Sivu 3/4

Lähetetty: 06 Syys 2010, 07:45
Kirjoittaja Vmatti
Hienoa ja onneks olkoon Marjut, loistosuoritus.
Sinnikkyys palkitaan.
Ei muuta kuin lippistä hankkimaan ???

Lähetetty: 06 Syys 2010, 09:19
Kirjoittaja 107-1089231881
Sanoisin että ihan huippu suoritus Lappeenrannan kentälle putkivireisellä busalla :respekt:

+200 MPH tarrat/paidat saap täältä....

Lähetetty: 06 Syys 2010, 14:11
Kirjoittaja Tr3
Niin se Likka taas näytti poijille mistä kana pissaa, räyskälässä jo kuuntelin kollien itkua siitä kuinka viritetty ja varusteltu on tuo Marjutin Busa..
:D se on aerodynamiikkaa .. ja se on kovin vaikea ymmärtää.

Ja ehkä Marbusan virtaviivaisuudessa on eroja jos verrataan tavalliseen, tupenkääntäjään :O

Loistava suoritus, ja loistavammaksi sen tekee upea Nainen.. hienoa Ps.. oli se Jannekin ihan jees

Lähetetty: 06 Syys 2010, 16:51
Kirjoittaja Juhama
Ilmeisesti katteiden välien teippaus myös vaikuttaa...näytti Joensuun kuvissa ainakin olevan teipattu.Joensuussa taisi olla 18/42 välit, mahtoiko nyt olla samat vai 41 takana?Jns myös renkastus oli 110 edessä ja 180 takana. Hieno tulos kertakaikkiaan :cool:



Edited By Juhama on 1283781124

Lähetetty: 06 Syys 2010, 19:53
Kirjoittaja villeh
No okei yhden vedon vedin... Toisella alkoikin pieni savushow..

Lähetetty: 06 Syys 2010, 21:27
Kirjoittaja snuggles
Marbusa kirjoitti:Jep, mun busa kyyditti kaksi kuskia tuohon 200 mph kerhoon.
Olikos siinä jopa vähemmän modeja kuin Brocksin 200mph gen2:ssa ?
Sil tais olla kokoputkisto, PCIII, madallusta, alurattaat, spesiaaliketjut, keraamiset pyöränlaakerit ja tietty VP:n kisabensaa.

Lähetetty: 07 Syys 2010, 00:18
Kirjoittaja 107-1089231881
Vaihdoin tohon ketjupaketin, rattaat JT / ketju DID ZVM 2, vakiolaakerit näytti olevan paikallaan..

Lähetetty: 07 Syys 2010, 19:31
Kirjoittaja Marbusa
Juhama kirjoitti:Ilmeisesti katteiden välien teippaus myös vaikuttaa...näytti Joensuun kuvissa ainakin olevan teipattu.Joensuussa taisi olla 18/42 välit, mahtoiko nyt olla samat vai 41 takana?Jns myös renkastus oli 110 edessä ja 180 takana. Hieno tulos kertakaikkiaan :cool:

Joensuun jälkeen taakse vaihdettu (kiitoksia Laitamaalle) 40 ratas
ja koiranluut takaa tappiin. Paikanpäällä sitten kiskastiin etupää tonttiin, joten matalalla mentiin. :p

Lähetetty: 07 Syys 2010, 19:43
Kirjoittaja Marbusa
Laiton järjestäjille kiitosta, kun olivat huomioineet aikaisemman palautteeni ja paluupostissa sain mm. tällaista infoa:

"Pyrimme kehittämään ilmailupäivää aina kerta kerralta resurssien puitteissa, yhdistys- ja talkootoiminnasta kun on kyse. Rakentava asiakaspalaute, kuten Sinun tapauksessasi; on aina tervetullutta ja auttaa meitä ponnistuksissamme."
"Välitän terveisesi koko järjestäneelle porukalle. Kuivempaa keliä ensi alkukesän tapahtumaan toivoen ja tapaamisiin ajojen merkeissä."

Elikkä näyttäisi siltä, että Lappeenrannassa järjestetään vastaavia tapahtumia ensi vuonnakin, vaikka jossain vaiheessa oli tullut kait vähän toisenlaista infoa.

Tiedä sitten millainen vuokra tuolla kentällä on, mutta tästä viimeisemmästäkin tapahtumasta saivat kivat fyrkat kerättyä, joten kyllä varmaankn yrittävät jatkoa näille ajoille.
Toivotaan niin.

Lähetetty: 07 Syys 2010, 20:32
Kirjoittaja jakehaanpää
Onnittelut ennätysten tehtailijoille...kovvoo o menty...

Lähetetty: 09 Syys 2010, 14:49
Kirjoittaja Nesmit
"Jns myös renkastus oli 110 edessä ja 180 takana"

Ihan mielenkiinnosta kysyn alan ihmisenä että mistä/miksi kyseinen rengastus?
Vai sattuiko vaan löytymään tallinnurkasta :D
Ja siis oliko toi 70 profiliilla etunen ja takanen 55 profiililla?




Edited By Nesmit on 1284033017

Lähetetty: 09 Syys 2010, 20:51
Kirjoittaja 65-1275469948
Onnittelut hyvistä tuloksista! Varsinkin Marbusalle :respekt: !

Lähetetty: 11 Syys 2010, 22:31
Kirjoittaja 66-1272617023
:apua: Haista sinä home Marbusa!
On kauhia häpiä meille miehille, ettei pääse pyörällä nåpiampaa!
Ryökäle kun ei osaa vartilla kiihyttää ees...
Mut okei, onnia palijon. Yhym kröhömpsdhöhöm.
No, kaikkea sitä sattuukin :respekt: :respekt: :respekt: !

Lähetetty: 12 Syys 2010, 13:21
Kirjoittaja Marbusa
Nesmit kirjoitti:"Jns myös renkastus oli 110 edessä ja 180 takana"

Ihan mielenkiinnosta kysyn alan ihmisenä että mistä/miksi kyseinen rengastus?
Vai sattuiko vaan löytymään tallinnurkasta :D
Ja siis oliko toi 70 profiliilla etunen ja takanen 55 profiililla?

No tuo rengastus nyt vaan sattui olemaan tollainen ja jonkun nurkasta etunen löytyi. Olis voinu olla jotain muutakin.
Toki keväällä mustat rinkulat meni vaihtoon ja silloin asiaa vähän pohdittiin, kun nuo nopeusajot rupes kiinnostamaan.

Noita(kin) rengasvalintoja voidaan puida vaikka kuinka ja aina jälkikäteen todeta, että olisi pitänyt sitä ja tätä....

Jaaa...sitäpaitsi, oranssimustassa oli takasen paine "varttimailipaineena" ja ties mitä olisi kulkenut, jos paine olisi ollutkin kohdillaan. :shocked:

Lähetetty: 12 Syys 2010, 13:31
Kirjoittaja Marbusa
Busari kirjoitti::apua: Haista sinä home Marbusa!
On kauhia häpiä meille miehille, ettei pääse pyörällä nåpiampaa!
Ryökäle kun ei osaa vartilla kiihyttää ees...
Mut okei, onnia palijon. Yhym kröhömpsdhöhöm.
No, kaikkea sitä sattuukin :respekt: !

Hahhhahhhaaa...joskus sattuu ja joskus taas ei.
Kiitosta vaan, mut ei kiitos.
Home ei haise kovin hyvälle.... ja tunkkinikin pidän. :rasberry:

Ja eikös se mene niin, että ennenkuin juostaan lujaa, pitää opetella kävelemään? :oho:

Mä tässä vasta opettelen ajamaan ja sittenkun se on opittu ja pyörästä ei enempää irti lähde, niin .... :rocket