Levitystä... - eli 240 perään

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
Avatar
waiski10
Site Admin
Viestit: 902
Liittynyt: 28 Touko 2004, 13:03
Paikkakunta: Jyskä

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

kaikkonen___ kirjoitti:no toi jukkiksen linkittämä olis aika magee...
mut toi hinta.. hyi helvetti..
mul on pyöriny taas mieles just sinkku putkiswingi, mut tyydyin perinteiseen putkihässäkkään kun sinkun navan rakenne on vähän hakuses ittellää..
ja mul on joku perversio et kaikki pitää tehä ite, kun siihen on jonkun moinen mahollisuus...
Tekisitkö sitten korvausta vastaan minullekkin?
ennen kova, ehkä vielä joskus...
kaikkonen___
Viestit: 57
Liittynyt: 02 Syys 2010, 17:22

Viesti Kirjoittaja kaikkonen___ »

waiski10 kirjoitti:
kaikkonen___ kirjoitti:no toi jukkiksen linkittämä olis aika magee...
mut toi hinta.. hyi helvetti..
mul on pyöriny taas mieles just sinkku putkiswingi, mut tyydyin perinteiseen putkihässäkkään kun sinkun navan rakenne on vähän hakuses ittellää..
ja mul on joku perversio et kaikki pitää tehä ite, kun siihen on jonkun moinen mahollisuus...
Tekisitkö sitten korvausta vastaan minullekkin?
no jos hinnoista sovitaan ni tuu hakee toi nykynen pois....?
tosin sinne pitää olla 12"vanne...
SMR
Avatar
waiski10
Site Admin
Viestit: 902
Liittynyt: 28 Touko 2004, 13:03
Paikkakunta: Jyskä

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

kaikkonen___ kirjoitti:
waiski10 kirjoitti:
kaikkonen___ kirjoitti:no toi jukkiksen linkittämä olis aika magee...
mut toi hinta.. hyi helvetti..
mul on pyöriny taas mieles just sinkku putkiswingi, mut tyydyin perinteiseen putkihässäkkään kun sinkun navan rakenne on vähän hakuses ittellää..
ja mul on joku perversio et kaikki pitää tehä ite, kun siihen on jonkun moinen mahollisuus...
Tekisitkö sitten korvausta vastaan minullekkin?
no jos hinnoista sovitaan ni tuu hakee toi nykynen pois....?
tosin sinne pitää olla 12"vanne...
eli 330 kumi, kuva kehiin.
ennen kova, ehkä vielä joskus...
Jyrkkä
Viestit: 47
Liittynyt: 11 Maalis 2011, 18:12

Viesti Kirjoittaja Jyrkkä »

Swingin vaihto vielä vaiheessa, muita kiireitä ja omaa saamattomuutta. Pistän fotoa kehiin kun homma etenee,jotain pientä on viime postauksen jälkeen näpräilty eli kateverkot laitettu ja maalautettu joitain osia.
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3395239.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3395240.jpg
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3395242.jpg

Ja tämmöinen "teinituunaus" ledikuuppa.
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3396593.jpg

Tämä "projekti" toteutuu ihan puhtaasti bolt-on tyylillä, ja respektit niille joilla mahdollisuus/kyvyt vääntää, vaikka putkesta, omilla kätösillään itsenä näköistä jälkeä.

Mitään rakenteellisia muutostöitä tämä homma ei vaadi joten paluu alkuperäiseen settiin on mahdollinen
Jyrkkä
Viestit: 47
Liittynyt: 11 Maalis 2011, 18:12

Viesti Kirjoittaja Jyrkkä »

Jyrkkä
Viestit: 47
Liittynyt: 11 Maalis 2011, 18:12

Viesti Kirjoittaja Jyrkkä »

Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Jyrkkä kirjoitti:Alkaa hahmottumaan...

http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3455882.jpg
Mitenkäs oot aatellu rekisterikilven?
SMR
Jyrkkä
Viestit: 47
Liittynyt: 11 Maalis 2011, 18:12

Viesti Kirjoittaja Jyrkkä »

Takalokariin se on tarkoitus virittää...
Avatar
KIVINIEMI
Viestit: 56
Liittynyt: 25 Loka 2006, 12:23
Paikkakunta: VANTAA

Viesti Kirjoittaja KIVINIEMI »

240 levitys ei vissiin tarvi ketjulle väli siirtoa.. mites ketjulinja menee (otettiinko jollain holkilla kiekkoa vain ulommas koneesta)?

tuleekos setttiin 240/40/18 kumi?

Projektia lukiessa alkaa mielenkiinto heräämään ja haluaa jotain saman näköistä...:)
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

Käheen näkönen pelistä tulee.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Jyrkkä
Viestit: 47
Liittynyt: 11 Maalis 2011, 18:12

Viesti Kirjoittaja Jyrkkä »

Ketjulinjan säätäminen työn alla, eturattaan voi jättää ennalleen tai laittaa offset-rattaan. Ja joku swingin valmistaja neuvoi siirtämään prikan rattaan edestä rattaan taakse.
Näissä eroja gen1 ja gen2 välillä. Jos takarenkaan keskittää niin runkoa joutuu "jyystämään" ketjulinjan vuoksi.
Jyrkkä
Viestit: 47
Liittynyt: 11 Maalis 2011, 18:12

Viesti Kirjoittaja Jyrkkä »

Sorvia näytettiin takarattaan holkille, ketju kulkee nyt aikas lähellä rengasta... 4mm.

http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3476483.jpg

http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3476484.jpg

Saa nähdä menikö liian lähelle, ei hajuaakaan paljon toi ketju elää sivuttaissuunnassa ?

Ja esimerkin innoittamana venyttelin vinyyliä näiden katemuovien päälle, hauskaa hommaa.

http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3465432.jpg
Avatar
Rockster
Viestit: 148
Liittynyt: 06 Loka 2009, 14:37

Viesti Kirjoittaja Rockster »

Jyrkkä kirjoitti:Sorvia näytettiin takarattaan holkille, ketju kulkee nyt aikas lähellä rengasta... 4mm.

http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3476483.jpg

http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3476484.jpg

Saa nähdä menikö liian lähelle, ei hajuaakaan paljon toi ketju elää sivuttaissuunnassa ?

Ja esimerkin innoittamana venyttelin vinyyliä näiden katemuovien päälle, hauskaa hommaa.

http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3465432.jpg
Aika nihkeästi on renkaalla tilaa :) Kyllähän tuo ketju vähän sivuttaissuunnassa elää, mutta ei ole käsitystä kuinka paljon.

Mutta kaikesta huolimatta alkaa näyttää hienolta. Alkaa entistä enemmän tehdä mieli läskiä perää... siis myös pyörään :D
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Joo,hyvältä näyttää. Ja eikös siinä tämänhetken maailmanennätys busassaki ollu 240/40-18 gummi paikoillaan, eli ei haittaa rockster nopeusajoihin peränlevitys :;):
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
Rockster
Viestit: 148
Liittynyt: 06 Loka 2009, 14:37

Viesti Kirjoittaja Rockster »

ysi-ärrä kirjoitti:Joo,hyvältä näyttää. Ja eikös siinä tämänhetken maailmanennätys busassaki ollu 240/40-18 gummi paikoillaan, eli ei haittaa rockster nopeusajoihin peränlevitys :;):
Tämä on hyvä tietää :D

Rahat on tosin aika finaalissa tämän pyöräprojektin suhteen.
Vastaa Viestiin