Edited By janne on 1241902624
Moro!Zetor kirjoitti:Hyvä Merja!!!
Perhana kun se vedonlyönti sun huoltomiehen kanssa esti tällä kerrtaa sen sun kasin puolelle ajon![]()
Lyhyen akselinvälinmieheille tiedoksi:
60 jalkasella about 18 m ei ole vaikutusta akselivälillä, vaan se on kuskista kiinni!
Tarkemmin sanottuna sen on kiinni kytkimen käytöstä ja siitä oikean ranteen asennosta... vaatiin sitä kanttia![]()
Esim. PSB poijaat vetää JATKUVASTI 1.3s 60 jalkaisia ja akseliväli siis max. 1520mm.
Tupla Zetor
hiukkaJouniri kirjoitti:Zetor kirjoitti:Hyvä Merja!!!
Perhana kun se vedonlyönti sun huoltomiehen kanssa esti tällä kerrtaa sen sun kasin puolelle ajon![]()
Lyhyen akselinvälinmieheille tiedoksi:
60 jalkasella about 18 m ei ole vaikutusta akselivälillä, vaan se on kuskista kiinni!
Tarkemmin sanottuna sen on kiinni kytkimen käytöstä ja siitä oikean ranteen asennosta... vaatiin sitä kanttia![]()
Esim. PSB poijaat vetää JATKUVASTI 1.3s 60 jalkaisia ja akseliväli siis max. 1520mm.
Tupla Zetor
Moro!
Aluksi edelleen Mersulle![]()
Mikäli tuolla "lyhyenakselivälin miehellä" meittin Hulttioon viitataan niin en malta olla vastaamatta.
Näin lajista (vartti) mitään tietävänä kysynkin, että milloin nuo PSB pojat on vedelleet niitä 60 jalkasia 1,3s Pudiksen kentällä? Muutaman kerran siellä oon ollut eikä ainakaan mun korviin oo noi 1,3s kantautuneet. Joskus olen siellä jonkun Zetorimiehen kyllä nähnyt mutta en kyllä tällä kertaa ja silloin ei niin hälläkään noita 1,3 paukkunut.
Myönnettävä on jotta Hulttio on väärissä karkeloissa tolla mun Taxilla kun varttia lähti ajelee koska laite on rakennettu 0-1600m matkan huippunopeus ajoihin eikä niinkään vartille, mutta koska laissa ei estettä niin ehkä nähdään Hulttio toistekin Taxilla vartilla. Sitä Zetorii on ootettu vastaavasti myös noihin huippunopeus ajoihin mut ei oo näkynyt? Sekin vaatii myös kuskia (siksi mulla Hulttio kuskina) ja uskallusta.
Come backkiä odotellessa taidan tilata Taxiin ne jatkot niin jos sitä uskallusta sit löytyis tolta meittin akseliväli mieheltä enemmän noihin vartin nopeuksiin.
T. JR (täälläkin)
Ps. Mulla nimi listassa 13.6.2009 (ilm. päättyy 15.5) Joensuun karkeloihin, mites siellä?
Zetor kirjoitti:Lyhyen akselinvälinmieheille tiedoksi:
Tupla Zetor
Onnittelut! Huima aika 60 jalkaseen nähden. Kasi ei tartte muuta ku ajamista lisää ni tulee sieltä. Paljonko oli jatkoa laitettu taxiin lisää ? Mites muilla meni ?tenhulttio kirjoitti:Päivän paras aika taas oli 9.046s / 265,9km/h. 60ft ajat välillä 1.607 -> 1.756. Nyt ei keuliminen tuottanut mitään ongelmia, pito sitten vähän enemmän. Taitaa nuo svingijatkojen kans olla niin, että liika on liikaa ja kohtuus liian vähän.
snuggles kirjoitti:Onnittelut! Huima aika 60 jalkaseen nähden. Kasi ei tartte muuta ku ajamista lisää ni tulee sieltä. Paljonko oli jatkoa laitettu taxiin lisää ? Mites muilla meni ?
Joo, 10cm lisää on aikas paljon kun pienestä kiinni. Olis varmaan riittäny 42 tai 43 hampainen taakse jotta kasit olis vilkkunu. Eiköhän noita tuloksia kohta tänne putkahtele. Mahtaako jossain olla viralliset kisasivut (?)tenhulttio kirjoitti:Nyt jatkoa oli varmaan ainakin 10cm alkuperäiseen maksimimittaan päälle. Ahtikselta oltais saatu 40 hampaisen takarissan (vai Rissasen) tilalle 45 hampainen, mutta kiinnytyspultit otti kiinni svingijatkojen kiinnikkeisiin. Nyt ajeltiin siis 17/40 välityksillä.
tenhulttio kirjoitti:Taas meni ennätykset uusiksi.
Päivän paras aika taas oli 9.046s / 265,9km/h.