Lähetetty: 13 Joulu 2005, 21:41
![Bowdown :bowdown:](./images/smilies/bowdown.gif)
![Respekt! :respekt:](./images/smilies/respekt.gif)
![Thumbs up :thumbup:](./images/smilies/thmbup.gif)
Kunnioittevat tulokset..."KYLLÄ LÄHTEE"!!!
Mitähän olis tulokset ollu jos ois vielä ilmanputsari modattuna.....
![Baaa! :baaa:](./images/smilies/baaa.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
Nyt jo ehkä mun vakiokin saattas jäädä... :laugh:kajbusa kirjoitti:Ajovalopoltin ja peilit irroitettuna, kuuppa asennettuna ja 0,5bar rengaspaineilla 245hv ja 194 Nm...![]()
akseli kirjoitti:Martta ja micronit jyrää300 on taas vaarassa
pssst, laita 41 takaratas, niin menee!!!Martta kirjoitti:akseli kirjoitti:Martta ja micronit jyrää300 on taas vaarassa
Ei ei ja vielä kerran ei![]()
"Martta"-Busasta tehdään ensin vakio.![]()
Katotaan jaksaako se viedä yli kolmensaan, jos ei niin
![]()
![]()
![]()
![]()
Emmä tiedä. Tiimipäällikkö tekee päätöksen suunnittelupäälikön kanssa. Mekaanikko tekee annettujen ohjeiden mukaan asennukset ja huollot.BussiJussi kirjoitti:pssst, laita 41 takaratas, niin menee!!!
:p :p Silloin laskennallinen huippunopeus 304! Jaksaa mennä paremmin, kui vakio välityksellä! Tai sittte 18 eteen, ja 5 vaihteella 303, jää yx vaihto pois! Lähöissä tietty hävii vähän!?
*reps*Martta kirjoitti:Valitettavasti minulta on kielletty jopa ketjujen rasvausKuulemma teen sen liian hyvin vanteita myöten.
Martta kirjoitti:Valitettavasti minulta on kielletty jopa ketjujen rasvausKuulemma teen sen liian hyvin vanteita myöten.