Sivu 3/3
Lähetetty: 22 Huhti 2005, 14:47
Kirjoittaja martti
Talven aikaan laittelin micronin BO:t ,kn:nän ja ivannssin tre:n. Mitään nykimistä pyörässä ei ennen eikä jälkeen ole ollu (mitä vähän tän ikäsessä kuskissa alkaa ilmenemään).Ainut muutos pikku testaamisella on että ykkösellä kun kääntää kaasun suoraan pohjaan ilman muita kommevenkkejä niin se pienikin keuliminen on jäänyt pois(kuski 110 kg).Mutta eiköhän se siitä jahka päästään penkille.Äänet ovat kerrassaan mainiot matalat murinat.
Lähetetty: 22 Huhti 2005, 22:42
Kirjoittaja janir1979
ykkösellähän ei lyö kun tyhjää jos kerralla kääntää kahvasta Kakkosella lähtee vielä ihan kaasullakin
Lähetetty: 11 Touko 2005, 12:10
Kirjoittaja Tase
Käytin eilen Busan säädössä Kemissä. Talven aikana modasin tuon ilmanputsarin..
Viri virinä oli Micron Full Race 4-2-1 putki, airboxmodi ja K&N filtteri.
Viime kesänä ilman ilmanputsari modia muuten samoilla palikoilla 153 hp ja nyt 161.9. Tosin tuo viimekesän mittaus tehtiin tosi kuumalla ilmalla ja se hieman laski todellisia tehoja. No kuitenkin onnistunut viritys, kun noin 4500 jälkeen tehoa on enemmän koko aluella +5-10 hp:tä.
Tosin tossa alhaalla on tuo kuoppa 3500 kohdalla, näyttäisi olevan kaikilla jotka on laittanut 4-2-1 putkiston.. Koitettiin säätää tuota pois, mutta omassa boxissa ei säätövarat riittänyt. No eipäs tuota kuoppaa perstuntumalla etes huomaa.. Aina sitä pienempää vaihdetta pistää kehiin kun kiihdyttää
Käppyrä olisi Täällä
Kuva olisi Tässä
Lähetetty: 11 Touko 2005, 14:36
Kirjoittaja jarim
Aika monihan nyt osti talven aikana niitä Powercommandereita. Onko kukaan 4-2-1 putkiston omistaja nyt säädättänyt/penkittänyt pyöräänsä Powercommanderin asennuksen jälkeen? Eli saako sillä tuota kuoppaa pois/pienemmäksi?
Lähetetty: 11 Touko 2005, 15:38
Kirjoittaja 122-1110911427
joo tohon jarim :min kysymykseen vastaus kiinnostaisi myös mua , onko kuoppa hävinnyt tai edes pienentynyt????