Lähetetty: 07 Helmi 2005, 18:48
Mielenkiintoista! Mikäs "purut nenussa" juttu tää on 

Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
Äijähän selkeesti tietää mistä puhuuLARE1 kirjoitti:Tuo edellinen juttu oli ns. palaute Kujon lausahduksille ja se on myös kannanotto koko kyseisen penkin puolestapuhujilta eli käyttäjiltä. Tästä tuli yhdistyksen puitteissa juttua ja päätimme ottaa kantaa näin tämän foorumin välityksellä. Siitähän emme tiedä oliko kyse Kujon omista mietteistä penkkiä kohtaan vai oliko se heitto joillekin tietämättömille. Näistä mittauksien tasaisuuksista voisi tarkentaa sen verran että Eerikin sarja toimitetaan aina samoilla säädöillä, elikkä siinä ei ole ns. ahtojen/hukkaportin huijauspiiriä joka löytyy esim. Kujolta. Nuo teholukemat mitä olen edellä maininnut tulivat noin 1 bar paineella. Mitä esim. ajettavuuteen vakio alustalla tulee niin vaakakuppi kääntyy kyllä saman satsin puoleen kuin Kujolla(Proboost). Suosittelen. Nimittäin tuo Eerikin 300 pollea takiksella ei tule todellakaan ihan nätisti, vaikkakin aina liian kanssa pärjää kuin liian vähällä. Jos joku jossain kohden jos oikein muistan vähätteli 235:n pollen takapyörätehoja, niin se ei varmasti ole koskaan kokenut turbopyörän vääntöjä. Nämä jutut nyt poikkes vähän mistä tämä palstan aihe lähti, mutta pitäähän asioihin puuttua jos tarvetta on.![]()
Kaikki puolesta yhden, yksi puolesta kaikkien.
Tuosta asiasta voit Jardze olla aivan varma.Jardze kirjoitti:LARE1 kirjoitti:Tuo edellinen juttu oli ns. palaute Kujon lausahduksille ja se on myös kannanotto koko kyseisen penkin puolestapuhujilta eli käyttäjiltä. Tästä tuli yhdistyksen puitteissa juttua ja päätimme ottaa kantaa näin tämän foorumin välityksellä. Siitähän emme tiedä oliko kyse Kujon omista mietteistä penkkiä kohtaan vai oliko se heitto joillekin tietämättömille. Näistä mittauksien tasaisuuksista voisi tarkentaa sen verran että Eerikin sarja toimitetaan aina samoilla säädöillä, elikkä siinä ei ole ns. ahtojen/hukkaportin huijauspiiriä joka löytyy esim. Kujolta. Nuo teholukemat mitä olen edellä maininnut tulivat noin 1 bar paineella. Mitä esim. ajettavuuteen vakio alustalla tulee niin vaakakuppi kääntyy kyllä saman satsin puoleen kuin Kujolla(Proboost). Suosittelen. Nimittäin tuo Eerikin 300 pollea takiksella ei tule todellakaan ihan nätisti, vaikkakin aina liian kanssa pärjää kuin liian vähällä. Jos joku jossain kohden jos oikein muistan vähätteli 235:n pollen takapyörätehoja, niin se ei varmasti ole koskaan kokenut turbopyörän vääntöjä. Nämä jutut nyt poikkes vähän mistä tämä palstan aihe lähti, mutta pitäähän asioihin puuttua jos tarvetta on.![]()
Kaikki puolesta yhden, yksi puolesta kaikkien.
Äijähän selkeesti tietää mistä puhuu
Eiköhän ME tiedetäKujo kirjoitti:Jardze kirjoitti:LARE1 kirjoitti:Tuo edellinen juttu oli ns. palaute Kujon lausahduksille ja se on myös kannanotto koko kyseisen penkin puolestapuhujilta eli käyttäjiltä. Tästä tuli yhdistyksen puitteissa juttua ja päätimme ottaa kantaa näin tämän foorumin välityksellä. Siitähän emme tiedä oliko kyse Kujon omista mietteistä penkkiä kohtaan vai oliko se heitto joillekin tietämättömille. Näistä mittauksien tasaisuuksista voisi tarkentaa sen verran että Eerikin sarja toimitetaan aina samoilla säädöillä, elikkä siinä ei ole ns. ahtojen/hukkaportin huijauspiiriä joka löytyy esim. Kujolta. Nuo teholukemat mitä olen edellä maininnut tulivat noin 1 bar paineella. Mitä esim. ajettavuuteen vakio alustalla tulee niin vaakakuppi kääntyy kyllä saman satsin puoleen kuin Kujolla(Proboost). Suosittelen. Nimittäin tuo Eerikin 300 pollea takiksella ei tule todellakaan ihan nätisti, vaikkakin aina liian kanssa pärjää kuin liian vähällä. Jos joku jossain kohden jos oikein muistan vähätteli 235:n pollen takapyörätehoja, niin se ei varmasti ole koskaan kokenut turbopyörän vääntöjä. Nämä jutut nyt poikkes vähän mistä tämä palstan aihe lähti, mutta pitäähän asioihin puuttua jos tarvetta on.![]()
Kaikki puolesta yhden, yksi puolesta kaikkien.
Äijähän selkeesti tietää mistä puhuu
Tuosta asiasta voit Jardze olla aivan varma.
Vaikka asia ei varsinaisesti mulle kuulukaan ??? Ihmettelen kowasti mistä moinen väärinkäsitys johtuuLARE1 kirjoitti:Kiitokset Kujolle asioiden selvittämisestä, näin ne asiat pysyy oikeessa päiväjärjestyksessä. Onnea uudelle projektille!!!
Jos jollain jäi jotain hampaankoloon niin vielä hiukan selvennän. Elikkä meidän harrastus (penkitys) toimii lähinnä harrastuspohjalla, auttaaksemme saman harrastuksen piiriin kiinni jääneitä. Me ei tehdä sitä työksemme eikä myöskään rahastaaksemme, vain lähinnä oman harrastuksen parantamiseksi eli pyörän toimivuuden parantamiseksi. Teemme tosin säätöjä ulkopuolisille lähinnä kaveri pohjalta.