Edited By Snake on 1276487503
Kait tää alennushomma menee niin et monella on syntynyt pitkäaikaisia asiakassuhteita,joista saa paremmat alennuket kuin mitä tällänen ketju pystyy järkkäämään,sit myös oon huomannu et pienellä paikkakunnalla alet on isommat,(riippuu puhujan lahjoista ja sitkeydestä) mut myöskin siitä et pienen paikkakunnan liike haluu pitää asiakkaansa,isolla paikkakunnallahan ei oo niin väliä kun tavara menee kuitenkin,ja sitten yhen kerran kuulin että joissain paikoissa ja ehkä jotkut pitää tinkimistä köyhäilynäpocahontas kirjoitti:Ajatus varaosa/huolto alennuksista on hyvä mutta entä käytännön toteutus? En oikein jaksa uskoa että yksi ihminen pystyisi hoitamaan alennukset koko Suomen kattavasti.
Humppanisti kirjoitti:Typerä tämä koko keskustelu .... pressan onnittelutopicci muuttui hiekkalaatikoksi.
Ensinnäkin , tuskin RR pyrki ja tahtoi itse kyseisen tittelin saajaksi ?
Porukka valitsi virallisessa busamiitissä uuden pressan ja kaveri suostui ?
Ketä haittaa jos tälläinen titteli jollain on ? Tämä on huumorimielinen harrasteporukka ja meillä on piruuttaan pressa niin kuin muissa tosikkokerhoissa , niin auto kuin mp puolella. .. so what ??
Jos tittelinkipeitä on porukassa paljon, niin kehitetään muitakin titteleitä , joita voi sitten avattarien alle kirjoitella.... esim. busasukka ja kalsari vastaava, alennuksien anelu johtaja, lentokenttämestari, pirkanmaan aluejohjaja, pääkaupunkiseudun pääministeri, jne jne ...
Älkää nyt hyvät veljet ja siskot ainakaan RR:ää mollatko siitä, että porukka on tällaisen tittelin kaverille määrännyt.
Jos joku ei ollut ko. miitissä (kuten minä) niin turha on porata jälkeenpäin , että olisin äänestänyt vastaan...... valittiin siellä varmaan kaunein busakin .... onko joku valittamassa että mulla olis ollut kotona vieläkin kauniimpi pytyn saaja , mut kun en ollut paikalla...
Herätään unesta ja nautitaan kesästä , eikä mietitä näin typerää pikkusieluista asiaa , tällaisessa hyvässä porukassa.
Onnea Raisurepelle ainakin täältä meiltä
EDIT: toisin kuin Jussi, ugh, olen puhunut yhden kaljan voimalla.