snuggles kirjoitti:Mitä kettua! Hallin ajovuoroja on jo jaettu puolet, siel on läjä volvoja ja V8 miittiläisiä. Mikäs tää tämmönen avoin ajopäivä on, tai väittikö sitä edes kukaan. Paljon tulee jäämään porukkaa pihalle jos pääsee sama 300 ajokkia. Uutta ajopäivää virittelemään Halliin vielä kesäksi.
Nii siis mistä näkee ja missä voi ilmottautua? Tolla orkkislinkillä ei ainakaan mulla näy kuin etusivu tapahtumaan?
kyl mulla ainakin aukes toi ilmottautumis sivu tosta alotus sivulta ja sieltä löytyi tilinr. ja muut ohjeet!!
No nyt toimi. Ei auttanu Refresh, kun oli joku yhteensopivuusongelma, sen ratkettua alkoi näkymään ilmottautumisetkin
Pitäähän se lähteä kattomaan, josko sais vakion parempaan vauhtiin kuin LPR:ssa männä syksynä.
Ihme systeemi ilmoissa, kun piti vasta maanantaina alkaa???
Titaani kirjoitti:Onko kellään oikeata tietoa ajaako pyörät klo 16 jälkeen kaikki vai onko Maanantaina ilmoittautuville varattu aamupäivä?
mistä sen tietää minä päivänä ilmoittautunu? pankkien tilitys kestää 1-5 päivää Mun rahat kestää 3p mennä tohon pankkiin ja jollain joka samas pankissa menee saman tien.
+ mun ilmoittautumisesta ei selviä millä laitteella oon matkassa...
On kyllä aika kehno toi ilmoittautumiskäytäntö. Varsinkin kun tuli etuajassa. Tossa kun viikonloppuna 500 innokasta laittaa rahaa ilmottautumiseen niin siinä onkin ensi viikolla järjestäjällä setvittävää kuka pääsee ajamaan ja kuka ei.
Järkevämpää olisi ollut laittaa vastaavantyyppinen kaavake nettisivuille kuin esim Rheadilla on Joensuun ajoissa, pysyisi ilmottautujatkin vähän kärryillä missä mennään.
Ja oishan se ollu reilumpaa että ilmoittautuminen alkaa vasta silloin kun sen on ilmoitettu alkavan :p
TFM Taxi rek.no. MD-620 Teemu Tenhula tällä kertaa myös "virallisesti imoittautuneena" myös "yleisessä" nopeusmittaustapahtuma osiossa Hallin 16.6.2012 tapahtumassa.
ei muutaku... paistaa lievästi "toi"lainaus"merkkien"käyttö" täs"jutus"vai "onko"joku"eri"mieltä"
Bärräbete kirjoitti:Ensi kertaa Halliin.pitkä kevät edessä jos NYT menis se +300 rikki.menee se
Menee menee. Nyt vaan keskitytään siihe että ilmoittautumiset menee putkeen, koska **** happens factoria ei pysty korjaan enää kesän aikana. Ja vähä reeniä ennen tapahtumaa tekniikan toimivuuden varmistamiseksi.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -