Sivu 3/3
Lähetetty: 02 Elo 2012, 16:50
Kirjoittaja ysi-ärrä
No nyt on alipainetta ja helpolla. Kestää parikin tuntia helposti pitää yli -0.3bar paineen. Tänään testattu mittarilla töissä
Edited By ysi-ärrä on 1343915499
Lähetetty: 02 Elo 2012, 17:19
Kirjoittaja Raami
Hmm.. yksinkertainen ja helppo ratkaisu.
Toki käytön kannalta huono koska joutuu aina imaseen tuolla alipaineen kun lähtee ajaan ja kun lopettaa niin päästämään taas pois. 
Lähetetty: 02 Elo 2012, 17:42
Kirjoittaja ysi-ärrä
Lähetetty: 03 Elo 2012, 07:43
Kirjoittaja kajbusa
Menee vähän jo ohi, mutta itsellä on yksinkertainen "homemade" oileri... Eli takapenkin alla säliö (Ladan kytkinneste) jonka jälkeen kuristin ja magneettiventtiili + putki ketjulle. Kun kytkee virran venttiilille, niin alkaa öljy tippua "omalla painollaan" ketjulle ja tippumisnopeutta voi säätää kuristimella.... toimiva,yksinkertainen ja halpa
Lähetetty: 03 Elo 2012, 09:50
Kirjoittaja Raami
kajbusa kirjoitti:Menee vähän jo ohi, mutta itsellä on yksinkertainen "homemade" oileri... Eli takapenkin alla säliö (Ladan kytkinneste) jonka jälkeen kuristin ja magneettiventtiili + putki ketjulle. Kun kytkee virran venttiilille, niin alkaa öljy tippua "omalla painollaan" ketjulle ja tippumisnopeutta voi säätää kuristimella.... toimiva,yksinkertainen ja halpa
No tuo on kyllä jo hyvä ja helppo tsydeemi. 