Vinkuuko - Eihän tuo nyt varsinaisesti Turbo ole...

Turbo Busanistien oma foorumi. Turbolla pääsee ja lujaa :D
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Mielenkiintoista! Mikäs "purut nenussa" juttu tää on :D
76-1107762295

Viesti Kirjoittaja 76-1107762295 »

Tuo edellinen juttu oli ns. palaute Kujon lausahduksille ja se on myös kannanotto koko kyseisen penkin puolestapuhujilta eli käyttäjiltä. Tästä tuli yhdistyksen puitteissa juttua ja päätimme ottaa kantaa näin tämän foorumin välityksellä. Siitähän emme tiedä oliko kyse Kujon omista mietteistä penkkiä kohtaan vai oliko se heitto joillekin tietämättömille. Näistä mittauksien tasaisuuksista voisi tarkentaa sen verran että Eerikin sarja toimitetaan aina samoilla säädöillä, elikkä siinä ei ole ns. ahtojen/hukkaportin huijauspiiriä joka löytyy esim. Kujolta. Nuo teholukemat mitä olen edellä maininnut tulivat noin 1 bar paineella. Mitä esim. ajettavuuteen vakio alustalla tulee niin vaakakuppi kääntyy kyllä saman satsin puoleen kuin Kujolla(Proboost). Suosittelen. Nimittäin tuo Eerikin 300 pollea takiksella ei tule todellakaan ihan nätisti, vaikkakin aina liian kanssa pärjää kuin liian vähällä. Jos joku jossain kohden jos oikein muistan vähätteli 235:n pollen takapyörätehoja, niin se ei varmasti ole koskaan kokenut turbopyörän vääntöjä. Nämä jutut nyt poikkes vähän mistä tämä palstan aihe lähti, mutta pitäähän asioihin puuttua jos tarvetta on. :arskat:

Kaikki puolesta yhden, yksi puolesta kaikkien.
:kippis:
74-1085495998

Viesti Kirjoittaja 74-1085495998 »

LARE1 kirjoitti:Tuo edellinen juttu oli ns. palaute Kujon lausahduksille ja se on myös kannanotto koko kyseisen penkin puolestapuhujilta eli käyttäjiltä. Tästä tuli yhdistyksen puitteissa juttua ja päätimme ottaa kantaa näin tämän foorumin välityksellä. Siitähän emme tiedä oliko kyse Kujon omista mietteistä penkkiä kohtaan vai oliko se heitto joillekin tietämättömille. Näistä mittauksien tasaisuuksista voisi tarkentaa sen verran että Eerikin sarja toimitetaan aina samoilla säädöillä, elikkä siinä ei ole ns. ahtojen/hukkaportin huijauspiiriä joka löytyy esim. Kujolta. Nuo teholukemat mitä olen edellä maininnut tulivat noin 1 bar paineella. Mitä esim. ajettavuuteen vakio alustalla tulee niin vaakakuppi kääntyy kyllä saman satsin puoleen kuin Kujolla(Proboost). Suosittelen. Nimittäin tuo Eerikin 300 pollea takiksella ei tule todellakaan ihan nätisti, vaikkakin aina liian kanssa pärjää kuin liian vähällä. Jos joku jossain kohden jos oikein muistan vähätteli 235:n pollen takapyörätehoja, niin se ei varmasti ole koskaan kokenut turbopyörän vääntöjä. Nämä jutut nyt poikkes vähän mistä tämä palstan aihe lähti, mutta pitäähän asioihin puuttua jos tarvetta on. :arskat:

Kaikki puolesta yhden, yksi puolesta kaikkien.
:kippis:
Äijähän selkeesti tietää mistä puhuu :bowdown:
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Siis hetkinen... Nyt on kyllä käynyt niin, että asiat on kiepsahtaneet ihan päälaelleen.
Larelle ja muille siellä tiedoksi, että kuulun nimenomaan näihin Kemin penkin puolestapuhujiin. Tuo heitto pessimistipenkistä oli nimenomaan suunnattu "jollekkin". (vastakohta etelän optimistipenkeille, joista oli joskus puhetta. Huono vitsi vain)
Eli kantaani edelleen selventääkseni: olen tähän asti ja myös tästä eteenpäinkin suositellut KemiMc:n penkkiä kaikille, jotka ovat luotettavaa tehon mittauspaikkaa tiedustelleet.
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Jardze kirjoitti:
LARE1 kirjoitti:Tuo edellinen juttu oli ns. palaute Kujon lausahduksille ja se on myös kannanotto koko kyseisen penkin puolestapuhujilta eli käyttäjiltä. Tästä tuli yhdistyksen puitteissa juttua ja päätimme ottaa kantaa näin tämän foorumin välityksellä. Siitähän emme tiedä oliko kyse Kujon omista mietteistä penkkiä kohtaan vai oliko se heitto joillekin tietämättömille. Näistä mittauksien tasaisuuksista voisi tarkentaa sen verran että Eerikin sarja toimitetaan aina samoilla säädöillä, elikkä siinä ei ole ns. ahtojen/hukkaportin huijauspiiriä joka löytyy esim. Kujolta. Nuo teholukemat mitä olen edellä maininnut tulivat noin 1 bar paineella. Mitä esim. ajettavuuteen vakio alustalla tulee niin vaakakuppi kääntyy kyllä saman satsin puoleen kuin Kujolla(Proboost). Suosittelen. Nimittäin tuo Eerikin 300 pollea takiksella ei tule todellakaan ihan nätisti, vaikkakin aina liian kanssa pärjää kuin liian vähällä. Jos joku jossain kohden jos oikein muistan vähätteli 235:n pollen takapyörätehoja, niin se ei varmasti ole koskaan kokenut turbopyörän vääntöjä. Nämä jutut nyt poikkes vähän mistä tämä palstan aihe lähti, mutta pitäähän asioihin puuttua jos tarvetta on. :arskat:

Kaikki puolesta yhden, yksi puolesta kaikkien.
:kippis:

Äijähän selkeesti tietää mistä puhuu :bowdown:
Tuosta asiasta voit Jardze olla aivan varma.
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

No nyt alan Ymmärtää, pikkanen väärin käsitys. Olin nimittäin minäkin pikkasen ihmeissäni. Taidampa itsekkin suunnata jossain vaiheessa isolohkon keulan sinne Kemi MC suuntaan jos vaikka mittaus ajan saisin. olishan kiva vertailla tuloksia turbo peleihin ja samalla näkis miten paljon perässä laahustellaan. :arskat:
74-1085495998

Viesti Kirjoittaja 74-1085495998 »

Kujo kirjoitti:
Jardze kirjoitti:
LARE1 kirjoitti:Tuo edellinen juttu oli ns. palaute Kujon lausahduksille ja se on myös kannanotto koko kyseisen penkin puolestapuhujilta eli käyttäjiltä. Tästä tuli yhdistyksen puitteissa juttua ja päätimme ottaa kantaa näin tämän foorumin välityksellä. Siitähän emme tiedä oliko kyse Kujon omista mietteistä penkkiä kohtaan vai oliko se heitto joillekin tietämättömille. Näistä mittauksien tasaisuuksista voisi tarkentaa sen verran että Eerikin sarja toimitetaan aina samoilla säädöillä, elikkä siinä ei ole ns. ahtojen/hukkaportin huijauspiiriä joka löytyy esim. Kujolta. Nuo teholukemat mitä olen edellä maininnut tulivat noin 1 bar paineella. Mitä esim. ajettavuuteen vakio alustalla tulee niin vaakakuppi kääntyy kyllä saman satsin puoleen kuin Kujolla(Proboost). Suosittelen. Nimittäin tuo Eerikin 300 pollea takiksella ei tule todellakaan ihan nätisti, vaikkakin aina liian kanssa pärjää kuin liian vähällä. Jos joku jossain kohden jos oikein muistan vähätteli 235:n pollen takapyörätehoja, niin se ei varmasti ole koskaan kokenut turbopyörän vääntöjä. Nämä jutut nyt poikkes vähän mistä tämä palstan aihe lähti, mutta pitäähän asioihin puuttua jos tarvetta on. :arskat:

Kaikki puolesta yhden, yksi puolesta kaikkien.
:kippis:

Äijähän selkeesti tietää mistä puhuu :bowdown:

Tuosta asiasta voit Jardze olla aivan varma.
Eiköhän ME tiedetä :arskat: jossain saunassa juttuakin ollu :kippis:
76-1107762295

Viesti Kirjoittaja 76-1107762295 »

Kiitokset Kujolle asioiden selvittämisestä, näin ne asiat pysyy oikeessa päiväjärjestyksessä. Onnea uudelle projektille!!!

Jos jollain jäi jotain hampaankoloon niin vielä hiukan selvennän. Elikkä meidän harrastus (penkitys) toimii lähinnä harrastuspohjalla, auttaaksemme saman harrastuksen piiriin kiinni jääneitä. Me ei tehdä sitä työksemme eikä myöskään rahastaaksemme, vain lähinnä oman harrastuksen parantamiseksi eli pyörän toimivuuden parantamiseksi. Teemme tosin säätöjä ulkopuolisille lähinnä kaveri pohjalta.
74-1085495998

Viesti Kirjoittaja 74-1085495998 »

LARE1 kirjoitti:Kiitokset Kujolle asioiden selvittämisestä, näin ne asiat pysyy oikeessa päiväjärjestyksessä. Onnea uudelle projektille!!!

Jos jollain jäi jotain hampaankoloon niin vielä hiukan selvennän. Elikkä meidän harrastus (penkitys) toimii lähinnä harrastuspohjalla, auttaaksemme saman harrastuksen piiriin kiinni jääneitä. Me ei tehdä sitä työksemme eikä myöskään rahastaaksemme, vain lähinnä oman harrastuksen parantamiseksi eli pyörän toimivuuden parantamiseksi. Teemme tosin säätöjä ulkopuolisille lähinnä kaveri pohjalta.
Vaikka asia ei varsinaisesti mulle kuulukaan ??? Ihmettelen kowasti mistä moinen väärinkäsitys johtuu :tyhmamina:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Luulenpa ettei tältä palstalta juuri muita löydykään kuin Kemin penkin kannattajia. :) Koskenniemi (Bikefox) asuu tuossa 300 metrin päässä mutta kunhan nuo lumet taasen sulaa niin eiköhän sitä Kemin suuntaan taasen soitella josko penkissä pääsisi pyörän säädöt putkenvaihdon jäljilta tarkistelemaan. :cool:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Puhumalla ne asiat oikenee ja väärinkäsitykset selviää....
Täytynee itsekkin tuo 'vapari' tulla siellä Kemissä käyttään,niin osaa luottaa edes johonkin muuhunkin kuin epävarmaan... :arskat:

:unclesam:
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

oliskohan tosta bolt-on kytkinsylinterinkopasta kuvia tai mahdollisesti jo sarjatuotannossa jos sattuis tulemaan tarvetta joskus ???
tetsa
Vastaa Viestiin