Lähetetty: 14 Helmi 2013, 17:50
Kaasu pohjaan ja vilkkuvalojen odotusta.MRTeam kirjoitti:Maksettu. Ekakerta... kenttäajoihin, hyviä neuvoja ja ohjeita otetaan nöyränä vastaan.
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
Kaasu pohjaan ja vilkkuvalojen odotusta.MRTeam kirjoitti:Maksettu. Ekakerta... kenttäajoihin, hyviä neuvoja ja ohjeita otetaan nöyränä vastaan.
Eikä mitää ressiä, naattii enemmän ku ajattelee vähemmänMRTeam kirjoitti:Maksettu. Ekakerta... kenttäajoihin, hyviä neuvoja ja ohjeita otetaan nöyränä vastaan.
Siinähän se tuli asian ydin. Jos eka kerta nii lähtee vaan tunnustelemaan, laskee vaihteet ettei joko jää vaihtamatta tahi yritä seiskaa, hyvin tavallista. Jotenkin hyvä fiilis tuli itellä eka kerroista kun ei tienny liikaa ja lähti vaan koittaan, enemmän fiilistä ku tietoista yrittämistä johonkin tiettyyn tulokseen.Ekoteko kirjoitti:Peilit veke, ukko kyyryyn ja tuppi nurin..
Ekoteko kirjoitti:Tää empii, josko sitä uskaltais lähtee vaiko eikö..
Mitä pittää tehrä?
Peilit veke, ukko kyyryyn ja tuppi nurin.. Tarttis varmaa lyärä busa kärriin ja kurvata kotilolla tontille.
Antakaahan niitä vinkkejä, jos vaikka rohkaistuis.
Tiimin toisiovälitysgeometriavastaava laski että 17/38 olis paras välitys sulle, mutta nykysellä ketjupituudella säätö loppuu kesken ja jos sitä lyhentää taitaa sitte ruisinkivälitys mennä pois alueelta. Joten laitamma 18/40.toimeve kirjoitti:...ja olikos se vakiovälitys 17/40? Nythän mulle on laitettu 42 -takaratas normiajeluun. Kun tykkään tuosta hiukka enemmänsnuggles kirjoitti:Täytyy ny kattoo mihin kohtaan teho asettuu, ja haluutko että välityksen saa muutettua takaratasta vaihtamalla ?
18/40 tahi 17/38, ettei tartte ketjun kans pelailla, tahi muuta, 17/39 on liian kintaalla että jää siihe soft cutin alueelle.
Mutta luotan tuossa asiassa enemmän ko. lajin asiantuntijoihin, eli mulle käy kaikki. Ja tietysti, mitä vähemmin kustannuksin pääsee, niin sitä paree tietysti. Ja vaihtoahan en ite pysty/ossaa tehä, joten jäänee tiimin mestarimekaanikoille...tosin sopivaa korvausta vasthan tietysti
snuggles kirjoitti:Tiimin toisiovälitysgeometriavastaava
Samaa epäilin itekin viimekesänä, mutta hauskaa oli!bussijuntti kirjoitti:mukana menossa ja ens kertaa,toivottavasti yhtä hupaa ku ratapäivät :p
...ja tiimin toisiovälitysgeometriavastaava saa tehä päätökset, minä niistä(khän) mittään ymmärrä :laugh: Luotan tässäki kokeneemphin konkareihin.snuggles kirjoitti:Tiimin toisiovälitysgeometriavastaava laski että 17/38 olis paras välitys sulle,
blackbusa kirjoitti:Ekoteko kirjoitti:Tää empii, josko sitä uskaltais lähtee vaiko eikö..
Mitä pittää tehrä?
Peilit veke, ukko kyyryyn ja tuppi nurin.. Tarttis varmaa lyärä busa kärriin ja kurvata kotilolla tontille.
Antakaahan niitä vinkkejä, jos vaikka rohkaistuis.
viime vuos eka kerta ja en päässy ku muistaakseni 284km/h... tuli tupeksittua vaihteet joka vedolla ja viimesellä laitoin viimosen pykälän melkein tutkan kohdalla.... joskos tänä vuonna sitten paremmalla tiedolla/taidolla
kyllä mä ainakin vedän busalla paikalle ja siellä sitten peilit pois ja muu "irto tavara"
rungon kumitulppa putos siinä hurjassa kyydissä hallin suoralle
mukaan vaan!!!!