Jaakko kirjoitti:309 paras tulos noiden mukaan, kai tänä vuonna joku turbonisti käy sen rikkomassa? ja saadaan palautettua valtikka meille.
Hmm.. toivottavasti toi 309 hajois vaparilla No kaikki tulee varmaan vetään täysii :p
Mitenkäs pitkä matka teiltä on Jns:n kentälle...?Cat kirjoitti:...busat sopii kyllä pihamaalle riviin, raivataan vaikka pihakoivikkoa jos ei muu auta
No oikeesti, kyllä sinne mahdutaan. Onneksi sauna on iso, ja pihamaa, ja lääniä torpassakin ihan kohtuullisesti.
Ne jotka tulee kauempaa voivat tulla yöpymään vaikka jo perjantaina, ei sitten lauantaina tartte lähteä kukonlaulun aikaan ajamaan heräävien hirvien kanssa samaan ruuhkaan.
Tietoja tulijoista otan mielellään vastaan jo ennakkoon, jotta tiedän varata vuodepaikkoja.
Cat kirjoitti:...busat sopii kyllä pihamaalle riviin, raivataan vaikka pihakoivikkoa jos ei muu auta
No oikeesti, kyllä sinne mahdutaan. Onneksi sauna on iso, ja pihamaa, ja lääniä torpassakin ihan kohtuullisesti.
Ne jotka tulee kauempaa voivat tulla yöpymään vaikka jo perjantaina, ei sitten lauantaina tartte lähteä kukonlaulun aikaan ajamaan heräävien hirvien kanssa samaan ruuhkaan.
Tietoja tulijoista otan mielellään vastaan jo ennakkoon, jotta tiedän varata vuodepaikkoja.
purzzi kirjoitti:Mitenkäs pitkä matka teiltä on Jns:n kentälle...?
Myö ollaa mamin kans tulossa jo perjantaina sinne suuntaan...hotelli on ollut suunnitelmissa,mutta kaikkihan on mahdollista...
Harkitsee...(kysyy mammalta)... :laugh:Cat kirjoitti:Reilun puolen tunnin ajomatka - tai no riippuu tietysti siitä miten nopeesti ajaa
Majoituspaikkoja on vapaana vielä, joten eipä toki kannata hotelliin mennä ellei välttämättä tahdo...Mie pistän saunan lämpimäksi jo perjantai-iltana. Siinä sopii herttaisessa maalaismaisemassa pitää sitä omaa mamia kädestä riippakoivun alla ja latautua lauantain ratakoitoksiin :laugh:
ps. Olihan siellä viime kesänäkin Mauri Turuust lanatin kanssa, joku kumma peli sillä oli kulkuvälineenä, ei mikkään busa...toki on mahdollista että muun merkkisten pyörien kuljettajat saa illan pitkän kuunnella paasausta busan ylivertaisuudesta...
Cat kirjoitti:Majoituspaikkoja on vapaana vielä, joten eipä toki kannata hotelliin mennä ellei välttämättä tahdo...Mie pistän saunan lämpimäksi jo perjantai-iltana. Siinä sopii herttaisessa maalaismaisemassa pitää sitä omaa mamia kädestä riippakoivun alla ja latautua lauantain ratakoitoksiin :laugh:
ps. Olihan siellä viime kesänäkin Mauri Turuust lanatin kanssa, joku kumma peli sillä oli kulkuvälineenä, ei mikkään busa...toki on mahdollista että muun merkkisten pyörien kuljettajat saa illan pitkän kuunnella paasausta busan ylivertaisuudesta...
Komento takasin... tuli ylitsepääsemätön este lisenssin menetyksen muodossa...jarim kirjoitti:Minä oon tulossa myös!
Kallis Suzuki miitti? Toivottavasti ei koko kesä mennyt. :thumndownjarim kirjoitti:jarim kirjoitti:Minä oon tulossa myös!
Komento takasin... tuli ylitsepääsemätön este lisenssin menetyksen muodossa...
Cat; eli ainakin minut voit laskea myös sieltä yöpymisluettelosta pois...