Sivu 3/3

Lähetetty: 02 Elo 2012, 16:50
Kirjoittaja ysi-ärrä
No nyt on alipainetta ja helpolla. Kestää parikin tuntia helposti pitää yli -0.3bar paineen. Tänään testattu mittarilla töissä :D
Kuva




Edited By ysi-ärrä on 1343915499

Lähetetty: 02 Elo 2012, 17:19
Kirjoittaja Raami
Hmm.. yksinkertainen ja helppo ratkaisu. :thumbup:

Toki käytön kannalta huono koska joutuu aina imaseen tuolla alipaineen kun lähtee ajaan ja kun lopettaa niin päästämään taas pois. :D

Lähetetty: 02 Elo 2012, 17:42
Kirjoittaja ysi-ärrä
Raami kirjoitti:Hmm.. yksinkertainen ja helppo ratkaisu. :thumbup:

Toki käytön kannalta huono koska joutuu aina imaseen tuolla alipaineen kun lähtee ajaan ja kun lopettaa niin päästämään taas pois. :D
Aivan,mutta töissä oli kaks ja puolituntia imu päällä ja silti oli vielä noinkin kova imu sen jälkeen. Ja en kyllä muista milloin olisin ajanut vaikka kolmekkin tuntia pysähtymättä putkeen.
Sehän on turbo jo tankattavakin kahen tunnin ajon jälkeen :)
Samalla vetäsee uudet imut torveen :)

Lähetetty: 03 Elo 2012, 07:43
Kirjoittaja kajbusa
Menee vähän jo ohi, mutta itsellä on yksinkertainen "homemade" oileri... Eli takapenkin alla säliö (Ladan kytkinneste) jonka jälkeen kuristin ja magneettiventtiili + putki ketjulle. Kun kytkee virran venttiilille, niin alkaa öljy tippua "omalla painollaan" ketjulle ja tippumisnopeutta voi säätää kuristimella.... toimiva,yksinkertainen ja halpa

Lähetetty: 03 Elo 2012, 09:50
Kirjoittaja Raami
kajbusa kirjoitti:Menee vähän jo ohi, mutta itsellä on yksinkertainen "homemade" oileri... Eli takapenkin alla säliö (Ladan kytkinneste) jonka jälkeen kuristin ja magneettiventtiili + putki ketjulle. Kun kytkee virran venttiilille, niin alkaa öljy tippua "omalla painollaan" ketjulle ja tippumisnopeutta voi säätää kuristimella.... toimiva,yksinkertainen ja halpa
No tuo on kyllä jo hyvä ja helppo tsydeemi. :)