Sivu 3/5

Lähetetty: 18 Tammi 2009, 10:58
Kirjoittaja hajahuja
Peter75 kirjoitti:Nyt on siirtäjät vaihdettu, pienempi ja toinen isoista vääntyny ja lämmenny ihan sinisiksi... Kummassaki hiertymiä rattaista, mut vaihdoin kaikki kolme ni ei ainakaan niistä enää oo kiinni ettei kakkonen pysy pesässä.. Kunhan kelit paranee niin pääsee koittaan.. :bike:
paljon tuli kustantamaan moinen pikku remontti?

Lähetetty: 18 Tammi 2009, 13:28
Kirjoittaja PRM75
Parisataa euroo osista ja muutamia tunteja omasta vapaa-ajasta :D Huolto ja korjaus kirjasta oli iso apu räjäytyskuvineen ja teknisine tietoineen. :thumbup:

Lähetetty: 13 Touko 2009, 01:51
Kirjoittaja PRM75
Vielä on satunaisia hyppyjä kakkosella.. entiedä mistä voi enää johtua.. :pääseinään: Ehkä sytty katkoksia tai sitten ei.. Oisko viisaammilla tietoa? Pitääkö ens talvena vaihtaa laatikkoon rattaat jos ei vikaa muuten löydy.. ??? :apua:

Lähetetty: 13 Touko 2009, 06:26
Kirjoittaja busajasa
Tuloiko ne kakkosen rattaat vaihdettua? Tartunnat pyöristyy ja tällöin ei pysy vaihde päällä. Kuten tuolla aikaisemmin mainitaan niin niitä maailmalla hiotaan kuntoon ja jopa tehdään viistetä sisäänpäin joilla varmistetaan rattaiden pysymistä paikallaan kovassa vedossa. Käsittääkseni Suomessakin on jo pajoja jotka pystyy tekemään viisteitä kakkosen rattaille.

Lähetetty: 13 Touko 2009, 07:54
Kirjoittaja Jorgos
Jeps! Itellä vanhasta gen1 busasta vaihdettiin siirtäjät JA rattaat, tuossa kuvia millaisessa kunnossa Tuosta eteenpäin muutama kuva
Kovinhan nuo oli pyöristyneet...




Edited By Jorgos on 1242192996

Lähetetty: 13 Touko 2009, 12:58
Kirjoittaja PRM75
En vaihtanu rattaita kun näytti pinnat hyviltä, Ehkä lievää pyöristymistä mut ei tuollaista kuin noissa kuvissa.. Pitänee vaihtaa rattaita seuraavaksi..:angry: Ois pitäny kaikki laittaa uusiin niin ois välttyny tältäki harmilta niinku meinasin... Mut sitä vaan aattelee et ei ne oo niin pahat että se johtuis niistä..

Mistähän noita uusia rattaita löytys?? ???




Edited By Peter75 on 1242209332

Lähetetty: 13 Touko 2009, 13:56
Kirjoittaja busajasa
Peter75 kirjoitti:En vaihtanu rattaita kun näytti pinnat hyviltä, Ehkä lievää pyöristymistä mut ei tuollaista kuin noissa kuvissa.. Pitänee vaihtaa rattaita seuraavaksi..:angry: Ois pitäny kaikki laittaa uusiin niin ois välttyny tältäki harmilta niinku meinasin... Mut sitä vaan aattelee et ei ne oo niin pahat että se johtuis niistä..

Mistähän noita uusia rattaita löytys?? ???
Vanhat voinee pelastaa jos ei pahasti pilalla. Kujo mm voisi tietää asiasta jotain.

Toisaalta uusia saa Suska huolloista - Jake76 taas täällä on ollut Suskan osia tarjoilemassa (www.onlyfast.fi). Myös ksthbllä voi olla osia..

Lähetetty: 17 Touko 2009, 11:41
Kirjoittaja PRM75
Rattaat tilattu jakelta.. Pari viikkoo odotellaan sitten pääsee koittaan joko vika hävisi.. :cool:



Edited By Peter75 on 1242549706

Lähetetty: 07 Kesä 2009, 18:43
Kirjoittaja PRM75
Jorgos kirjoitti:Jeps! Itellä vanhasta gen1 busasta vaihdettiin siirtäjät JA rattaat, tuossa kuvia millaisessa kunnossa Tuosta eteenpäin muutama kuva
Kovinhan nuo oli pyöristyneet...
Mitkä kaikki rattaat vaihdoit sillon?

