Sivu 19/24

Lähetetty: 26 Kesä 2008, 19:52
Kirjoittaja PetriK
Sutii kirjoitti:.... muistavinaan sen olevan lähempänä 14.5
... Rajoitin on vakioasetuksissa

OK - Puristussuhteen vaikutus noin 7-8hp (verrattuna vakio zzr1400). Kuvan mukaan noin 500rpm uupuu rajoittimesta ennen kuin käyrä alkaa tippumaan. Onko polttoaineensyöttöön tuohon mopoon tehty mitään merkittävää ?

Mutta takaisin asiaan...

Mielenkiintoista nähdä miten busan K8 mallit viritettyinä alkavat tuottamaan - lähtökohta on hyvä. Imunokkaa pakonokan tilalle ja nokkien kunnollinen ajoitus tuo varmasti muutamia hevosia lisää. Sitten vähän puristuspaineen nostoa kantta "viilaamalla" ja aletaan varmaan olemaan kaksinumeroisissa tehonlisäyksissä jo heti kesän jälkeen.




Edited By PetriK on 1214499244

Lähetetty: 27 Kesä 2008, 17:52
Kirjoittaja 107-1089231881
Omakin mopo alkanee lähestyyn aluetta,tänään Dyno mightin penkissä 209hp/158nm. Hmm.. ja tähänkin tarvitaan isommat injektorit sillä dutycycle oli 100% 9000rpm jälkeen :shocked:
pieniä muutoksia mosaan tein, toinen nokka-akseli, puristussuhde ja kansi
Hmm.. seuraava moottori valmistumassa, mutta kestää jonkin aikaa kunnes pari vielä tilattua/ puuttuvaa osakokonaisuutta ei oo tullu vielä.

Lähetetty: 15 Heinä 2008, 22:56
Kirjoittaja 109-1210607114
Vimein "tötteröt" heitetty nurkkaan 08 bussista ja tilalle yksi tötteröinen TiForce koko titaaniputkisto. Eka testien jälkeen naama vieläkin oudossa "virneessä. Mutta tarkempaa faktaa vielä odotellen..

Lähetetty: 29 Heinä 2008, 18:06
Kirjoittaja Tomppa
Bike Doctorilla K8:
175,27/141,16 ... eli ankara linja jatkuu.
Verrattiin humppanistin käyrään ja oli lähes identtinen... :D

Lähetetty: 29 Heinä 2008, 18:47
Kirjoittaja Jukkis
Tomppa kirjoitti:Bike Doctorilla K8:
175,27/141,16 ... eli ankara linja jatkuu.
Verrattiin humppanistin käyrään ja oli lähes identtinen... :D
Joo, ei "irtoheppoja" tunnu saavan :pääseinään: :D
.. on hakusessa pc ja vapaavirtaussuodatin, kuulemma käyttöalueeseen tulee tuntuvaa parannusta :)

Lähetetty: 29 Heinä 2008, 21:07
Kirjoittaja 109-1180512207
siis mikäään ei riitä teille tehofriikeille :D, tuli kirotusvire kun harjottelen tässä kumaraa :kippis:



Edited By makebusa on 1217354924

Lähetetty: 14 Elo 2008, 09:25
Kirjoittaja 79-1091167648
Eilen Viaberilla penkitettiin K8.... 167,1hv ja 133nm. Yoshin sliparit ei muita muutoksia. Aika tiukka penkki... Tai sit mulla on jotain vikaa.... :D Käyrät oli kyl ihan kauniit.
Vanha malli anto samassa penkissä 161,2 hepoa. Vääntöä en muista.
Ajo tehtiin 5. vaihteella... Vaikuttaako johonkin???




Edited By Ode on 1218695365

Lähetetty: 15 Elo 2008, 11:29
Kirjoittaja 74-1158779367
Ajettiin äsken tuo meidän oma täysin vakio K8 meidän penkissä ja:

teho: 171,50hv
Vääntö: 139,78nm
huippunop 294km/h
( kylläkin ilman tuulettimia( tulevat vasta ensi viikolla)

Että näin...
Melko ankara penkki meillä mun mielestä...

