Sivu 3/3

Lähetetty: 05 Kesä 2007, 11:32
Kirjoittaja 67-1175770372
Mitä jos porukalla tilattais 12 kpl niitä Looppeja? Saa seittämän hinnalla
Ken hoitaa tilauksen, ei osallistu postikuluihin??

Lähetetty: 05 Kesä 2007, 16:46
Kirjoittaja Quadron
Louisilla näyttää muuten olevan Scottoiler tarjouksessa 116,95..

Linkki --->täsä

Lähetetty: 05 Kesä 2007, 17:19
Kirjoittaja Wyfell
Onko jollakin kokemuksia Scottoilerista vs. Pro oiler? Scottihan tiputtelee öljyä painovoiman voimalla säädettävän venttiilin/suuttimen läpi. Kai? Pro oilerissa öljy ilmeisesti annostellaan ajonopeuden mukaan. Onko sitten käytännön eroa? Luulisi, että pro oiler pitää vanteen puhtaana ja silti ketjut riittävässä rasvassa. Hinnan eroa on jonkun verran Scottin hyväksi.

Lähetetty: 31 Heinä 2010, 15:43
Kirjoittaja TJJ
Nostetaan vanhaa ketjua. Nyt kun pitäis siirtää pro-oiler vanhasta tulevaan genkakkoseen, niin olisiko vinkkiä mistä nopeusmittarin signaalin piuhan löytäisi&tunnistaisi?

Lähetetty: 06 Tammi 2011, 11:29
Kirjoittaja 77-1280483556
TJJ kirjoitti:Nostetaan vanhaa ketjua. Nyt kun pitäis siirtää pro-oiler vanhasta tulevaan genkakkoseen, niin olisiko vinkkiä mistä nopeusmittarin signaalin piuhan löytäisi&tunnistaisi?
Itse painiskelen tän samaisen asian kanssa. Pukki tuppas tuomaan pro oilerin.

Lähetetty: 06 Tammi 2011, 11:50
Kirjoittaja martti
No sieltä nopeusanturilta (eturatas) olikohan väri pinkki,piikkirohmo taisi olla mukana paketissa,muistakaa maadoitus tehä huolella,muuten öljyä suoltaa kaikki paikat täyteen,perusasetus kannattaa laittaa hiukka pidemmälle ketjulle mitä busassa on ni asetusta voi pitää muullakin kun ykkösellä ja kakkosella ja renkaanvaihtajalle pittää muistaa sannoo moisesta laitteesta,ite oon ollu hyvinkin tyytyväinen :cool:

Lähetetty: 22 Heinä 2013, 04:51
Kirjoittaja BuSami
No nythän se Pablo on keksinnön tehnyt; gps-ohjaus Pro-oileriin :1087 KLOX, onko jollain jo moisesta laitteesta kokemusta?

Lähetetty: 20 Kesä 2014, 02:57
Kirjoittaja PRM75
Ei vielä mutta kunhan rasvari tulee ja saan asennettua paikoilleen ni sitten on kokemusta kun otin sen tuolla gps-ohjauksella..

Lähetetty: 20 Kesä 2014, 07:05
Kirjoittaja Pepe
BuSami kirjoitti:No nythän se Pablo on keksinnön tehnyt; gps-ohjaus Pro-oileriin :1087 KLOX, onko jollain jo moisesta laitteesta kokemusta?
Pelittää. Ihan niin taakse piti laittaa kuin vain sai, toimii laukunkin alta. Välillä menee vähän pitempi matka ennenkuin löytää signaalin.

Lähetetty: 03 Kesä 2015, 08:54
Kirjoittaja same
GPS anturilla, niin otetaanko virta ja maa takavalolta?

Lähetetty: 03 Kesä 2015, 14:11
Kirjoittaja sam77
Löytyiskö pk-seudulta ihmistä joka osaa säätää pro-oileria?

Mulla tuli pyörän mukana ko. laite ja sotkee perää mun mielestä liikaa :angry:

Lähetetty: 13 Heinä 2016, 10:10
Kirjoittaja armoton83
Ongelmia pro oilerin kanssa!

Kyseessä gen1 vm 05, Oilerin asennuksessa EMI testi on häiriöitä täynnä ja nopeusmittari elää omaa elämää, tai ei elä ollenkaan. Virta ja maa on otettu takavalolta, sekä nopeussignaali jäähdytysneste säiliön vieressä olevasta pinkistä johdosta(musta 3 napaine liitin).. Mitähän hellettä ton kanssa tekis?

Lähetetty: 13 Heinä 2016, 16:40
Kirjoittaja TJJ
Mun piti ainkin siirtää maa akulle, että sai EMI:t pois.

Lähetetty: 31 Heinä 2016, 09:58
Kirjoittaja mooonman
Mulla pro-piler ollu uudesta saakka (2012). Nyt viides kesä menossa 60000 mittarissa, orkkis ketjut ja rattaat ja vielä ihan hyvän näköiset. Öljynä käyttänyt 75/90 EP peräöljyä. En kyllä antais tuota laitetta pois. :thumbup: