Sivu 3/3
Lähetetty: 18 Huhti 2013, 14:02
Kirjoittaja Jamppooni
jarim kirjoitti:Onhan ne väkisinkin paksummat. Tuo on pääasiallinen syy itselläkin ollut etten ole koskaan asentanut. Iän myötä vaan alkaa mukavuudenhalu nostamaan päätään. :laugh:
Sama vika, siitä syystä ajattelin asentaa näin heti kauden alussa, ennenkun ehtii taas tottumaan vakiopaksuuteen liikaa....
Parempi puoliskonikin oli sitä mieltä, ettei se kauheesti haittaa jos se olis vähän paksumpi
Lähetetty: 18 Huhti 2013, 16:29
Kirjoittaja toimeve
Jone kirjoitti:Pysyykö "kahvatuntuma" hyvänä Hot Gripseillä? Vai tuleeko kahvoista millejä paksummat pökkelöt?
...voin kertoa, että näillä gribseillä tuossa alunperin sinun Busassasi (nyk minun) ei kahvatuntuma ole "pökkylä", vaikkaki onhan ne hieman vahvemmat ku originaalit. Ja rata-ajossa yms ei ole haitannu, joten tuntuma on säilyny hyvänä. Isompi merkitys on sillä, minkälaisilla hanskoilla ajat, kuin tuolla "paksuudella".
Tiiä sitten miten eri malleissa (tai noissa Oxfordin vanhemmissa) tuo paksuus/tuntuma on erilainen, mutta ittelleni ei ollenkhan paha näissä. Ja mulla ei ole iso käsi.
Lähetetty: 19 Huhti 2013, 00:41
Kirjoittaja Jone
toimeve kirjoitti:Jone kirjoitti:Pysyykö "kahvatuntuma" hyvänä Hot Gripseillä? Vai tuleeko kahvoista millejä paksummat pökkelöt?
...voin kertoa, että näillä gribseillä tuossa alunperin sinun Busassasi (nyk minun) ei kahvatuntuma ole "pökkylä", vaikkaki onhan ne hieman vahvemmat ku originaalit. Ja rata-ajossa yms ei ole haitannu, joten tuntuma on säilyny hyvänä. Isompi merkitys on sillä, minkälaisilla hanskoilla ajat, kuin tuolla "paksuudella".
Tiiä sitten miten eri malleissa (tai noissa Oxfordin vanhemmissa) tuo paksuus/tuntuma on erilainen, mutta ittelleni ei ollenkhan paha näissä. Ja mulla ei ole iso käsi.
Kyllä sen verran paljon kehuja nämä saa, että täytyyköhän itekki investoija. Pyöräillessa kaikki lisälämpö on tervetullutta tässä arktisessa maassa.
Edited By Jone on 1366321328
Lähetetty: 21 Huhti 2013, 18:56
Kirjoittaja 101-1271744530
Koson lämmitettävät kahvat ostin talvella ja asensin. Kyllä ovat mukavat ja 5-asentoisesta säädöstä on 2 asetuksella pärjännyt nyt komeasti. Miksen hankkinut aikaisemmin?
Lähetetty: 21 Huhti 2013, 21:05
Kirjoittaja Jukkis
Taidanpa asennuttaa samalla ku pistävät nippuun
Lähetetty: 22 Huhti 2013, 11:31
Kirjoittaja martti
Kyyl nuo hyvält tuntuu,talven aikana ropottelin paikalleen,ikinä ennen en ole moisia edes aatellu,kun ei oikein koskaan eikä missään tilantessa ole näppejä eikä varpaita palellu,mutta nyt kun iski diabetes niin tilanne tuntuu muuttuneen
Lähetetty: 22 Huhti 2013, 13:14
Kirjoittaja Kekee
Joo itelläki nuita ranteita leikelty ja luita parsittu nii tahtoo aika helposti sormet kylmetä.
Lähetetty: 27 Huhti 2013, 14:00
Kirjoittaja jarim
No nyt on kahvat paikoillaan. Illalla pikasiirtymällä vaikutti ainaki kivalta. Ihmetytti vaan ensin kun startti ei sitte sanonu mitään. No äkkiä selvisi että on tuo kahva kuiten sen verta paksumpi ettei tuo kiinamallin kytkinkahva käytetyssä asennossa enää yltäny painamaan "kytkimenkytkintä". Kahvan säätö kauemmaksi ni johan pelasi. :laugh:
Edited By jarim on 1367060531
Lähetetty: 28 Huhti 2013, 08:31
Kirjoittaja Stabiili
Lämppärit alkoi toimimaan kunnolla kun tiukensin liittimien metallipantoja/pintoja. Kosketushäikästä oli siis kysymys, nyt tarkenee
Ovat kyllä hintansa maksaneet, ihan ehdoton varuste suomen kevääseen ja syksyyn (viime yönä satoi taas lumet maahan).
Lähetetty: 04 Touko 2013, 10:22
Kirjoittaja Lelu
Mihin kannatas asentaa lämppäreiden säätöyksikkö, kun ei juuri noissa ohjaustangoissa ole tilaa. Koso:n lämmittimet olis kyseessä.
Lähetetty: 04 Touko 2013, 10:42
Kirjoittaja Cebusa
Klanin sähköllä lämmittävä välitakki on mainio lisä kahvalämppäreiden kaveriksi.
Jää kahvojen lämmitys usein tarpeettomaksi kun laittaa takista lämmöt päälle.
Lähetetty: 04 Touko 2013, 12:11
Kirjoittaja martti
Lelu kirjoitti:Mihin kannatas asentaa lämppäreiden säätöyksikkö, kun ei juuri noissa ohjaustangoissa ole tilaa. Koso:n lämmittimet olis kyseessä.
Jarru tai kytkinneste säiliön kiinnitys pultteihin
Lähetetty: 26 Loka 2013, 14:26
Kirjoittaja Grip
Minkäslainen homma esim. nuo Oxfordit on asentaa. Onko sähköjä vaikea vetää ja tarviiko katteita irroitella? Ajattelin laittaa samalla kun vaihtaa helibarsit kiinni, ei tarvii vanhoja kumeja repiä irti.
Edit: Ja jos ei tässä ketjussa vielä ole mainittu, niin hiuslakkaa neuvotaan laittamaan liukasteeksi asentaessa. Liukas alkuun muttaa tahmaantuu kuivuessa
Edited By Grip on 1382787304
Lähetetty: 01 Huhti 2014, 11:24
Kirjoittaja Sciensic83
k5 busassa kaasukahvassa tuommonen pykälä kummasaki päässä?
Pitää vissiin alkaa dremelillä veistää tasaseksi päät että oxfordi mahtuu päälle.
originaali kumissa oli ura kummassakin päässä joka meni noiden pykälien päälle.
onko vanhemmissa busissa erinlainen muovi tuossa kaasukahvassa?
Tuppia hiottu ja oxfordi passas siihen ku vähä lyhensi vielä.
vieläkö johdot sais nätisti johonki.
Edited By Sciensic83 on 1396355047