Sivu 3/3

Lähetetty: 07 Helmi 2005, 18:48
Kirjoittaja 107-1089231881
Mielenkiintoista! Mikäs "purut nenussa" juttu tää on :D

Lähetetty: 07 Helmi 2005, 19:39
Kirjoittaja 76-1107762295
Tuo edellinen juttu oli ns. palaute Kujon lausahduksille ja se on myös kannanotto koko kyseisen penkin puolestapuhujilta eli käyttäjiltä. Tästä tuli yhdistyksen puitteissa juttua ja päätimme ottaa kantaa näin tämän foorumin välityksellä. Siitähän emme tiedä oliko kyse Kujon omista mietteistä penkkiä kohtaan vai oliko se heitto joillekin tietämättömille. Näistä mittauksien tasaisuuksista voisi tarkentaa sen verran että Eerikin sarja toimitetaan aina samoilla säädöillä, elikkä siinä ei ole ns. ahtojen/hukkaportin huijauspiiriä joka löytyy esim. Kujolta. Nuo teholukemat mitä olen edellä maininnut tulivat noin 1 bar paineella. Mitä esim. ajettavuuteen vakio alustalla tulee niin vaakakuppi kääntyy kyllä saman satsin puoleen kuin Kujolla(Proboost). Suosittelen. Nimittäin tuo Eerikin 300 pollea takiksella ei tule todellakaan ihan nätisti, vaikkakin aina liian kanssa pärjää kuin liian vähällä. Jos joku jossain kohden jos oikein muistan vähätteli 235:n pollen takapyörätehoja, niin se ei varmasti ole koskaan kokenut turbopyörän vääntöjä. Nämä jutut nyt poikkes vähän mistä tämä palstan aihe lähti, mutta pitäähän asioihin puuttua jos tarvetta on. :arskat:

Kaikki puolesta yhden, yksi puolesta kaikkien.
:kippis:

Lähetetty: 07 Helmi 2005, 19:44
Kirjoittaja 74-1085495998
LARE1 kirjoitti:Tuo edellinen juttu oli ns. palaute Kujon lausahduksille ja se on myös kannanotto koko kyseisen penkin puolestapuhujilta eli käyttäjiltä. Tästä tuli yhdistyksen puitteissa juttua ja päätimme ottaa kantaa näin tämän foorumin välityksellä. Siitähän emme tiedä oliko kyse Kujon omista mietteistä penkkiä kohtaan vai oliko se heitto joillekin tietämättömille. Näistä mittauksien tasaisuuksista voisi tarkentaa sen verran että Eerikin sarja toimitetaan aina samoilla säädöillä, elikkä siinä ei ole ns. ahtojen/hukkaportin huijauspiiriä joka löytyy esim. Kujolta. Nuo teholukemat mitä olen edellä maininnut tulivat noin 1 bar paineella. Mitä esim. ajettavuuteen vakio alustalla tulee niin vaakakuppi kääntyy kyllä saman satsin puoleen kuin Kujolla(Proboost). Suosittelen. Nimittäin tuo Eerikin 300 pollea takiksella ei tule todellakaan ihan nätisti, vaikkakin aina liian kanssa pärjää kuin liian vähällä. Jos joku jossain kohden jos oikein muistan vähätteli 235:n pollen takapyörätehoja, niin se ei varmasti ole koskaan kokenut turbopyörän vääntöjä. Nämä jutut nyt poikkes vähän mistä tämä palstan aihe lähti, mutta pitäähän asioihin puuttua jos tarvetta on. :arskat:

Kaikki puolesta yhden, yksi puolesta kaikkien.
:kippis:
Äijähän selkeesti tietää mistä puhuu :bowdown:

Lähetetty: 07 Helmi 2005, 20:19
Kirjoittaja Kujo
Siis hetkinen... Nyt on kyllä käynyt niin, että asiat on kiepsahtaneet ihan päälaelleen.
Larelle ja muille siellä tiedoksi, että kuulun nimenomaan näihin Kemin penkin puolestapuhujiin. Tuo heitto pessimistipenkistä oli nimenomaan suunnattu "jollekkin". (vastakohta etelän optimistipenkeille, joista oli joskus puhetta. Huono vitsi vain)
Eli kantaani edelleen selventääkseni: olen tähän asti ja myös tästä eteenpäinkin suositellut KemiMc:n penkkiä kaikille, jotka ovat luotettavaa tehon mittauspaikkaa tiedustelleet.

Lähetetty: 07 Helmi 2005, 20:20
Kirjoittaja Kujo
Jardze kirjoitti:
LARE1 kirjoitti:Tuo edellinen juttu oli ns. palaute Kujon lausahduksille ja se on myös kannanotto koko kyseisen penkin puolestapuhujilta eli käyttäjiltä. Tästä tuli yhdistyksen puitteissa juttua ja päätimme ottaa kantaa näin tämän foorumin välityksellä. Siitähän emme tiedä oliko kyse Kujon omista mietteistä penkkiä kohtaan vai oliko se heitto joillekin tietämättömille. Näistä mittauksien tasaisuuksista voisi tarkentaa sen verran että Eerikin sarja toimitetaan aina samoilla säädöillä, elikkä siinä ei ole ns. ahtojen/hukkaportin huijauspiiriä joka löytyy esim. Kujolta. Nuo teholukemat mitä olen edellä maininnut tulivat noin 1 bar paineella. Mitä esim. ajettavuuteen vakio alustalla tulee niin vaakakuppi kääntyy kyllä saman satsin puoleen kuin Kujolla(Proboost). Suosittelen. Nimittäin tuo Eerikin 300 pollea takiksella ei tule todellakaan ihan nätisti, vaikkakin aina liian kanssa pärjää kuin liian vähällä. Jos joku jossain kohden jos oikein muistan vähätteli 235:n pollen takapyörätehoja, niin se ei varmasti ole koskaan kokenut turbopyörän vääntöjä. Nämä jutut nyt poikkes vähän mistä tämä palstan aihe lähti, mutta pitäähän asioihin puuttua jos tarvetta on. :arskat:

Kaikki puolesta yhden, yksi puolesta kaikkien.
:kippis:

Äijähän selkeesti tietää mistä puhuu :bowdown:
Tuosta asiasta voit Jardze olla aivan varma.

Lähetetty: 07 Helmi 2005, 20:32
Kirjoittaja 107-1089231881
No nyt alan Ymmärtää, pikkanen väärin käsitys. Olin nimittäin minäkin pikkasen ihmeissäni. Taidampa itsekkin suunnata jossain vaiheessa isolohkon keulan sinne Kemi MC suuntaan jos vaikka mittaus ajan saisin. olishan kiva vertailla tuloksia turbo peleihin ja samalla näkis miten paljon perässä laahustellaan. :arskat:

Lähetetty: 07 Helmi 2005, 20:36
Kirjoittaja 74-1085495998
Kujo kirjoitti:
Jardze kirjoitti:
LARE1 kirjoitti:Tuo edellinen juttu oli ns. palaute Kujon lausahduksille ja se on myös kannanotto koko kyseisen penkin puolestapuhujilta eli käyttäjiltä. Tästä tuli yhdistyksen puitteissa juttua ja päätimme ottaa kantaa näin tämän foorumin välityksellä. Siitähän emme tiedä oliko kyse Kujon omista mietteistä penkkiä kohtaan vai oliko se heitto joillekin tietämättömille. Näistä mittauksien tasaisuuksista voisi tarkentaa sen verran että Eerikin sarja toimitetaan aina samoilla säädöillä, elikkä siinä ei ole ns. ahtojen/hukkaportin huijauspiiriä joka löytyy esim. Kujolta. Nuo teholukemat mitä olen edellä maininnut tulivat noin 1 bar paineella. Mitä esim. ajettavuuteen vakio alustalla tulee niin vaakakuppi kääntyy kyllä saman satsin puoleen kuin Kujolla(Proboost). Suosittelen. Nimittäin tuo Eerikin 300 pollea takiksella ei tule todellakaan ihan nätisti, vaikkakin aina liian kanssa pärjää kuin liian vähällä. Jos joku jossain kohden jos oikein muistan vähätteli 235:n pollen takapyörätehoja, niin se ei varmasti ole koskaan kokenut turbopyörän vääntöjä. Nämä jutut nyt poikkes vähän mistä tämä palstan aihe lähti, mutta pitäähän asioihin puuttua jos tarvetta on. :arskat:

Kaikki puolesta yhden, yksi puolesta kaikkien.
:kippis:

Äijähän selkeesti tietää mistä puhuu :bowdown:

Tuosta asiasta voit Jardze olla aivan varma.
Eiköhän ME tiedetä :arskat: jossain saunassa juttuakin ollu :kippis:

Lähetetty: 07 Helmi 2005, 20:43
Kirjoittaja 76-1107762295
Kiitokset Kujolle asioiden selvittämisestä, näin ne asiat pysyy oikeessa päiväjärjestyksessä. Onnea uudelle projektille!!!

Jos jollain jäi jotain hampaankoloon niin vielä hiukan selvennän. Elikkä meidän harrastus (penkitys) toimii lähinnä harrastuspohjalla, auttaaksemme saman harrastuksen piiriin kiinni jääneitä. Me ei tehdä sitä työksemme eikä myöskään rahastaaksemme, vain lähinnä oman harrastuksen parantamiseksi eli pyörän toimivuuden parantamiseksi. Teemme tosin säätöjä ulkopuolisille lähinnä kaveri pohjalta.

Lähetetty: 07 Helmi 2005, 20:47
Kirjoittaja 74-1085495998
LARE1 kirjoitti:Kiitokset Kujolle asioiden selvittämisestä, näin ne asiat pysyy oikeessa päiväjärjestyksessä. Onnea uudelle projektille!!!

Jos jollain jäi jotain hampaankoloon niin vielä hiukan selvennän. Elikkä meidän harrastus (penkitys) toimii lähinnä harrastuspohjalla, auttaaksemme saman harrastuksen piiriin kiinni jääneitä. Me ei tehdä sitä työksemme eikä myöskään rahastaaksemme, vain lähinnä oman harrastuksen parantamiseksi eli pyörän toimivuuden parantamiseksi. Teemme tosin säätöjä ulkopuolisille lähinnä kaveri pohjalta.
Vaikka asia ei varsinaisesti mulle kuulukaan ??? Ihmettelen kowasti mistä moinen väärinkäsitys johtuu :tyhmamina:

Lähetetty: 07 Helmi 2005, 21:47
Kirjoittaja jarim
Luulenpa ettei tältä palstalta juuri muita löydykään kuin Kemin penkin kannattajia. :) Koskenniemi (Bikefox) asuu tuossa 300 metrin päässä mutta kunhan nuo lumet taasen sulaa niin eiköhän sitä Kemin suuntaan taasen soitella josko penkissä pääsisi pyörän säädöt putkenvaihdon jäljilta tarkistelemaan. :cool:

Lähetetty: 13 Helmi 2005, 08:19
Kirjoittaja Agostini
Puhumalla ne asiat oikenee ja väärinkäsitykset selviää....
Täytynee itsekkin tuo 'vapari' tulla siellä Kemissä käyttään,niin osaa luottaa edes johonkin muuhunkin kuin epävarmaan... :arskat:

:unclesam:

Lähetetty: 06 Huhti 2005, 20:29
Kirjoittaja tetsa
oliskohan tosta bolt-on kytkinsylinterinkopasta kuvia tai mahdollisesti jo sarjatuotannossa jos sattuis tulemaan tarvetta joskus ???