2009 recall

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

Rasputin kirjoitti:Onko kytkimessä sama vika kuin eka bussissa? Eikö sukisuki ole ottanut virheestä vaarin...

Mikäs vika tos gen1:n kykässä? Itellä etellinen -00 ja n.70 tonnia tuli päästeltyä iliman mitään ongelmii (no paitti takahäkki poikki :;): )
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ne "jousitornit"... Ihminen kait ne kokoaa ja jos liima sattuu unohtumaan ja kiristys on "sinnepäin" niin irtihän ne saattaa lähteä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

jarim kirjoitti:Ne "jousitornit"... Ihminen kait ne kokoaa ja jos liima sattuu unohtumaan ja kiristys on "sinnepäin" niin irtihän ne saattaa lähteä.
Näin on.
Viittaisi täysin yksilövikoihin, kun ei ole tullut enempää ko. tapauksia tietoon.
(mulla ei K8:sissa eikä K9:sissä mitään ääniä, eikä ongelmia)

...koputan puuta :1087
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Humppanisti kirjoitti:
jarim kirjoitti:Ne "jousitornit"... Ihminen kait ne kokoaa ja jos liima sattuu unohtumaan ja kiristys on "sinnepäin" niin irtihän ne saattaa lähteä.

Näin on.
Viittaisi täysin yksilövikoihin, kun ei ole tullut enempää ko. tapauksia tietoon.
(mulla ei K8:sissa eikä K9:sissä mitään ääniä, eikä ongelmia)

...koputan puuta :1087
Niinpä, eihän asia ennää minnuu kosketa, mut K4 mallilla kilsoja tuli 58.000km, ja MITÄÄN muuta ei vaihettun kun normi kulutus osia . :mosh:

K8 Mittariin kertyi vajaa 21.000km, eikä pienintäkään ongelmaa . Se Virtalukon pohja vaihettiin maahan tuoja takuisiin alussa . Muuten motoon vaihettiin huolloissa vakijutskat ja etunakki JUST ennen merkin vaihtoo . NO seuraavalle Walkkarin omistajalle hyvät renkaat alla heti. Muutenkin vrheetön Laite .

Vinkkinä : Myynnissä Tampereen Heinolla NYT, kun tekivät vaihtarit mun ideoimana, eli se HD Heinon nurkista pöllyyntymästä vaihtu Turun SGN Biken , eli HD centerin kanssa Walkkariin. Sain ideasta MELKOSET edut / hilppeet Rodiin .

Heinon vakkariasiakkaalle Walkkari lähtee huippu kilpailu kykyseen hintaan. Terkkuja Vahteristolle Ramilta . :smoking:

HD SGN Bikestä Turusta soitti myymäläpäällikkö HETI Rainelle ja Vahteristolle, kun vihjasin asiasta . :oho:
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Avatar
Kormus
Viestit: 220
Liittynyt: 21 Kesä 2008, 20:50

Viesti Kirjoittaja Kormus »

Tulipa tänään joutessaan itse tarkistettua nuo pultit vaikka takuu voimassa onkin. Turhaa hommaa tuntui olevan koska kiinni olivat. Tosin liimaa ei Japanin pojat ollu laittanut mutta muuten olivat kireellä.Nyt kiristin ne Loctitella avustettuna momenttiin. Syy miksi kannen aukaisin oli ilkeä kolahtelu aina moottorijarrutuksen jälkeen. Tosi kova kolaus eteenkin pienillä vaihteilla. Se takapotkukäikälekö siellä reistaa vai onko vaihteistossa liikaa klappia (kytkimen sisäkehän ja ulkokehän välinen "välys" 1 vaihteella 1/4 kierros)? Viisaammat kertokoot.



Edited By kormus63 on 1248025594
Vastaa Viestiin