Lambda-asiaa
En usko että voi ainakaan jos laajakaistan antama jännitetieto ei vastaa alkuperäistä kapeakaistaista. Monesta laajakaistalambdastahan kuitenkin saa ulos myös kapeakaista signaalin, joskus ollut mielessä että mitenhän tuo toimisi.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
juuri näin.jarim kirjoitti:En usko että voi ainakaan jos laajakaistan antama jännitetieto ei vastaa alkuperäistä kapeakaistaista. Monesta laajakaistalambdastahan kuitenkin saa ulos myös kapeakaista signaalin, joskus ollut mielessä että mitenhän tuo toimisi.
jos controllerista saa narrow bandin signaalin ulos (kuten useimmista saa ohjemoitua toiseen outputtiin) , niin se kyllä kelpaa ECUlle.
ongelmana sitten saattaa olla se, että jos ecu ei saakkaan lambda tietoa tietyn ajan sisään käynnistyksestä niin se se menee vikatilaan.
esim näin ainakin innovativen controllerin ja kawasakin kanssa käy, ellei odota ennen starttausta noin 5-10 sekuntia sen jälkeen kun virrat kääntää päälle.
Mulla oli Innovaten lc-ykkösestä kapeakaista eculle aikoinaan mutta otin sen pois toiminnasta kun oli enemmän haittaa kuin hyötyä. Rupes säätämään seosta turhan laihalle tasakaasuajossa ja nykimään. Nyt vois koittaa kytkeä uudelleen kun on ennakkoa enemmän niin saattaisi toimia ilman pätkimisiä. Vikatilaan en ecua koskaan saanut tosin annoin yleensä lambdan lämmetä ennen starttia.
Jenkki Gen1 ecusta muistaakseni puuttuu piirilevyltäkin lambda tauhkat.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport