Lähetetty: 20 Joulu 2010, 10:30
Nyt on "koiranluut" ja putkien lasku/tangon korotuspala paikoillaan.
Melkein sain pyörän kaadettua.
Pakoputkista en uskaltanut nostaa, ei vakioputket tuntu aika ohkaselta ja nostin siitä öljypohjasta, painopiste on siitä aikas keskellä, ja kun keula oli nostettu emäputkesta niin nurin meinasi mennä.
Aikasemmissa ohjeissa:
"" Takapään kanssa kannattanee tehä siten, että laittaa tunkin takalinkun alle jolla on sit helppo säädellä reijjät kohilleen (näin oon ainakin isojen poikien nähny homman hoitaneen )""
jos noin ois tehnyt, niin olisiko pyörä pudonnut takarenkaan päälle??
Ei mulla ainakaan osu mikään osa tangosta (säiliöt) katteisiin, korotuspala oli 25mm.
Etuputket sain löysättyä katteiden välistä, mutta kiristettyä niitä ei oikein saanut, momenttiavaimella oli tarkoitus kiriä ne oikeaan momenttiin mutta en saanut katteita irti.
Miten katteet irroitetaan, kaikki pultit ja muovitapit oli poissa mutta ei ne mihinkään liikkuneet. Onko niissä joku järjestys ja onko ne joillain toisissaan kiinni'??
Pakko ne pois on saada??
Melkein sain pyörän kaadettua.
Pakoputkista en uskaltanut nostaa, ei vakioputket tuntu aika ohkaselta ja nostin siitä öljypohjasta, painopiste on siitä aikas keskellä, ja kun keula oli nostettu emäputkesta niin nurin meinasi mennä.
Aikasemmissa ohjeissa:
"" Takapään kanssa kannattanee tehä siten, että laittaa tunkin takalinkun alle jolla on sit helppo säädellä reijjät kohilleen (näin oon ainakin isojen poikien nähny homman hoitaneen )""
jos noin ois tehnyt, niin olisiko pyörä pudonnut takarenkaan päälle??
Ei mulla ainakaan osu mikään osa tangosta (säiliöt) katteisiin, korotuspala oli 25mm.
Etuputket sain löysättyä katteiden välistä, mutta kiristettyä niitä ei oikein saanut, momenttiavaimella oli tarkoitus kiriä ne oikeaan momenttiin mutta en saanut katteita irti.
Miten katteet irroitetaan, kaikki pultit ja muovitapit oli poissa mutta ei ne mihinkään liikkuneet. Onko niissä joku järjestys ja onko ne joillain toisissaan kiinni'??
Pakko ne pois on saada??