Jake
SGB74
www.onlyfast.fi

Lähetetty: 19 Elo 2008, 23:07
Kirjoittaja 77-1216121567
Pyörä ajettu noin 4500km

Yoshimura R-77 slip-on ja power commander, takapyörältä:

Säädetty, A-mode:
Teho:183,83 hv @ 9404 rpm
Vääntö: 141,22 nm @ 7258 rpm

B-mode:
~162hv, ~120 Nm

C-mode:
~121 hv, ~95 Nm

pc "0" -mappi (pitäisi olla parempi kuin pyörän omat säädöt), A-mode:
teho: 176,41 hv
Vääntö: 140 Nm

Täysin vakiona ei ajettu jarrupenkissä, mutta ~170 hv paikkeilla antoi kaksi pyörää vakioputkistolla ja ilman pc:tä.
:turbobusa:
Riittää minulle. :bike:

Lähetetty: 01 Syys 2008, 07:45
Kirjoittaja kajbusa
Tuntuu noissa K8 eroja löytyvän..eilen penkissä 5000km ajettu vakio

163hv / 135nm (muistelen)

Ja paras mitä on mitattu 185hv/ xxx nm täysröörillä

Lähetetty: 01 Syys 2008, 09:22
Kirjoittaja busapappa2
Paras mitä mää oon kuullut mitatun oli muistaakseni Kallen Orimattilasta ?! Ihan Ihan Vakio ja 189hp takikselta.

:D

Edelleen Biketohtorilla olleet KooKasit ihan samassa Linjassa . Eli Mulla 173,66 ja 141,12 Jukan exästä 172,60 ja 141,18. Muistaakseni Humppanistilla samanmoisii lukuja . Mun ja Jukan exä eroo oli : Mulla putket R22 ja Jukalla ( nykyisin Tarella TNT ) R77. Renkaat samat Batlaxi paskat, mitä "ensiasenteena" tulee . Penkittäjä ja Penkki sama Ruusila Dyno Epilä Tampesteri . Olosuhteet kokolailla samat. = Vitun kuumaa hommaa, mutta Busaa piti jäähyttää "VAIN" kerran session aikan, edellä ollut Rykkönen kulutti mun kallista aikaa, koska piti jäähyttää samassa sessiossa 4kertaa. :D :D Ja vaikka oonkin aikas vanha ja vähän dementoitunut, niin Rykkösen lukemat olivat melkoosen pienet ?? :D

Jukan Exä ja Taren Nykyinen Orangi ! Klix !
Esan Exä ja Papan Nykyinen Valkkari ! Klix !

Korostin Miksulle, että lukemista viis kunhan AJETTAVUUS parasta A-Ryhmää, johon miksu : "Tottakait, sitä täsä haetaan, eikä lukuja sinne maankuuluun ESSON sufee putiikkiin" . Lopputulos vähintäänkin magee, siis ei EDELLEENKÄÄN lukemien valossa vaan ajettavuudesa. Penkissä mulla oli kilsoja takana n. 6000 nyt 11600 ja hymy vain levenee kokoajan, on NIIN magee vehje ajaa............ siis KOOKASI . :;):

edit. Ainii oli ihan miälenkiintosta nähä livenä, miten homma toimii, vaikka hikee pukkaskin pintaan. Näin persetuntumalta en ota kantaa paskan vertaa nuihin "ankariin" ja "vähemmän ankariin" penkkeihin, mutta SÄÄTÄÄ Ruusila osaa. Kekkula ansiokkaasti sai muinoin rautalangasta väännettyä, meitsin vanhoihin harmaisiin aivosoluihin, että penkit vaan penkkejä. KITZ siitä edelleen Kekkulalle !




Edited By busapappa2 on 1220250639

Lähetetty: 03 Syys 2008, 15:32
Kirjoittaja Agostini
Tässä K8 uudet käppyrät ja vertailuna slipareilla saatu...


Hindle

LeoVince




Edited By Agostini on 1220445305

Lähetetty: 03 Syys 2008, 15:35
Kirjoittaja nyypie
Nyt ei kyllä riitä silmissä zuumi... :p

edit.dodii... :)




Edited By nyypie on 1220445381

Lähetetty: 03 Syys 2008, 15:47
Kirjoittaja Jaakko
eli selkee ero hindlen eduksi 4,4hp & 0,6nm

Lähetetty: 03 Syys 2008, 15:48
Kirjoittaja Agostini
no ees pikkasen parempi :D