Sivu 3/20

Lähetetty: 08 Joulu 2007, 12:28
Kirjoittaja Jukkis
makebusa kirjoitti:keväällä säädöt kohdalleen penkissä,, akku vaihdetaan kun 2kk seisakissa menny tyhjilleen :shocked:,, ja eikun :rocket :D kuskin virittäminen jatkuu :kippis:
Oli vissiin sun busa, yhressä autoliikkeessä, siis ei myynissä... näytti komeelta, putket vaihdettu, ym... :kippis:

Lähetetty: 08 Joulu 2007, 20:53
Kirjoittaja sam77
undertail olisi tarkoitus saada tehtyä ja siihen vielä LED valot ja vilkut :) Jos jollakin on kokemusta vastaavanlaisesta projektista niin
olisi mukavaa saada vinkkejä ja neuvoja, en ole aikaisemmin lasikuitu
hommia tehnyt :apua: kuva ois kiva ylläri :D

Lähetetty: 08 Joulu 2007, 21:02
Kirjoittaja 109-1154001388
Pesin tänään elukat keulasta ja pistin vahan pintaan. Nyt pitäisi keksiä jotakin pientä uutta ensi kaudelle. En vain tiedä mitä...

Lähetetty: 08 Joulu 2007, 22:47
Kirjoittaja 107-1089231881
Ja homma etenee. Kone kasattu, nokat ajoitettu ( lobe 105/105). kone kiinni putkistoineen ja huomenna koe käynnistys. Torstaille Mixulle penkkiin jos ei mitään maata mullistavaa esiinny

Kuvia (17-24)

http://galleria.busanistit.org/album70/BBn_paluu_012

Lähetetty: 09 Joulu 2007, 16:28
Kirjoittaja purzzi
Oikeen merkkinen putkisto Jamppalla...MUZZY :mosh:

Lähetetty: 09 Joulu 2007, 17:01
Kirjoittaja 107-1089231881
purzzi kirjoitti:Oikeen merkkinen putkisto Jamppalla...MUZZY :mosh:
niin ,se onkin paras :mosh:

Lähetetty: 09 Joulu 2007, 17:26
Kirjoittaja Jaku
ksthb kirjoitti:Ja homma etenee. Kone kasattu, nokat ajoitettu ( lobe 105/105). kone kiinni putkistoineen ja huomenna koe käynnistys. Torstaille Mixulle penkkiin jos ei mitään maata mullistavaa esiinny

Kuvia (17-24)

http://galleria.busanistit.org/album70/BBn_paluu_012
Kukas tää mixu nyt sitten on? et enää käytäkkään Harrilla ???

Lähetetty: 09 Joulu 2007, 18:37
Kirjoittaja 107-1089231881
Jaku kirjoitti:
ksthb kirjoitti:Ja homma etenee. Kone kasattu, nokat ajoitettu ( lobe 105/105). kone kiinni putkistoineen ja huomenna koe käynnistys. Torstaille Mixulle penkkiin jos ei mitään maata mullistavaa esiinny

Kuvia (17-24)

http://galleria.busanistit.org/album70/BBn_paluu_012

Kukas tää mixu nyt sitten on? et enää käytäkkään Harrilla ???
käyn Harrillakin, mutta kun sopusasti palveluja oon saanu ja edellinenkin mosa on säädetty siel niin vertailun vuoksi menen sinne

http://www.bikedoctor.fi/

Lähetetty: 09 Joulu 2007, 22:27
Kirjoittaja 107-1089231881
Jep tänään se BB irtaannutii öljyt pois männän päältä :D
Tosin pikku liitin vika teetätti hiukan lisä töitä ennenkuin lähti mosa tulille.
Mutta käynti oli sitäkin mieluisempaa kuultavaa, erittäin herkkä kierroksille mutta siitä huolimatta tyhjää kävi erittäin nätisti :smoking:

Hmm... torstaita odotellessa :;):

Kuvia (25-27)

http://galleria.busanistit.org/album70/BBn_paluu_026




Edited By ksthb on 1197232065

Lähetetty: 13 Joulu 2007, 21:40
Kirjoittaja 107-1089231881
No nyt koettelee :shocked:
Ihan turha reissu Tampereella :shocked: :;):
Kaikki näytti hyvältä ja tehookin tuli kivasti. Ai mikä vikana?
No yllättävät puutteet iski, nimittäin suuttimissa (lue bensa pula)tuli rajat vastaan. Duty cycle arvo nousi 100% jo 9500 rpm kohdalla jo tourinki varustuksessa.
Ja swingin jatkot riivasivat renkaan luiston merkeissä rullalla.
Kaikki testaukset, hienot air boksit, kiihdytyssuppilot, nokan ajoitukset jäi tekemättä. bensa pulan vuoksi. eikä motoria pystytty säätämään olleskaa.

Tehoja mitattiin karkeesti säätämällä kaikki mahdollinen saatavissa oleva bensa moottorille ja jäi siitä huolimatta selkeesti laihalle 9500 rpm jälkeen.

Tehoo oli vähintään kivasti jo nyt verrattuna ProBoost setillä varustettuun ex valkkariin 0,55 bar paineella (ahdin 16/7 mitsu, mitattu teho Kemi Mc:n penkissä noin 240hp)

Käppyrät

http://galleria.busanistit.org/album70/BBn_paluu_031

Niin ja homma jatkuu vielä. Kun saan noi bensajutut kuntoon +muut pikku muutokset joita tampereen reissulla selvisi.

Yks juttu, nyt ollaan ylitetty eka kerran suuttimien rajat Busan vapari moottorin kans. Hmm.. jossain määrin aletaan olemaan alueella :mosh:

Lähetetty: 13 Joulu 2007, 21:53
Kirjoittaja 74-1093961235
Onko tuo Doctorin penkki noin ennätys-pessimistinen, vai mistä johtuu noin matala teho tuolle turbolle..? :apua:

Lähetetty: 13 Joulu 2007, 22:30
Kirjoittaja 107-1089231881
Jarno kirjoitti:Onko tuo Doctorin penkki noin ennätys-pessimistinen, vai mistä johtuu noin matala teho tuolle turbolle..? :apua:
sitä se on kyllä ja mitä ylemmäs tehoissa mennään niin jyrkyys lisääntyy oleellisesti.
Vakioden tuloksia Busa slipareilla 145hp zzr 1400 156hp K7 Gixu Yoshi+pc+filsu paras 167hp

Lähetetty: 14 Joulu 2007, 07:00
Kirjoittaja 116-1145545970
tuo dynojetin 250i penkki,tutkiskelin sen toimintaperiaatetta internetin ihmeellisestä maailmasta,sehän kuormittaa moottoria
mm.rpm:n mukaan,jolloin se mahdollistaa tod. hyvän ajosimulaation siihen,miten se myös kadulla kuormittuu ja näin ollen myöskin säädöt saadaan tarkaksi,eikä vaan perinteiseen,missä yleensä lyödään polttoainetta siihen mallin varmanpäälle,että sitä lentää raakana putken päästä maantielle...

toki omasta mielestä,ei täydellistä todenmukaisuutta missään penkissä varmasti saa,kun verrataan penkki vs. kuski pyörän päällä maantiellä...

rankaltahan tuo penkki muihin verrattuna vaikuttaa,MUTTA siellä käynti varmasti vähentää tuota legendaariseksi muodostunutta Esson-baari keskustelua hekumaanisista teholukemista... :smoking:

propsit Jampalle hienon ja tehokkaan moottorin rakentamisesta(korvat soi vieläkin),jään innolla odottamaan lopullista valmistumista ja sitä,mihen kello vartilla ens kesänä pysähtyy... :thumbup:

Lähetetty: 14 Joulu 2007, 09:45
Kirjoittaja 109-1180512207
Jukkis kirjoitti:
makebusa kirjoitti:keväällä säädöt kohdalleen penkissä,, akku vaihdetaan kun 2kk seisakissa menny tyhjilleen :shocked:,, ja eikun :rocket :D kuskin virittäminen jatkuu :kippis:

Oli vissiin sun busa, yhressä autoliikkeessä, siis ei myynissä... näytti komeelta, putket vaihdettu, ym... :kippis:
moro, siellä se odottelee kevättä.. :)

Lähetetty: 22 Joulu 2007, 01:10
Kirjoittaja 107-1089231881
Hmm.. muutamia uusia palikoita :smoking:
Isot suuttimet, läppikset (SBK48mm) nokat elikkäs aihiot Type -R K7 nokka profiileja varten :rocket

Kuvat 29-30

http://galleria.busanistit.org/album70/tuunauskuvat_021