Sivu 3/3
Lähetetty: 26 Heinä 2006, 20:50
Kirjoittaja Agostini
Laitappa se letku kii ja koklaa uudestaan...luulempa että Kujo epäili aiemmin jo moista....puolan hintaa ei ole tiedossa täällä.
:unclesam:
Lähetetty: 26 Heinä 2006, 22:31
Kirjoittaja 76-1139058759
PetriK kirjoitti:
Hyvä sähkömieheltä saatu vinkki on pitää aina toinen käsi selän takana kun kosketaan suurjännitepiireihin
)...
Tai luonnostaan toinen käsi munissa. Niin ei mene pumpun läpi 
Lähetetty: 27 Heinä 2006, 11:05
Kirjoittaja böltsi
vaikuttas siltä se yksi puola vittuilee
vaihdoin sen ykkösmukiin niin ei käy oikein mitenkään,sytkäjärjestys menee
1&4,2&3 vai kuise?otetaan tarjouksia puolasta 
Lähetetty: 27 Heinä 2006, 11:28
Kirjoittaja PetriK
Ron Ayers microfiche - electrical
Part Number: 33410-24F10
Description: COIL ASSY,IGNIT
Source: SUZUKI
Price: $72.21
Suomesta Suzukilta/jälleenmyyjiltä varmaankin hintaa jo tuplasti...
ps. Sytkäjärjestys taitaa riippua kierroksista tms. mulla ainakin analysaattorilla näytti että kaksi puolaa on rinnan aina tuonne 2.5-3k saakka jonka jälkeen vasta normaali sytkäjärjestys. Tämä on mutua, en ole ihan varma.
Edited By PetriK on 1153989107
Lähetetty: 27 Heinä 2006, 11:30
Kirjoittaja böltsi
kiitti taas paljon pete 
Lähetetty: 14 Elo 2006, 23:53
Kirjoittaja saarinen-77
Lähetetty: 22 Elo 2006, 17:03
Kirjoittaja PetriK
Tarkennetaan vielä - jos koneessa on PC (PowerCommander) niin silloin tuo pitää säätää käydessä koska joissain malleissa referenssijännite muuttuu koneen käydessä. Tällöin tuo viiva säädön jälkeen on käydessä keskellä, mutta sammutettuna toisessa paikassa.
Ilman PC:tä en omassa ole eroa huomannut käynnissä säätämisen ja kylmänä säätämisen välillä.
Lähetetty: 22 Elo 2006, 22:58
Kirjoittaja saarinen-77
Hmm...
Kävin säädättämässä ruiskujen läpät ns.balanssiin ja ainakin moottorin ajettavuus muuttu paremmaks mutta sammuilemisista en vielä osaa sanoo kun en päässy kunnolla testaileen
Taas työt haittaa harrastusta 