Lähetetty: 07 Kesä 2009, 19:59
Kirjoittaja jarim
Peter75 kirjoitti:
Jorgos kirjoitti:Jeps! Itellä vanhasta gen1 busasta vaihdettiin siirtäjät JA rattaat, tuossa kuvia millaisessa kunnossa Tuosta eteenpäin muutama kuva
Kovinhan nuo oli pyöristyneet...

Mitkä kaikki rattaat vaihdoit sillon?
Jos saa veikata niin kakkosen ja kutosen rattaat ensiö- ja toisiovetoakseleille.

Lähetetty: 14 Kesä 2009, 12:02
Kirjoittaja PRM75
Nyt on kakkosen rattaat ja 3/4 ratas vaihdettu. ei hypi enää kakkonen :thumbup:

Lähetetty: 15 Kesä 2009, 10:39
Kirjoittaja Jorgos
jarim kirjoitti:
Peter75 kirjoitti:
Jorgos kirjoitti:Jeps! Itellä vanhasta gen1 busasta vaihdettiin siirtäjät JA rattaat, tuossa kuvia millaisessa kunnossa Tuosta eteenpäin muutama kuva
Kovinhan nuo oli pyöristyneet...

Mitkä kaikki rattaat vaihdoit sillon?

Jos saa veikata niin kakkosen ja kutosen rattaat ensiö- ja toisiovetoakseleille.
Myöhässä (kuten aina) mutta kyllä juurikin 2/6 rattaat meni vaihtoon...

Lähetetty: 15 Kesä 2009, 22:40
Kirjoittaja PRM75
Jorgos kirjoitti:
jarim kirjoitti:
Peter75 kirjoitti:
Mitkä kaikki rattaat vaihdoit sillon?

Jos saa veikata niin kakkosen ja kutosen rattaat ensiö- ja toisiovetoakseleille.

Myöhässä (kuten aina) mutta kyllä juurikin 2/6 rattaat meni vaihtoon...
No parempi myöhään kuin... Juu mulla ei muissa rattaissa ollu juuri minkäänlaisia jälkiä, mut noissa mitkä vaihdoin ni puuttu tartuntapinnoista paloja ja osittaista pyöritymisiä.. Nyt pelaa niin kuin pitääkin.. Lie vanhaa vikaa ollu edelliseltä omistajalta.... Ihmettelinki kuin muka rattaat noin vähällä aikaa ois menny.. mut nyt kaikki O.K. :bike:

Lähetetty: 15 Heinä 2009, 14:56
Kirjoittaja hanhiha
Lainaanpa tätä aloitusta.
Nyt olis viisaat neuvot paikallaan.Olen yrittäny pari päivää lukea foorumia mutta ihan saman moista tapausta ei tullu vastaan...Siis nypyttää Ja kun pari hevoistakin on kateissa??Mikä neuvoksi....

Mulla siis vakio 03 busa(ml17550),gipro/atre,oma ecu ja putsarin modasin foorumin ohjeiden mukaan.K&N pestävä filsu...Hindle 4-2-1-putkisto.
2500-3000 kierros aulueella TODELLA vittumainen loikkiminen,kävin penkissä ja jauhettiin tuota aluetta muutama tunti mutta ei saatu sille kuria.Ja saman suuntaista hyppimistä n.6000 rpm kohdilla...

Kujo testaili bensapumpun,puolat,gipro irti ja kiinni...läpät synkattiin...myös tulpat uusittiin.


T:Harri H


Kartta yx Kartta kax




Edited By hanhiha on 1247659068

Lähetetty: 15 Heinä 2009, 15:16
Kirjoittaja kajbusa
hanhiha kirjoitti:Lainaanpa tätä aloitusta.
Nyt olis viisaat neuvot paikallaan.Olen yrittäny pari päivää lukea foorumia mutta ihan saman moista tapausta ei tullu vastaan...Siis nypyttää Ja kun pari hevoistakin on kateissa??Mikä neuvoksi....

Mulla siis vakio 03 busa(ml17550),gipro/atre,oma ecu ja putsarin modasin foorumin ohjeiden mukaan.K&N pestävä filsu...Hindle 4-2-1-putkisto.
2500-3000 kierros aulueella TODELLA vittumainen loikkiminen,kävin penkissä ja jauhettiin tuota aluetta muutama tunti mutta ei saatu sille kuria.Ja saman suuntaista hyppimistä n.6000 rpm kohdilla...

Kujo testaili bensapumpun,puolat,gipro irti ja kiinni...läpät synkattiin...myös tulpat uusittiin.


T:Harri H


Kartta yx Kartta kax
Lisätään vielä että ko.alueen seoksia muuteltiin välillä n.11-15...ei mitään vaikutusta.. ja tää ei ollut enää ns. nypyttämistä vaan loikkimista.. hyvä et pysyi liinoissa kiinni.