Sivu 3/4
Lähetetty: 28 Kesä 2008, 19:03
Kirjoittaja majuriTK
Tomppa kirjoitti:K8 slipareilla, jossa db-killerit paikallaan, ilman peilejä ja TRE muuten vakio. Yksi veto 297km/h, jonka jälkeen alko tiputtelemaan vettä. Otin emännän kyytiin ja lähdim paikalta... minkähän takia mä ton TRE:n laitoin
Jos tuntuu että TRE on tarpeeton olisin kiinnostunut ostamaan sen ???
Lähetetty: 28 Kesä 2008, 19:14
Kirjoittaja KingBusa
Busat meni taas kovaa. Omasta kympistä en saanut irti kuin 280 mutta kivaa sekin tälle romulle...
Lähetetty: 28 Kesä 2008, 19:37
Kirjoittaja Tomppa
Wille kirjoitti:Tyypillistä, heti kun pääsin paikalle taivas repesi totaalisesti...
Tomppa: tulitte vissiin vastaa siinä Hallin Jannen kohdalla
Joo, tultiin siinä vastaan ja moroteltiin. Mentiin Jämsään syömään ja sieltä Padasjoen kautta Hämeenlinnaan. Sielläkin tuli vastaan pari busaa. Toinen oli isommassa pyörärykelmässä iridium pleksin kanssa musta busa ja toinen uusi K8 harmaa tai sininen, oli kaksi päällä... Ketähän olivatten?
Lähetetty: 28 Kesä 2008, 20:35
Kirjoittaja -Artsi-
Jaakko kirjoitti:0.7bar, 18-38välit, 10500rpm, uusi takarengas 50korkee, 320km/h. mikä on kun ei kulje?
No eihän tuo huonosti mennyt, onnittelut! Bussille taas yksi kenttäenkka.
Kulkupuoleen vaikuttaa iso liuta pieniä asioita. Tuulen suunta ja voimakkuus, todellinen_takapyöräteho, kuskin suoritus (ajoasento, vaihtamiset, kaasunkäyttö jne), pyörän 'herkkyys' (jarrujen, voimansiirron ja pyörien vastukset, aerodynamiikka) esimerkiksi. Nuo tarttis kaikki saada viilattua kohdalleen samanaikaisesti siihen vetoon.
Sun kohdalla veikkaan että vastaus tuohon kysymykseesi löytyy kun avaat kytkinkopan...
Lähetetty: 28 Kesä 2008, 20:49
Kirjoittaja Agostini
VARJO tempas 301km/h
Mie 299km/h...juu ei #####a...eipä tietenkään
ja Jaakko tietenkin 320km/h ja pohjat
Se hiien cessna oli ajaa meitin Varjo/mie päälle ku oltii just vetämäs ku se päätti laskeutuu...
Sade pilas kolmannen kierroksen ja mahdollisen neljännen(oman ex-busan omistaja pyyti ajaan kerran)
Vanha meni 1. vedolla 286km/h
Sellasta...pientä parantamista kaiutinlaitteiston käyttöön jne jne ja ok tapahtuma.
Kenttä iha ok kunnossa,joten potentiaalisia +300km/h ois ollu ilman vettä tullu.
-A-
Alkaa todellakin,niinku Artsi sano...oleen kenttäennätykset meitin kerhon tuotteilla...
Niin ja lehtijuttuhan sitä myös tehtiin johonkii paikalliseen jonka toimittaja lupasi myös meikälle toimittaa.Se laitellaa sit toki foorumillekkin.
Edited By Agostini on 1214675496
Lähetetty: 29 Kesä 2008, 15:18
Kirjoittaja 66-1203695622
Eka veto tuntumaa etiskellen 282 km/h.
Tokan vedon pilas se eka sadekuuro. Autolähetysten jälkeen muutamat pyörät ajo meikä mukana. Rata oli lopusta todella märkä ja kutosen kun sai silmään niin loppua kohti rupes paukuttamaan rajottimeen. Nopeutta ei tullu kun 287 km/h joten oisko tuolla ollu sit vähän liian liukasta. Pyöränä K8 Tre:llä,vakiovälityksellä ja Yoshimuran kokoputkistolla.Kolmatta yritystä ei viittiny jäämään väijymään kun alko taas tulemaan vettä.
Lähetetty: 30 Kesä 2008, 14:25
Kirjoittaja toimeve
Lähetetty: 30 Kesä 2008, 15:20
Kirjoittaja Martta
Onnittelut Jaakolle kenttäenkan nappaamisesta
Lähetetty: 30 Kesä 2008, 18:41
Kirjoittaja 74-1211486656
-Artsi- kirjoitti:Jaakko kirjoitti:eiköhän tuo 300km/h saada rikottua. hetken mieten että vakiovälitykset riittäis, mut joutunee vaihtaa lentokenttä välit jos kerran kiihdytys matkaa löytyy.
Ehdottomasti ainakin 18-piikkinen eteen. Miks jättää powerbikellä se mahdollisuus että välit loppuu kesken?
Taas uusi kenttäennätys odottaa poimijaansa, Busanistien haltuun vaan! Aina parempi jos menee samalla sinne 200-clubiin!
('pikkuisen' nyppii kun en ite pääse mukaan)
moi
kaikesta huolimatta arvaa kumpaa nyppii enemmän ?
jr
ps. sen verran hengessä taas mukana että pattijoen vartilla olin teemun pyörän kyydissä varikon ja lähtöpään väliset siirtymät...
Lähetetty: 30 Kesä 2008, 20:32
Kirjoittaja 109-1180512207
niin ne faktat piti laittaa, k7, kuski 96-97kg, 10500rpm ja 273kmh joku tuossa kulkupuolessa mättää?
Lähetetty: 30 Kesä 2008, 20:49
Kirjoittaja 72-1202239073
makebusa kirjoitti:273kmh joku tuossa kulkupuolessa mättää?
make hei.... mies on vaan kertakaikkiaan liian "lihaksikas" noihin hommiin
vahvin busanisti- kisoissa vois podiumpaikka olla jo lähellä
EDIT: siis onhan totuuttakin pelissä. Esim. Jarim ja Artsi on optimaalisessa kunnossa tuohon hommaan....
EDIT 2: eikös joku laskenut täällä joskus, kuinka paljon kilo vaikuttaa loppunopeuteen ?
Edited By Humppanisti on 1214856180
Lähetetty: 01 Heinä 2008, 05:54
Kirjoittaja 109-1180512207
Lähetetty: 01 Heinä 2008, 06:50
Kirjoittaja 107-1089231881
-Artsi- kirjoitti:Jaakko kirjoitti:0.7bar, 18-38välit, 10500rpm, uusi takarengas 50korkee, 320km/h. mikä on kun ei kulje?
No eihän tuo huonosti mennyt, onnittelut! Bussille taas yksi kenttäenkka.
Kulkupuoleen vaikuttaa iso liuta pieniä asioita. Tuulen suunta ja voimakkuus, todellinen_takapyöräteho, kuskin suoritus (ajoasento, vaihtamiset, kaasunkäyttö jne), pyörän 'herkkyys' (jarrujen, voimansiirron ja pyörien vastukset, aerodynamiikka) esimerkiksi. Nuo tarttis kaikki saada viilattua kohdalleen samanaikaisesti siihen vetoon.
Sun kohdalla veikkaan että vastaus tuohon kysymykseesi löytyy kun avaat kytkinkopan...
Hmm.. yks silmiin pistävä seikka millä on vaikutusta nopeuteen,
goret nurkkaan/nahkaa tilalle ja se on siinä. Näin veikkaisin.
Lähetetty: 01 Heinä 2008, 10:51
Kirjoittaja 104-1116977274
Humppanisti kirjoitti:makebusa kirjoitti:273kmh joku tuossa kulkupuolessa mättää?
make hei.... mies on vaan kertakaikkiaan liian "lihaksikas" noihin hommiin
vahvin busanisti- kisoissa vois podiumpaikka olla jo lähellä
EDIT: siis onhan totuuttakin pelissä. Esim. Jarim ja Artsi on optimaalisessa kunnossa tuohon hommaan....
EDIT 2: eikös joku laskenut täällä joskus, kuinka paljon kilo vaikuttaa loppunopeuteen ?
Vaikka mitään mistään tiiäkkään, ni eikö se kumminkin ole niin ettei se paino vaikuta huippunopeuteen, muutakuin pidentämällä sitä matkaa, millä huippunopeus saavutetaan.
Sitten tulee tietysti ilmanvastus, ja eikös jossain tuulitunnelitestissä ollu, että kaljamahan omaavalla henkilöllä olisi parempi aerodynamiikka busan päällä.
vai miten se nyt oli
Edited By heinoll on 1214898696