Uusi presidentti
Jos kansa vaatii ja aikuinen ihminen haluaa tituleerata itseään presidentiksi,ni sillon sen täytyy saada se tehdä!...miulle on ihan sama mitä kukin haluaa olla... jos joku kokee mielestään tarpeelliseksi,ni kutsukoot itseään vaikka paaviksi jos siltä tuntuu... :rasberry:
Edited By purzzi on 1276376900
Edited By purzzi on 1276376900
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray
King of team purzzi :rasberry:
King of team purzzi :rasberry:
Kait tää alennushomma menee niin et monella on syntynyt pitkäaikaisia asiakassuhteita,joista saa paremmat alennuket kuin mitä tällänen ketju pystyy järkkäämään,sit myös oon huomannu et pienellä paikkakunnalla alet on isommat,(riippuu puhujan lahjoista ja sitkeydestä) mut myöskin siitä et pienen paikkakunnan liike haluu pitää asiakkaansa,isolla paikkakunnallahan ei oo niin väliä kun tavara menee kuitenkin,ja sitten yhen kerran kuulin että joissain paikoissa ja ehkä jotkut pitää tinkimistä köyhäilynäpocahontas kirjoitti:Ajatus varaosa/huolto alennuksista on hyvä mutta entä käytännön toteutus? En oikein jaksa uskoa että yksi ihminen pystyisi hoitamaan alennukset koko Suomen kattavasti.
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
-
- Viesti:
Mistään mitään tiedä, mutta tässä mun mielipide: MIKÄ V...U SIINÄ ON VIKANA, JOS JOTAIN VAIKKA PRESSAKSI KUTSUTAAN!? Onhan tää busafoorumi muuttunut muutenkin minun lyhyen "mukana roikkumisaikana". Jos joku erehtyy kysymään jotain tekniikkaan viittaavaa, siis haastavampaa kuin esim. busasukkkien väri, niin saatpahan odottaa vastausta! Onko suunta oikea, pohtikoon jokainen kohdallaan...Samoin joku kännitopicki, vitutustopicki ym. yhtätärkeä saa monen kirjoittamaan! (myös minä itse) Nämäkö sitten ovat meitä busanisteja eniten kiinnostavia aiheita?! Alussa oltiin enemmän tekniikasta kiinnostuneita, nyt ei enään...Tää siis mun mielipide, ja varmaankin siis oikea? Kuka keksii aloittaa topicin: lisää vain kolme sanaa, yms. muita yhtä tärkeitä topickeja...? Ugh, olen puhunut, ja kerrankin selvistäpäin!!!
:p :p
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Typerä tämä koko keskustelu .... pressan onnittelutopicci muuttui hiekkalaatikoksi.
Ensinnäkin , tuskin RR pyrki ja tahtoi itse kyseisen tittelin saajaksi ?
Porukka valitsi virallisessa busamiitissä uuden pressan ja kaveri suostui ?
Ketä haittaa jos tälläinen titteli jollain on ? Tämä on huumorimielinen harrasteporukka ja meillä on piruuttaan pressa niin kuin muissa tosikkokerhoissa , niin auto kuin mp puolella. .. so what ??
Jos tittelinkipeitä on porukassa paljon, niin kehitetään muitakin titteleitä , joita voi sitten avattarien alle kirjoitella.... esim. busasukka ja kalsari vastaava, alennuksien anelu johtaja, lentokenttämestari, pirkanmaan aluejohjaja, pääkaupunkiseudun pääministeri, jne jne ...
Älkää nyt hyvät veljet ja siskot ainakaan RR:ää mollatko siitä, että porukka on tällaisen tittelin kaverille määrännyt.
Jos joku ei ollut ko. miitissä (kuten minä) niin turha on porata jälkeenpäin , että olisin äänestänyt vastaan...... valittiin siellä varmaan kaunein busakin .... onko joku valittamassa että mulla olis ollut kotona vieläkin kauniimpi pytyn saaja , mut kun en ollut paikalla...
Herätään unesta ja nautitaan kesästä , eikä mietitä näin typerää pikkusieluista asiaa , tällaisessa hyvässä porukassa.
Onnea Raisurepelle ainakin täältä meiltä
EDIT: toisin kuin Jussi, ugh, olen puhunut yhden kaljan voimalla.
EDIT2: Näköjään ketjua siivotaan koko ajan ylläpidosta ja ylläpitäjien omia kommentteja välistä, eli aivan turhaa lukea näitä kommentteja , kun ei kohta kukaan tiedä miksi ja mitä me täällä vouhkataan ja kommentoidaan.
Ehdotan ylläpidolle että koko ketju poistetaan.
Nyt on mennyt puurot ja vellit sekaisin ylläpitäjienkin leirissä ?
Edited By Humppanisti on 1276459569
Ketä haittaa jos tälläinen titteli jollain on ? Tämä on huumorimielinen harrasteporukka ja meillä on piruuttaan pressa niin kuin muissa tosikkokerhoissa , niin auto kuin mp puolella. .. so what ??
Jos tittelinkipeitä on porukassa paljon, niin kehitetään muitakin titteleitä , joita voi sitten avattarien alle kirjoitella.... esim. busasukka ja kalsari vastaava, alennuksien anelu johtaja, lentokenttämestari, pirkanmaan aluejohjaja, pääkaupunkiseudun pääministeri, jne jne ...
Älkää nyt hyvät veljet ja siskot ainakaan RR:ää mollatko siitä, että porukka on tällaisen tittelin kaverille määrännyt.
Jos joku ei ollut ko. miitissä (kuten minä) niin turha on porata jälkeenpäin , että olisin äänestänyt vastaan...... valittiin siellä varmaan kaunein busakin .... onko joku valittamassa että mulla olis ollut kotona vieläkin kauniimpi pytyn saaja , mut kun en ollut paikalla...
Herätään unesta ja nautitaan kesästä , eikä mietitä näin typerää pikkusieluista asiaa , tällaisessa hyvässä porukassa.
EDIT2: Näköjään ketjua siivotaan koko ajan ylläpidosta ja ylläpitäjien omia kommentteja välistä, eli aivan turhaa lukea näitä kommentteja , kun ei kohta kukaan tiedä miksi ja mitä me täällä vouhkataan ja kommentoidaan.
Ehdotan ylläpidolle että koko ketju poistetaan.
Nyt on mennyt puurot ja vellit sekaisin ylläpitäjienkin leirissä ?
Edited By Humppanisti on 1276459569
- toimeve
- Viesti:
...toivottavasti huomenna on parempi keli. Pääsee ehkä ajelemhanki. Ja on parempi mieli.
Ja taian olla ainaki kuuen kaljan kumarassa. Hyi.
Ja taian olla ainaki kuuen kaljan kumarassa. Hyi.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
- CormaX
- Viesti:
Humppanisti kirjoitti:Typerä tämä koko keskustelu .... pressan onnittelutopicci muuttui hiekkalaatikoksi.
Asiaa
Lyhyen mukana oloaikana olen myös huomannut että paskanjauhanta on lisääntynyt ja tekniikka ym on jäänyt taka-alle.
Jos jotain kysyy ja haluu ehkä saada nopeen vastauksen (jos vaika menopeli työn alla) niin viitataan johonkin vanhaan keskusteluun jossa on kymmeniä viestejä...joo joo ja rupee siinä käymään historiaa läpi.
Eikös se Petri N. myös laula että "ennen oli ennen ja nyt on nyt"
Jos tää kaikki vain johtuu huonoista ajokeleistä...
Kieltämäti se on perseestä kun kysyt jotain ja huomaat että "taas" joku kommentoi jotain vitun nasevaa tyyliin että etkö sä nyt tiedä ja että mulla on niiin paras busa...hmm joo
On täällä kuitenkin hyvääkin jäljellä, kuten foorumi ja mielestäni meidä ylläpitäjät ja jotku vanhemmat jäsenet Ja RaisuRepelle riitävästi huumorintajua suorattaa tätä paskaa, tyypissä kun ei ole moitteen sijaa
Jos täällä kuitenkin aletaan jostain syystä jakaa "titteleitä" lisää niin mulle kiitos riittää tää VIP