
Vinkuuko - Eihän tuo nyt varsinaisesti Turbo ole...
Tuo edellinen juttu oli ns. palaute Kujon lausahduksille ja se on myös kannanotto koko kyseisen penkin puolestapuhujilta eli käyttäjiltä. Tästä tuli yhdistyksen puitteissa juttua ja päätimme ottaa kantaa näin tämän foorumin välityksellä. Siitähän emme tiedä oliko kyse Kujon omista mietteistä penkkiä kohtaan vai oliko se heitto joillekin tietämättömille. Näistä mittauksien tasaisuuksista voisi tarkentaa sen verran että Eerikin sarja toimitetaan aina samoilla säädöillä, elikkä siinä ei ole ns. ahtojen/hukkaportin huijauspiiriä joka löytyy esim. Kujolta. Nuo teholukemat mitä olen edellä maininnut tulivat noin 1 bar paineella. Mitä esim. ajettavuuteen vakio alustalla tulee niin vaakakuppi kääntyy kyllä saman satsin puoleen kuin Kujolla(Proboost). Suosittelen. Nimittäin tuo Eerikin 300 pollea takiksella ei tule todellakaan ihan nätisti, vaikkakin aina liian kanssa pärjää kuin liian vähällä. Jos joku jossain kohden jos oikein muistan vähätteli 235:n pollen takapyörätehoja, niin se ei varmasti ole koskaan kokenut turbopyörän vääntöjä. Nämä jutut nyt poikkes vähän mistä tämä palstan aihe lähti, mutta pitäähän asioihin puuttua jos tarvetta on.
Kaikki puolesta yhden, yksi puolesta kaikkien.


Kaikki puolesta yhden, yksi puolesta kaikkien.

Äijähän selkeesti tietää mistä puhuuLARE1 kirjoitti:Tuo edellinen juttu oli ns. palaute Kujon lausahduksille ja se on myös kannanotto koko kyseisen penkin puolestapuhujilta eli käyttäjiltä. Tästä tuli yhdistyksen puitteissa juttua ja päätimme ottaa kantaa näin tämän foorumin välityksellä. Siitähän emme tiedä oliko kyse Kujon omista mietteistä penkkiä kohtaan vai oliko se heitto joillekin tietämättömille. Näistä mittauksien tasaisuuksista voisi tarkentaa sen verran että Eerikin sarja toimitetaan aina samoilla säädöillä, elikkä siinä ei ole ns. ahtojen/hukkaportin huijauspiiriä joka löytyy esim. Kujolta. Nuo teholukemat mitä olen edellä maininnut tulivat noin 1 bar paineella. Mitä esim. ajettavuuteen vakio alustalla tulee niin vaakakuppi kääntyy kyllä saman satsin puoleen kuin Kujolla(Proboost). Suosittelen. Nimittäin tuo Eerikin 300 pollea takiksella ei tule todellakaan ihan nätisti, vaikkakin aina liian kanssa pärjää kuin liian vähällä. Jos joku jossain kohden jos oikein muistan vähätteli 235:n pollen takapyörätehoja, niin se ei varmasti ole koskaan kokenut turbopyörän vääntöjä. Nämä jutut nyt poikkes vähän mistä tämä palstan aihe lähti, mutta pitäähän asioihin puuttua jos tarvetta on.![]()
Kaikki puolesta yhden, yksi puolesta kaikkien.

Siis hetkinen... Nyt on kyllä käynyt niin, että asiat on kiepsahtaneet ihan päälaelleen.
Larelle ja muille siellä tiedoksi, että kuulun nimenomaan näihin Kemin penkin puolestapuhujiin. Tuo heitto pessimistipenkistä oli nimenomaan suunnattu "jollekkin". (vastakohta etelän optimistipenkeille, joista oli joskus puhetta. Huono vitsi vain)
Eli kantaani edelleen selventääkseni: olen tähän asti ja myös tästä eteenpäinkin suositellut KemiMc:n penkkiä kaikille, jotka ovat luotettavaa tehon mittauspaikkaa tiedustelleet.
Larelle ja muille siellä tiedoksi, että kuulun nimenomaan näihin Kemin penkin puolestapuhujiin. Tuo heitto pessimistipenkistä oli nimenomaan suunnattu "jollekkin". (vastakohta etelän optimistipenkeille, joista oli joskus puhetta. Huono vitsi vain)
Eli kantaani edelleen selventääkseni: olen tähän asti ja myös tästä eteenpäinkin suositellut KemiMc:n penkkiä kaikille, jotka ovat luotettavaa tehon mittauspaikkaa tiedustelleet.
Tuosta asiasta voit Jardze olla aivan varma.Jardze kirjoitti:LARE1 kirjoitti:Tuo edellinen juttu oli ns. palaute Kujon lausahduksille ja se on myös kannanotto koko kyseisen penkin puolestapuhujilta eli käyttäjiltä. Tästä tuli yhdistyksen puitteissa juttua ja päätimme ottaa kantaa näin tämän foorumin välityksellä. Siitähän emme tiedä oliko kyse Kujon omista mietteistä penkkiä kohtaan vai oliko se heitto joillekin tietämättömille. Näistä mittauksien tasaisuuksista voisi tarkentaa sen verran että Eerikin sarja toimitetaan aina samoilla säädöillä, elikkä siinä ei ole ns. ahtojen/hukkaportin huijauspiiriä joka löytyy esim. Kujolta. Nuo teholukemat mitä olen edellä maininnut tulivat noin 1 bar paineella. Mitä esim. ajettavuuteen vakio alustalla tulee niin vaakakuppi kääntyy kyllä saman satsin puoleen kuin Kujolla(Proboost). Suosittelen. Nimittäin tuo Eerikin 300 pollea takiksella ei tule todellakaan ihan nätisti, vaikkakin aina liian kanssa pärjää kuin liian vähällä. Jos joku jossain kohden jos oikein muistan vähätteli 235:n pollen takapyörätehoja, niin se ei varmasti ole koskaan kokenut turbopyörän vääntöjä. Nämä jutut nyt poikkes vähän mistä tämä palstan aihe lähti, mutta pitäähän asioihin puuttua jos tarvetta on.![]()
Kaikki puolesta yhden, yksi puolesta kaikkien.
Äijähän selkeesti tietää mistä puhuu
No nyt alan Ymmärtää, pikkanen väärin käsitys. Olin nimittäin minäkin pikkasen ihmeissäni. Taidampa itsekkin suunnata jossain vaiheessa isolohkon keulan sinne Kemi MC suuntaan jos vaikka mittaus ajan saisin. olishan kiva vertailla tuloksia turbo peleihin ja samalla näkis miten paljon perässä laahustellaan. 

Eiköhän ME tiedetäKujo kirjoitti:Jardze kirjoitti:LARE1 kirjoitti:Tuo edellinen juttu oli ns. palaute Kujon lausahduksille ja se on myös kannanotto koko kyseisen penkin puolestapuhujilta eli käyttäjiltä. Tästä tuli yhdistyksen puitteissa juttua ja päätimme ottaa kantaa näin tämän foorumin välityksellä. Siitähän emme tiedä oliko kyse Kujon omista mietteistä penkkiä kohtaan vai oliko se heitto joillekin tietämättömille. Näistä mittauksien tasaisuuksista voisi tarkentaa sen verran että Eerikin sarja toimitetaan aina samoilla säädöillä, elikkä siinä ei ole ns. ahtojen/hukkaportin huijauspiiriä joka löytyy esim. Kujolta. Nuo teholukemat mitä olen edellä maininnut tulivat noin 1 bar paineella. Mitä esim. ajettavuuteen vakio alustalla tulee niin vaakakuppi kääntyy kyllä saman satsin puoleen kuin Kujolla(Proboost). Suosittelen. Nimittäin tuo Eerikin 300 pollea takiksella ei tule todellakaan ihan nätisti, vaikkakin aina liian kanssa pärjää kuin liian vähällä. Jos joku jossain kohden jos oikein muistan vähätteli 235:n pollen takapyörätehoja, niin se ei varmasti ole koskaan kokenut turbopyörän vääntöjä. Nämä jutut nyt poikkes vähän mistä tämä palstan aihe lähti, mutta pitäähän asioihin puuttua jos tarvetta on.![]()
Kaikki puolesta yhden, yksi puolesta kaikkien.
Äijähän selkeesti tietää mistä puhuu
Tuosta asiasta voit Jardze olla aivan varma.


Kiitokset Kujolle asioiden selvittämisestä, näin ne asiat pysyy oikeessa päiväjärjestyksessä. Onnea uudelle projektille!!!
Jos jollain jäi jotain hampaankoloon niin vielä hiukan selvennän. Elikkä meidän harrastus (penkitys) toimii lähinnä harrastuspohjalla, auttaaksemme saman harrastuksen piiriin kiinni jääneitä. Me ei tehdä sitä työksemme eikä myöskään rahastaaksemme, vain lähinnä oman harrastuksen parantamiseksi eli pyörän toimivuuden parantamiseksi. Teemme tosin säätöjä ulkopuolisille lähinnä kaveri pohjalta.
Jos jollain jäi jotain hampaankoloon niin vielä hiukan selvennän. Elikkä meidän harrastus (penkitys) toimii lähinnä harrastuspohjalla, auttaaksemme saman harrastuksen piiriin kiinni jääneitä. Me ei tehdä sitä työksemme eikä myöskään rahastaaksemme, vain lähinnä oman harrastuksen parantamiseksi eli pyörän toimivuuden parantamiseksi. Teemme tosin säätöjä ulkopuolisille lähinnä kaveri pohjalta.
Vaikka asia ei varsinaisesti mulle kuulukaan ??? Ihmettelen kowasti mistä moinen väärinkäsitys johtuuLARE1 kirjoitti:Kiitokset Kujolle asioiden selvittämisestä, näin ne asiat pysyy oikeessa päiväjärjestyksessä. Onnea uudelle projektille!!!
Jos jollain jäi jotain hampaankoloon niin vielä hiukan selvennän. Elikkä meidän harrastus (penkitys) toimii lähinnä harrastuspohjalla, auttaaksemme saman harrastuksen piiriin kiinni jääneitä. Me ei tehdä sitä työksemme eikä myöskään rahastaaksemme, vain lähinnä oman harrastuksen parantamiseksi eli pyörän toimivuuden parantamiseksi. Teemme tosin säätöjä ulkopuolisille lähinnä kaveri pohjalta.

Luulenpa ettei tältä palstalta juuri muita löydykään kuin Kemin penkin kannattajia.
Koskenniemi (Bikefox) asuu tuossa 300 metrin päässä mutta kunhan nuo lumet taasen sulaa niin eiköhän sitä Kemin suuntaan taasen soitella josko penkissä pääsisi pyörän säädöt putkenvaihdon jäljilta tarkistelemaan. 


Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport