Lähetetty: 18 Elo 2013, 21:11
Joensuun testiretken jälkeen Tiimipäällikkö pakkasi kaluston pakuun ja suuntasi Elvingtoniin Englantiin ajamaan. Kisoissa keulimis-kisat ja mailin landspeed touhut, joista jälkimmäinen kuuluu tiimin valikoimiin.
Mittalaitteena järjestäjillä kennot jotta tulokset kelpaavat jenkkien tuloslistoille. Seuraavat tulokset on niistä kennoista virallisia tuloksia.
Vapari luokan ykköspaikalle Snugless paukutti hurjalla tuloksella 225.9mph / 363.47km/h, eli selkeesti 100m/s ekana euroopassa vaparilla!!!!
Kilpurilla sitten ensimmäistä kertaa tositoimissa normi olosuhteissa, osallistuen Turbo luokkaan ja taas Snugless rohmuaa päivän kovimmalla vedolla ykköspaikan. 243mph/391km/h järjestäjien kennoihin.
Boxi oli ainakin osassa vedoissa ollut kiinni ja turbolla oli 397km/h ollut taulussa, mutta jarru alkanut liian aikaisin kennoalueella. Tästä on hyvä lähteä hieromaan turboa eteenpäin, esim shifteri käyttöön ym.
Boxin käppyrät kun saapuu niin tiedetään enemmän missä on nopeudet käyneet.
Br
Technical Manager
Edited By SMR on 1376849526
Mittalaitteena järjestäjillä kennot jotta tulokset kelpaavat jenkkien tuloslistoille. Seuraavat tulokset on niistä kennoista virallisia tuloksia.
Vapari luokan ykköspaikalle Snugless paukutti hurjalla tuloksella 225.9mph / 363.47km/h, eli selkeesti 100m/s ekana euroopassa vaparilla!!!!
Kilpurilla sitten ensimmäistä kertaa tositoimissa normi olosuhteissa, osallistuen Turbo luokkaan ja taas Snugless rohmuaa päivän kovimmalla vedolla ykköspaikan. 243mph/391km/h järjestäjien kennoihin.
Boxi oli ainakin osassa vedoissa ollut kiinni ja turbolla oli 397km/h ollut taulussa, mutta jarru alkanut liian aikaisin kennoalueella. Tästä on hyvä lähteä hieromaan turboa eteenpäin, esim shifteri käyttöön ym.
Boxin käppyrät kun saapuu niin tiedetään enemmän missä on nopeudet käyneet.
Br
Technical Manager
Edited By SMR on 1376849526