Sivu 3/3

Lähetetty: 07 Kesä 2008, 21:55
Kirjoittaja Jaakko
jarim kirjoitti:
PetriK kirjoitti:Katselin yhden busan alakerran purkamisen ja kokoamisen vierestä ja homma vaikutti niin helpolta että tämän teen varmaan pääsääntöisesti itse. Siis paljon helpompi kuin ryhmän vaihto...

Minäkin olen yhden alakerran purkamisen ja kokoamisen (oman moottorini) vierestä katsonut ja tuosta mielipiteestä uskaltaisin olla eri mieltä. :)
ihan sama kokemus mulla kuin jarilla, ja jos vielä tulee tarvetta alakertaa kopeloida niin katson edelleen vierestä.
uskon silti että kyllä sen saa kasattua itsekkin kun on tarkkana ja katsoo mitä osia kuuluu mihinkin väliin ja missä järjestyksessä.. sit harmittaa kun on motti rungossa ja siirtäjät ei mennytkään kohdalleen.

Lähetetty: 07 Kesä 2008, 22:11
Kirjoittaja Kekku
akseli kirjoitti:
PetriK kirjoitti:- kiinnostaisi tietää että menikö kukaan muu kuin Kekku Jampan ohitse...

taisin minä sen kerran ohittaa vähän ennen maalia :)
aamulla rata normaalikunnossa-suti kaikki vaihteet läpi,yhdeltä oltiin saatu aikaan renkaanlevyinen polku jolla pitoa.
kekku peeveli ajoi miesten ajat: 1.4 60 ja 3.9 330jlk :tapu:
iltapäivällä oli ohjelmaa 3 kytkinremppaa-oliskohan kaikkien aika uskoa kujon suositus :vähintään 2.5mm laatat +jäykät jouset. kst kiitos varaosista
petri se loota korjaantuu vaihtamalla siirtäjät,kakkosen ja kuutosen rattaat ja rumpu-tsemppiä!
itselle muistettavaksi-kun ilokaasupullossa on jäljellä 12.5 kg ei sieltä enää mitään tule
:1087 siis kaikkineen ihan kiva ja antoisa päivä virtasalmella-nyt alastarolle..

Mr. Shaft kuunteles toi:
http://www.youtube.com/watch?v=uo8lrbIkKpY&feature=related

Kuuntele sit uudestaan ja muuta mielessäs, huominen -> tuominen.

Kumpaan luokkaan itsesi luokittelisit, rautaa vai roskaa?
Kyllä kaikki jotka paikalle tulee ja ajaa kuuluu rautaa osastoon ja kovia aikoja kaikki alle 10 ajat on katupeleillä.
Ei mopedit liikahda jos ei ole ukkoa sarvissa, ja aina on paikalla ollut rehti ja reilu meininki.
Oli sitten SM tai kadunmiehen/naisen kisa.

ps. Forcen tytöt tykkää 1.4:sista.


edit:panisin tähän perään, siis sata hymyhymiötä mutta ei tää anna laittaa...




Edited By Kekku on 1212866786

Lähetetty: 07 Kesä 2008, 23:28
Kirjoittaja 109-1180512207
vetikö suamen nopein hirvas*** miten nopeesti alastarossa

Lähetetty: 07 Kesä 2008, 23:30
Kirjoittaja jarim
makebusa kirjoitti:vetikö suamen nopein hirvas*** miten nopeesti alastarossa
www.dragrace.fi

Lähetetty: 09 Kesä 2008, 09:21
Kirjoittaja 75-1187156395
Tuliko perjantain vedoista mitään yhteenvetoo?
Olis kiva nähä miten alas jäi 10.02:lla.

Lähetetty: 09 Kesä 2008, 09:40
Kirjoittaja PetriK
Pyysin tänään vielä erikseen että saataisiin - eiköhän se sieltä tule nyt kun porukat ovat kotiutuneet rankalta reissulta.

Omalta osalta kuitenkin meni niin heikosti että ei tuolla nyt niin väliä. Onneksi kuitenkin dataloggerista alkoi selviämään syyt mihin niitä sekunnin osia hukkuu... mutta tästä asiasta enemmän kun saan varmistettua vielä miten tuo korjataan.

EDIT - siellä muuten tuli slipin mukaan punavalo heti jos RT meni alle puoleen sekunttiin. Nähtävästi RT tulee viimeisestä keltaisesta eikä vihreästä koska muistaakseni niiden välinen ero on juuri tuo puoli sekunttia ?




Edited By PetriK on 1212994623

Lähetetty: 09 Kesä 2008, 17:31
Kirjoittaja marabusa
Jaakko kirjoitti:
jarim kirjoitti:
PetriK kirjoitti:Katselin yhden busan alakerran purkamisen ja kokoamisen vierestä ja homma vaikutti niin helpolta että tämän teen varmaan pääsääntöisesti itse. Siis paljon helpompi kuin ryhmän vaihto...

Minäkin olen yhden alakerran purkamisen ja kokoamisen (oman moottorini) vierestä katsonut ja tuosta mielipiteestä uskaltaisin olla eri mieltä. :)

ihan sama kokemus mulla kuin jarilla, ja jos vielä tulee tarvetta alakertaa kopeloida niin katson edelleen vierestä.
uskon silti että kyllä sen saa kasattua itsekkin kun on tarkkana ja katsoo mitä osia kuuluu mihinkin väliin ja missä järjestyksessä.. sit harmittaa kun on motti rungossa ja siirtäjät ei mennytkään kohdalleen.

Pakko avautua aiheesta,
eli jos on skidinä mecano palikoilla rakennellu ja saanut jotain aikaiseksi niin ei tuossa vaihteistossa tai koko moottorissa ole mitään sen mystisenpää mitä ei manuaalin avulla pystyisi itse tekemään edellyttäen että on tarvittavat työkalut käytössä.

Kaupalliset toimijat kumoaa tietty välittömästi edellisen. :rasberry:

Lähetetty: 09 Kesä 2008, 17:43
Kirjoittaja jarim
marabusa kirjoitti:
Jaakko kirjoitti:
jarim kirjoitti:
Minäkin olen yhden alakerran purkamisen ja kokoamisen (oman moottorini) vierestä katsonut ja tuosta mielipiteestä uskaltaisin olla eri mieltä. :)

ihan sama kokemus mulla kuin jarilla, ja jos vielä tulee tarvetta alakertaa kopeloida niin katson edelleen vierestä.
uskon silti että kyllä sen saa kasattua itsekkin kun on tarkkana ja katsoo mitä osia kuuluu mihinkin väliin ja missä järjestyksessä.. sit harmittaa kun on motti rungossa ja siirtäjät ei mennytkään kohdalleen.

Pakko avautua aiheesta,
eli jos on skidinä mecano palikoilla rakennellu ja saanut jotain aikaiseksi niin ei tuossa vaihteistossa tai koko moottorissa ole mitään sen mystisenpää mitä ei manuaalin avulla pystyisi itse tekemään edellyttäen että on tarvittavat työkalut käytössä.

Kaupalliset toimijat kumoaa tietty välittömästi edellisen. :rasberry:
Itse esitin eriävän mielipiteeni siis siitä että vaihteistoremontti olisi helpompi kuin ryhmän vaihto. :)

Lähetetty: 09 Kesä 2008, 18:45
Kirjoittaja marabusa
Jep,jep, samaa mieltä ja tarkoitin lähinnä sitä että kyllä niistä mecano
hommista itse selviää jos ei nyt aivan tumpelo peukalo ja :oho: