyärä busa kärriin ja kurvata kotilolla tontille.

Antakaahan niitä vinkkejä, jos vaikka rohkaistuis.

viime vuos eka kerta ja en päässy ku muistaakseni 284km/h... tuli tupeksittua vaihteet joka vedolla ja viimesellä laitoin viimosen pykälän melkein tutkan kohdalla.... joskos tänä vuonna sitten paremmalla tiedolla/taidolla :thumbup:

kyllä mä ainakin vedän busalla paikalle ja siellä sitten peilit pois ja muu "irto tavara" :shocked:

rungon kumitulppa putos siinä hurjassa kyydissä hallin suoralle :D

mukaan vaan!!!!

Sulla on ainakin säädöt nyt pyörässä kunnossa :D Ite ajoin sillä Joensuussa 2011 315 km/h....toki silloin pyörässä oli Yoshin R-77 Full system.Vakio välit, peilit pois ja 190/55 takanen.

Joensuu 2011

Toivottavasti saat sen 300 rikki :skootteri:

Lähetetty: 16 Helmi 2013, 11:25
Kirjoittaja fooorumi
Ilmottautuminen maksettu, jos sitä lähtis ekaa kertaa kahteleen :skootteri: