Lähetetty: 02 Elo 2012, 16:50
No nyt on alipainetta ja helpolla. Kestää parikin tuntia helposti pitää yli -0.3bar paineen. Tänään testattu mittarilla töissä

Edited By ysi-ärrä on 1343915499

Edited By ysi-ärrä on 1343915499
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/

Aivan,mutta töissä oli kaks ja puolituntia imu päällä ja silti oli vielä noinkin kova imu sen jälkeen. Ja en kyllä muista milloin olisin ajanut vaikka kolmekkin tuntia pysähtymättä putkeen.Raami kirjoitti:Hmm.. yksinkertainen ja helppo ratkaisu.![]()
Toki käytön kannalta huono koska joutuu aina imaseen tuolla alipaineen kun lähtee ajaan ja kun lopettaa niin päästämään taas pois.
No tuo on kyllä jo hyvä ja helppo tsydeemi.kajbusa kirjoitti:Menee vähän jo ohi, mutta itsellä on yksinkertainen "homemade" oileri... Eli takapenkin alla säliö (Ladan kytkinneste) jonka jälkeen kuristin ja magneettiventtiili + putki ketjulle. Kun kytkee virran venttiilille, niin alkaa öljy tippua "omalla painollaan" ketjulle ja tippumisnopeutta voi säätää kuristimella.... toimiva,yksinkertainen ja halpa