Sivu 3/9
Lähetetty: 28 Marras 2006, 21:56
Kirjoittaja 116-1126624259
joo sitä just meinasin et, vaikka halvin, mutta ehdottomasti vaikein keino on oma paino pudottaa
Lähetetty: 30 Marras 2006, 10:17
Kirjoittaja 103-1116517908
n. 15kg urakka edessä täälläkin.. kuskista..
Lähetetty: 30 Marras 2006, 11:12
Kirjoittaja 107-1089231881
Hmm.. 3,5 kg pieraisu
Mahtaa olla housut *savessa*
Hmm... toki 3,5 kg on nyt kadonnut ja lisääkin yritellään pudottaa. Kuitenkaan ei nälkäkuurin avulla. :p
Lähetetty: 30 Marras 2006, 11:27
Kirjoittaja 66-1155057341
Lähetetty: 19 Joulu 2006, 23:48
Kirjoittaja 107-1089231881
Hmm.. homma eikun jatkuu
Uusia osia tipahti aika määrä
Tosin kaikki ei oo painon puolesta välttämättömiä, mutta pakollisia
Pari pakettii viel ja kasaaminen pääsee vauhtiin
http://galleria.busanistit.org/album34/busa_s_l_009
Lähetetty: 20 Joulu 2006, 09:11
Kirjoittaja 74-1158779367
Moro,
Näyttää olevan Yoshimuran putket laatikossa odottamassa asennusta....
Oliko ok näköisiä??
Lähetetty: 20 Joulu 2006, 09:23
Kirjoittaja jarim
Alkaa sulla tuota sälää olemaan jonninverran tuolla tallissa...
Lähetetty: 20 Joulu 2006, 09:34
Kirjoittaja 107-1089231881
Jake76 kirjoitti:Moro,
Näyttää olevan Yoshimuran putket laatikossa odottamassa asennusta....
Oliko ok näköisiä??
Jep, jep. Hmm.. mutta en oo viel päättäny mihin noi laitan
kovin siistejä ovat, yhden paketin raaskin avaa.
Lähetetty: 20 Joulu 2006, 09:40
Kirjoittaja 74-1158779367
Oli mun mielestä aika fiksun oloiset kun on väliputki mukana mut silti saa pelkän vaimentajan niin kuin ssliparina mihin vaan.
Lähetetty: 04 Tammi 2007, 23:39
Kirjoittaja 107-1089231881
Lähetetty: 05 Tammi 2007, 00:57
Kirjoittaja busapappa2
Ootsä aika Fakiiri ?! Paljonko arviolta tulee jäämään tolle bussille kuivapainoo ?? :p
Edited By busapappa2 on 1167951491
Lähetetty: 05 Tammi 2007, 01:05
Kirjoittaja 107-1089231881
tossa uutta listaa
putkisto 10,5 kg,
vanteet 10kg,
tankki 7kg
takahäkki 4,2 kg
Öljyn jäähd. -2,0 kg
teili vilkuilla -1,3 kg
jalkatapit -1,56kg
Kiertokanget -0.6 kg
Vastapaino -1 kg
peilit -0,63 kg
airbox 2.6 kg
pair - 1,1 kg
ramair putket - 0,9 kg
seisonta tuki 1,5 kg
katteiden ylim osat -1,3kg
valot 4kg
jarrut 4kg
akku 2kg
pikku nippelit 1kg
liika bensa n.7kg
Hmm.. nämä pois n.249kg lähtöpainosta
listasta puuttuu vielä käsittämätön määrä pikku juttuja.
Valotan lisää kun projekti alkaa valmistuun
Ja pikasella vilkaisulla mopo on katuvireinen. Näyttääpi ihan tavalliselta käyttöpeliltä. Tosin katsastukseen ei oo asiaa
Hmm vartin aikaa yritetään oikeesti parantaa noilla eväillä.
Edited By ksthb on 1167951935
Lähetetty: 05 Tammi 2007, 11:01
Kirjoittaja busapappa2
Eli 184,81 !? Samoissa painoissa vaimon -99 mallin GS 500 E:n kanssa?! HuH . No kustannuksii ei viitti ees arvuutella ?? just painon kasvu on rakkaallani 1 este bussiin siirtymisessä ja tietty tehot, Korkeus on molemmissa ihan ok 165 cm naiselle . Busa on inasen korkeempi ja satula PALJON leveämpi, joten päkiöillä joutuu paikoillaan ollessa "seisotteleen", kun taas GS :llä ulettuu koko Bootsien pohjat asfaltille ! Eli on tukevampi hänelle paikoillaan ollessa, kuin busa . Satulakin GS:ssä madallettu ja muotoiltu "Lady" mallisex . :p
Lähetetty: 10 Tammi 2007, 01:32
Kirjoittaja 107-1089231881