Sivu 3/3
Lähetetty: 10 Heinä 2009, 22:13
Kirjoittaja jakehaanpää
Rasputin kirjoitti:Onko kytkimessä sama vika kuin eka bussissa? Eikö sukisuki ole ottanut virheestä vaarin...
Mikäs vika tos gen1:n kykässä? Itellä etellinen -00 ja n.70 tonnia tuli päästeltyä iliman mitään ongelmii (no paitti takahäkki poikki )
Lähetetty: 10 Heinä 2009, 22:21
Kirjoittaja jarim
Ne "jousitornit"... Ihminen kait ne kokoaa ja jos liima sattuu unohtumaan ja kiristys on "sinnepäin" niin irtihän ne saattaa lähteä.
Lähetetty: 10 Heinä 2009, 23:42
Kirjoittaja 72-1202239073
jarim kirjoitti:Ne "jousitornit"... Ihminen kait ne kokoaa ja jos liima sattuu unohtumaan ja kiristys on "sinnepäin" niin irtihän ne saattaa lähteä.
Näin on.
Viittaisi täysin yksilövikoihin, kun ei ole tullut enempää ko. tapauksia tietoon.
(mulla ei K8:sissa eikä K9:sissä mitään ääniä, eikä ongelmia)
...koputan puuta :1087
Lähetetty: 11 Heinä 2009, 00:28
Kirjoittaja busapappa2
Humppanisti kirjoitti:jarim kirjoitti:Ne "jousitornit"... Ihminen kait ne kokoaa ja jos liima sattuu unohtumaan ja kiristys on "sinnepäin" niin irtihän ne saattaa lähteä.
Näin on.
Viittaisi täysin yksilövikoihin, kun ei ole tullut enempää ko. tapauksia tietoon.
(mulla ei K8:sissa eikä K9:sissä mitään ääniä, eikä ongelmia)
...koputan puuta :1087
Niinpä, eihän asia ennää minnuu kosketa, mut K4 mallilla kilsoja tuli 58.000km, ja MITÄÄN muuta ei vaihettun kun normi kulutus osia .
K8 Mittariin kertyi vajaa 21.000km, eikä pienintäkään ongelmaa . Se Virtalukon pohja vaihettiin maahan tuoja takuisiin alussa . Muuten motoon vaihettiin huolloissa vakijutskat ja etunakki JUST ennen merkin vaihtoo . NO seuraavalle Walkkarin omistajalle hyvät renkaat alla heti. Muutenkin vrheetön Laite .
Vinkkinä : Myynnissä Tampereen Heinolla NYT, kun tekivät vaihtarit mun ideoimana, eli se HD Heinon nurkista pöllyyntymästä vaihtu Turun SGN Biken , eli HD centerin kanssa Walkkariin. Sain ideasta MELKOSET edut / hilppeet Rodiin .
Heinon vakkariasiakkaalle Walkkari lähtee huippu kilpailu kykyseen hintaan. Terkkuja Vahteristolle Ramilta .
HD SGN Bikestä Turusta soitti myymäläpäällikkö HETI Rainelle ja Vahteristolle, kun vihjasin asiasta .
Lähetetty: 19 Heinä 2009, 20:43
Kirjoittaja Kormus
Tulipa tänään joutessaan itse tarkistettua nuo pultit vaikka takuu voimassa onkin. Turhaa hommaa tuntui olevan koska kiinni olivat. Tosin liimaa ei Japanin pojat ollu laittanut mutta muuten olivat kireellä.Nyt kiristin ne Loctitella avustettuna momenttiin. Syy miksi kannen aukaisin oli ilkeä kolahtelu aina moottorijarrutuksen jälkeen. Tosi kova kolaus eteenkin pienillä vaihteilla. Se takapotkukäikälekö siellä reistaa vai onko vaihteistossa liikaa klappia (kytkimen sisäkehän ja ulkokehän välinen "välys" 1 vaihteella 1/4 kierros)? Viisaammat kertokoot.
Edited By kormus63 on 1248025594