KooK kirjoitti:Ottamatta kantaa siihen että mistä ostaa pyöränsä, niin meinaatteko että ns. virallisen maahantuojan pyöriä välittävillä liikkeillä olisi mitään motivaatiota edellisten viestien kaltaisiin "alennuksiin" jos ei ee-speedin kaltaisia liikkeitä olisi tiputtamassa hintoja ? ( olipas pirun pitkä lause, ei ihan kieliopin mukainen )
Että näin.
Suora lainaus omasta tekstistäni tuolta hiukan ylempää:
"Kilpailu on hyväksi, eli siinä mielessä kannatan KAIKKIEN Suomessa toimivien mp-liikkeiden olemassa oloa - saadaan hinnat sopiviksi kuluttajalle eli minulle!"
Jake76 kirjoitti:Ja eiköhän asia ole niin ettei se myyjä sitä mopoa ole valmistanut ja sille tehdas takuuta myöntänyt...?
Tästä asiasta kerätään kuluttaja asiamiehelle materiaalia edelleen. joten jos on jotain ongelmia takuiden suhteen pyytäkää ne mustaa valkoisella muodossa ja lähettäkää vaikka mulle niin saadaan iso kasa papereita vietyä kerralla...
Jake
Tällasta samantapaista toimintaa on jo käynnissä muuallakin päin Suomea erään liikkeen taholta... Mut sanotaan vaikka näin, että sieltä on lähdetty ihan "tilanteen synty juurille" asiaa selvittelemään...
Hyvä asia jos tähänkin asiaan tulisi selkiys niin ei tarvitsisi pohtia, että mikä on järkevää ostohetkellä (=harmaa tuonti vs. virallinen)!
ee- toimii hyvin jos ei ole ongelmia:) jos on ongelmia niin sitten se palvelu vähän ontuu, näin lievästi sanottuna..
2vuoden takuuu ei koskenut ainakaan stefoja.(alle vuoden ikäisesässä menee takuuseen ja alle 2vuotisessa ei)...
Olen ihan suhkot tyytyväinen, mikä pännii on se takakoppa jonka sain tosipitkällä viiveellä,, ja sekään ei ollu uudenveroinen.. mutta ei jaxa tapella...
Tossa olin itse työmatkalla Milanossa (oli muuten 39 kraatia lämmintä ja aurinko paisto vähintäänkin tarpeeksi) , niin sain maanantaina soiton EE-speedistä että tulisivat hakemaan pyörää minulta tiistai aamuna. Olivat soitelleet Kössin kanssa ja todenneet että Kössillä on tällä hetkellä jonoa sen verran (osuu kesälomien päälle) että pyörä saadaan nopeemmin kuntoon jos tulevat hakemaan sen ja korjaavat itse...
Ite tulin eilen reissusta ja emäntä oli antanut pyörän avaimet + pyörän EE-speedin kaverille, kumma tunne kun tulee reissusta kotiin ja pyörää ei olekkaan pihassa, heh heh...
No tästä vedosta EE:lle pisteet kotiin, nyt vaan odotellaan miten remontti on tehty kunhan pyörä palautuu takaisin...
Edited By Nesmit on 1184871428
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
No tuota... tuohan on aivan 10+ suoritus EE:ltä. Pyörä haetaan ja tuodaan kotoa. Edellyttäen että korjaus on tehty niin kuin sovitte. Hienoa toimintaa mielestäni.
Toimivalta näytti ja molempiin pumppuihin oli vaihdettu öljyt + stefat. Jarrupalat oli käyty läpi lämmittäen ja putsaten...
Nyt täytyy vähän ottaa takaisin huonoja kommentteja, eihän tämänlainen takuuhuolto voi onnistua helpommin?! Pyörä haetaan kotiovelta kyytiin ja tuodaan parin päivän päästä kotiovelle takaisin
Nyt vaan täytyy päästä testaamaan keulan toimivuutta, mutta uskompa että ei sitä ole syteen tehty...!
361.23 km/h Halli 2014
Semmonen perskutina on jäänyt kyllä eskolta että huollot toimii mutta töitä on sen verran että sitä jonoakin on sit... muistelen esim. kun hyosung cometit tuli myyntiin niin paria pyörää lukuunottamatta kaikki tuli takas takuuhuoltoon kun kakkonen hyppi kaikissa pois päältä urkuauki. No kaikki korean ihmeet tuli huollettua mut ei siinäkään voinut edes olettaa että homma toimii ku buickki:D Mut kun vähän maltto venailla.....
Olipa hyvä tieto Nesmitiltä, että homma hoitui varsinkin ku itsekkin olen ostanut Eskolta. Keväällä kun ostin busani niin Esko sanoi kyllä että "stefat"(siis etupään tiivisteet) ei kestä luultavasti kuin yhden kauden ja jos korkkaa eka kesänä niin vaihdetaan takuuseen.
Hieno Homma, että Martin asiat järjesty. Pysyy kilpailutilanne hyvänä. Terkkuja Skånesta ! Tanskaan JUST lähössä, ja kirjoittelen jonkun hölömön naapurin suojaamattomalla W-Lanverkolla, hyvin Vörkkii. Tuntuu olevan kundilla ihan nopee yhteys .
:rasberry:
Edited By busapappa2 on 1184913159
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Hintaeroista vielä. Vaihtelin kevät talvella vanhemman Zetorin 07 bussiin ja pyysin kolmesta paikkaa tarjoukset (kaksi virallista paikkaa ja yksi harmaatuonti-firma). Kirjalliset välirahatarjoukset olivat 7900, 8900 ja 11300. Kallein oli Espoon Heino. Kallein tietty putosi suoriltaan skabasta pois, joten ei tullut kyseltyä mistä moiset erot. Oletettavasti kyseinen vaihtopyörä ei ollut aivan toivottua kamaa vaihtoriviin silloin (ostin Kawan muuten "mansen"-heinolta aikoinaan).
Heinon Asiakaspalvelusta voi kyllä moni todella katsoa mallia ja ottaa oppia. Hienosti pelaa.
Nyt pyörällä noin 9500km ajaneena huomasin että stefa vuotaa taas...
Stefahan vaihdettiin jo kerran EE-speedissä takuutyönä, siinä 5500km kohdalla. Nyt kun soittelin EE:lle ja keskusteltiin asiasta niin sovittiin että uusi stefa vaihdetaan 12tkm huollon yhteydessä, pyörä kun todennäkösesti kestää sinne saakka tollakin stefalla?! Ihme homma että stefa meni jo näin pian rikki, saattaa olla että joudutaan vaihtaan koko putki uuteen?!
No kun tälläi takuuasioissa keskustellaan, niin näyttää toimivan EE-speedin takuut edelleen...
361.23 km/h Halli 2014