Lähetetty: 11 Kesä 2010, 08:44
Tieteellisen tutkimuksen jälkeen voi todeta että alkuperänen takanakki kesti 9053km: ...KLOKS...
(eikä ois kestäny yhtään lisää )
(eikä ois kestäny yhtään lisää )
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
Ei aina kaikkia kysymyksiä huomaa...Kamibusa kirjoitti:Kamibusa kirjoitti:Tere!
Onkos kukaan kokeillut 190/55/17 takarengasta gen 2 Busassa. Mulla on yksi uusi Pilot Power jäänyt käsiin ko kokoisena. Mahtaako tuolla pienellä profiilierolla olla vaikutusta - mihinkään - suuntaan tai toiseen?? ???
Ja nyt kiitos mielellään käytännön havaintoja ja juurikin Busasta, kiitos!
Hei, onko oikeesti niin, että kellään ei ole kokemuksia 55 -profiilin takarenkaasta Busassa? Vai oliko tyhmää edes kysellä moista, kun se käy sinne ilman any problems? Vai onko hölmöä edes ajatella laittavansa ko kokoa?
Vai hautautuiko tämä kyssäri vaan palstan syövereihin...? ??? Niin, ja se gummi olikin Power One, kun tarkemmin katsoin.
VeliHölmöK8 kirjoitti:Kamibusa kirjoitti:Kamibusa kirjoitti:Tere!
Onkos kukaan kokeillut 190/55/17 takarengasta gen 2 Busassa. Mulla on yksi uusi Pilot Power jäänyt käsiin ko kokoisena. Mahtaako tuolla pienellä profiilierolla olla vaikutusta - mihinkään - suuntaan tai toiseen??
Ja nyt kiitos mielellään käytännön havaintoja ja juurikin Busasta, kiitos!
Hei, onko oikeesti niin, että kellään ei ole kokemuksia 55 -profiilin takarenkaasta Busassa? Vai oliko tyhmää edes kysellä moista, kun se käy sinne ilman any problems? Vai onko hölmöä edes ajatella laittavansa ko kokoa?
Vai hautautuiko tämä kyssäri vaan palstan syövereihin...? ??? Niin, ja se gummi olikin Power One, kun tarkemmin katsoin.
Ei aina kaikkia kysymyksiä huomaa...
55:stä on kyllä kokemusta gen2:ssa ja hyviä = kääntyy todella herkästi mutkaan. Sinänsä asialla on merkitystä vain jos tykkäät/osaat esitellä varpaitasi ja/tai polviasi asfaltille. Mun mielestä ihan yhtä kallelleen kääntyy myös 50:llä.
55:nen on aika äkkinäinen käännöksissä etenkin swingin jatkojen kanssa. Yritän sanoa, että nyt kun olen liittynyt swingin pidentäjiin, olen palannut takaisin 50-profiiliin. BTW: silti kengän kärjet osuu mutkapätkillä edelleen asfalttiin :musik tosin vaatii ehkä aikaisempaa vähän, mutta vain snadisti, pidemmän mutkan.
Summa summarum: jos tykkäät todella herkästä ohjattavuudesta, go for it. Etenkin jos olet ratakettu, niin 55 on profiili juuri sinulle .
...oman vähäisen kokemukseni mukkaan etunen kestäisi kyllä pitempään "hyvänoloisena" eli esim. taka 12-14tkm/etu 19tkm (Pilot Roaed 2 muutaman satsin kokemuksella), mutta kyllä nyt viimeset vaihot olen tehny molempiin päihin yhtäaikaa. Ja näin teen myös nyt kun uusi satsi oottelee vaihattamista. Pysyy ajotuntuma merkittävästi parempana.LeaderOfThePack kirjoitti:Päteekö busan kanssa että 1-etunen kestää 2-takasta -sääntö?
Julli kirjoitti:- Originaali BT015 meni takana vaihtoon 6200 km kohdalla. Enimmäkseen reipasta matka-ajoa Norjassa ja Suomessa. Pintaa oli karvan yli kulumismerkin, mutta edessä oli pitempi reissu joten vaihtoon meni.
Kyllä noilla radallakin pärjäsi, kun ajo on sellaista busannistiratapäivän keskiryhmäköröttelyä. Ei mitään ongelmaa ainkann minulla ollut. Itseä mietityttää, miten nuo touringkumit (Diablo Stada) toimii tiistaina Kemoralla? Toisaalta eiköhän se ole aika lailla sama mikä rengas näillä vauhdeilla on allasam77 kirjoitti:Miten porukka on luottanut tuohon gen2 ensiasennus renkulaan (bt015)? Radalle tarttis mennä, mutta tuntuu jo nurkka-ajossa karseelta. Onko kuskissa vika
Nesmit kirjoitti:Tieteellisen tutkimuksen jälkeen voi todeta että alkuperänen takanakki kesti 9053km: ...KLOKS...
(eikä ois kestäny yhtään lisää )
...äläkä unoha Pilot Road 2:sta ellet sitten ole todennu jo tuota Z6:sta sitä paremmaksiAnttiP kirjoitti:Nesmit kirjoitti:Tieteellisen tutkimuksen jälkeen voi todeta että alkuperänen takanakki kesti 9053km: ...KLOKS...
(eikä ois kestäny yhtään lisää )
Oma takarengas (BT015) näyttää keskeltä aivan samalta. Renkaalla matkaa takana hieman yli 7000km. Näistä n. 2000km ajettu pääosin yksin kevyellä kuormalla ja n. 5000km kahdestaan täydellä matkavarustuksella (tankkilaukku, sivulaukut ja takalaukku). Seuraavaksi alle tulee Metzeler Z6 Interact, eipähän tarvi olla "koko ajan" vaihtamassa.