Busa eikäynnisty ja välillä sammuilee - Todella jännä
Tänään purin keulan atomeiksi ja pyörän ollessa käynnisaa heiluttelin johtoja ja liittimiä ei se sitten sammunut millään.:p
kävin tossa pienen lenkin heittänässä rukalla 3000km.
Lähes joka kera kun ajoin rampille ja aloin jarruttaa bussi sammui, pariin kertaan sammui ajosta pieni alamäki,väihteen vaihto ja pieni moottori jarrutus ja se saatana sammui.
Tapasin reissulla pari busanistia iisälmessa toisella oli saman vuorinen bussi jossa oli smanlainen vika???
kävin tossa pienen lenkin heittänässä rukalla 3000km.
Lähes joka kera kun ajoin rampille ja aloin jarruttaa bussi sammui, pariin kertaan sammui ajosta pieni alamäki,väihteen vaihto ja pieni moottori jarrutus ja se saatana sammui.
Tapasin reissulla pari busanistia iisälmessa toisella oli saman vuorinen bussi jossa oli smanlainen vika???
haba kirjoitti:Sori tulivähän toistoa.
Jalka tuntuu jämäkältä ja saa taittaa aika alas ennenkuin pyörä sammuu.
Tartee katsastaa vielä kytkimen anturi. ja vaihtaa samalla nesteet.
Oletko tarkistanut onko TPS (=Throttle Position Sensor) asetus kohdillaan? Kuskin penkin alla vasemmalla puolen valkoinen 4-napainen liitin johon menee kaksi johtoa ja kumitulppa päässä. Kytke johdonpäät yhteen hyppylangalla ja pyörä käyntiin. Kellon paikalla pitäisi olla nyt -C00. Onko tuo edessä oleva viiva varmasti keskellä?
Edit: ja paljonko on tyhjäkäynti? Säädä 1200rpm niin ei sammu niin helposti.
Edited By jarim on 1245003300
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
hurisee se punppu.
Tänään purin keulan atomeiksi ja pyörän käydessä heiluttelin johtoja eikä se saatana sammunut.
Kävin tossä 3000km lenkillä ja liki joka kerta kun tulin rampille tai risteykseen ja jarrutin bussi sammu.
pari kertaa sammu ajosta, reippaan ohituksen jälkee vaihteen vaihto ja moottori jarrutus ja SAATANA
Tänään purin keulan atomeiksi ja pyörän käydessä heiluttelin johtoja eikä se saatana sammunut.
Kävin tossä 3000km lenkillä ja liki joka kerta kun tulin rampille tai risteykseen ja jarrutin bussi sammu.
pari kertaa sammu ajosta, reippaan ohituksen jälkee vaihteen vaihto ja moottori jarrutus ja SAATANA
Kokeilin !
Laitoin ajaessa pakkokaasun (ryypyn) päälle niin että kierroksia on kytkimen ollessa pohjassa n:3000 ja alon voimakkaan jarrutuksen ja saatana se sammui.
Tulee vaan mieleen voisko sammuminen johtua polttoaineen syötön katkeamiseen ja mikäköhän sen katkaisee kun toi tilttikin on uusittu???
Uskaltaako tiltin ohittaa hyppylangalla jos vika kuitenkin olisi siinä.
Laitoin ajaessa pakkokaasun (ryypyn) päälle niin että kierroksia on kytkimen ollessa pohjassa n:3000 ja alon voimakkaan jarrutuksen ja saatana se sammui.
Tulee vaan mieleen voisko sammuminen johtua polttoaineen syötön katkeamiseen ja mikäköhän sen katkaisee kun toi tilttikin on uusittu???
Uskaltaako tiltin ohittaa hyppylangalla jos vika kuitenkin olisi siinä.
Jos otat sen irti niin antaa vikakoodin. Sopiva vastus pitäisi saada siihen väliin.haba kirjoitti:Kokeilin !
Laitoin ajaessa pakkokaasun (ryypyn) päälle niin että kierroksia on kytkimen ollessa pohjassa n:3000 ja alon voimakkaan jarrutuksen ja saatana se sammui.
Tulee vaan mieleen voisko sammuminen johtua polttoaineen syötön katkeamiseen ja mikäköhän sen katkaisee kun toi tilttikin on uusittu???
Uskaltaako tiltin ohittaa hyppylangalla jos vika kuitenkin olisi siinä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Huoltomanuskan mukaan vaikuttaisi olevan tavallinen kytkin, jolloin hyppylangan pitäisi toimia. Tämä kytkimen tarkoitus on sammuttaa kone ja bensapumppu, jos pyörä on kyljellään.
Hyppylangoitettuna täytyy itse muistaa sammuttaa, jos sattuu lipat
Oikeankahvan tappokytkimen johdotus saattaisi tehdä myös kuvaamiasi oireita, kokeile sammuuko vain jalkajarrulla ja vasemmalla kädellä kiinnipitäen? Tai kahvoista voimakkaasti eteenpäin työntäen?
Hyppylangoitettuna täytyy itse muistaa sammuttaa, jos sattuu lipat
Oikeankahvan tappokytkimen johdotus saattaisi tehdä myös kuvaamiasi oireita, kokeile sammuuko vain jalkajarrulla ja vasemmalla kädellä kiinnipitäen? Tai kahvoista voimakkaasti eteenpäin työntäen?
Tartee kokeilla sitä hyppylankaa.
Mitään vika koodia ei ole missään vaiheessa antanut. :p ,
jalka tapin anturi tartee myös kokeilla ohittaa .
Voisko pensa pumpussa olla jotain joka voisi lopettaa pensan tulon, bensa letkut ei ole pännissa.
Etupään johdot olen jo käynyt läpi.
Tää vika alkaa olla .
Edited By haba on 1245959152
Mitään vika koodia ei ole missään vaiheessa antanut. :p ,
jalka tapin anturi tartee myös kokeilla ohittaa .
Voisko pensa pumpussa olla jotain joka voisi lopettaa pensan tulon, bensa letkut ei ole pännissa.
Etupään johdot olen jo käynyt läpi.
Tää vika alkaa olla .
Edited By haba on 1245959152