Sivu 20/24

Lähetetty: 03 Syys 2008, 16:51
Kirjoittaja 66-1155057341
Jaakko kirjoitti:eli selkee ero hindlen eduksi 4,4hp & 0,6nm

Eroa ei tainnut ilman säätöä olla kuin 1-2hv. Tossa Hindlen vedossa seoksia korjattu yläkierroksilla omalla boksilla.
Eikös tuo Leo Vincen veto ollut ilman mitään säätelyä, Ago??

Aika hyvät tuntuisi k8 vakio alkukäyrät olevan, taitaa ainoastaan vakio kannut ahdistaa minkä ahdistaa. Hindlen hyöty tulee varmasti paremmin esille enemmän viilatussa moottorissa.


LeoVincet ilman säätöjä -A-




Edited By Agostini on 1220450629

Lähetetty: 11 Syys 2008, 09:43
Kirjoittaja 74-1158779367
Kertaalleen kun ajaa 08 busan metsään niin saa yhden hv lisää voimaa...
Samasta pyörästä viimeksi tuli omassa penkissä tuollainen->
Täysin vakio mopo 3000km ajettu

teho: 171,50hv
Vääntö: 139,78nm
huippunop 294km/h
( kylläkin ilman tuulettimia( tulevat vasta ensi viikolla)

Että näin...
Melko ankara penkki meillä mun mielestä...

Nyt metsäänajon jälkeen:
Täysin vakio 3400km ajettu rikkinäisillä katteilla.
172,45hv
144nm
ETTÄ NÄIN. Melko onnistunut homma, suosittelen kaikille... :p

Jake
SGB 74
www.onlyfast.fi




Edited By Jake76 on 1221115560

Lähetetty: 25 Maalis 2009, 10:28
Kirjoittaja Vmatti
Uusimmassa Bombersissa K8:n käyrät A(mu)-B(sin)-C(pun) modeilla:

Kuva

Lähetetty: 28 Huhti 2009, 07:02
Kirjoittaja 106-1230622899
Kekkula kirjoitti:Hyvä, hyvä. Lisää lukuja vaan. Saa samalla noita penkkien eroja selville. Yksiä oikeita lukuja kun ei ole olemassakaan.
Morjens!Laita mun tehokäppyrät näytille jos sul viel on
ne tallella koneella.Penkitettiin mun ostama k8.
T.Koso

Lähetetty: 04 Touko 2009, 21:17
Kirjoittaja TNT
ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin.
Käyrät K7 ja K8




Edited By TNT on 1241461101

Lähetetty: 04 Touko 2009, 22:06
Kirjoittaja 72-1202239073
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin.
Käyrät K7 ja K8
Jaa 196hp takaselta putkella ja pc:llä.... aika mahottomalta tuntuu, mutta lapussa niin lukee :glare:

Lähetetty: 04 Touko 2009, 22:12
Kirjoittaja jarim
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin.
Käyrät K7 ja K8
Siinä sun k8:ssa on sitte saman verran löylyä kun minun keksinnössä. :respekt:

Lähetetty: 05 Touko 2009, 13:44
Kirjoittaja snuggles
jarim kirjoitti:
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin.
Käyrät K7 ja K8

Siinä sun k8:ssa on sitte saman verran löylyä kun minun keksinnössä. :respekt:
Eli nuo 346,3kmh ja 9,193s/0.25maili olis tuolla K8:lla otettavissa kunhan pysyy vaan pleksin takana :p
Aikamoista jos melki 40hv eroa vanhalla ja uudella mallilla, vaik onkin putkiviri.

Lähetetty: 05 Touko 2009, 14:08
Kirjoittaja Tase
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin.
Käyrät K7 ja K8

Hyvin on löylyä K8:ssa.. Tuntuu että tuo Kelahaaran penkki on hieman optimistinen..? Pari kesää sitten penkitin omaa K3 putkiviriä samasa penkissä Käppyrä
Tuosta edellisenä kesänä kemissä Käppyrä

Lähetetty: 05 Touko 2009, 14:18
Kirjoittaja snuggles
Tase1 kirjoitti:Hyvin on löylyä K8:ssa.. Tuntuu että tuo Kelahaaran penkki on hieman optimistinen..? Pari kesää sitten penkitin omaa K3 putkiviriä samasa penkissä Käppyrä
Tuosta edellisenä kesänä kemissä Käppyrä
Tuo olis linjassa siihen että uuemmassa olis se n. 20hv enemmän. Ja kummassakin putkiviri. Mut mistä sitten tämä K7:n 158hv. Siihen putki ni tulee +16hv (?)

Lähetetty: 05 Touko 2009, 15:17
Kirjoittaja kajbusa
Tase1 kirjoitti:
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin.
Käyrät K7 ja K8

Hyvin on löylyä K8:ssa.. Tuntuu että tuo Kelahaaran penkki on hieman optimistinen..? Pari kesää sitten penkitin omaa K3 putkiviriä samasa penkissä Käppyrä
Tuosta edellisenä kesänä kemissä Käppyrä
Tasen lapussa on (sääkerroin) CF=1 ... yleensä on 0,9? jotakin.. Tämä ainakin on vaikuttanut lukemiin.

Lähetetty: 05 Touko 2009, 16:50
Kirjoittaja Jukkis
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin.
Käyrät K7 ja K8
Lupasin tarelle hyvän pelin ja siltähän se näyttää :;):

Lähetetty: 05 Touko 2009, 17:08
Kirjoittaja TNT
Jukka se sinun mielenhäiriö oli hyvä homma, vaikka onhan se K9 kumu komiaaa, kohtahan sen ilmestyksen näkee.. :kippis: Mutta en silti osta sitä :;):

CF-kerroin käyrissä 0.9685

Lähetetty: 05 Touko 2009, 17:26
Kirjoittaja jarim
snuggles kirjoitti:
jarim kirjoitti:
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin.
Käyrät K7 ja K8

Siinä sun k8:ssa on sitte saman verran löylyä kun minun keksinnössä. :respekt:

Eli nuo 346,3kmh ja 9,193s/0.25maili olis tuolla K8:lla otettavissa kunhan pysyy vaan pleksin takana :p
Aikamoista jos melki 40hv eroa vanhalla ja uudella mallilla, vaik onkin putkiviri.
Hiukkasen hassukaasua vaikkapa taitaisi nuo vaatia... :;):

Lähetetty: 09 Touko 2009, 09:49
Kirjoittaja 84-1189275398
187hv ja 153nm takaselta