Sivu 18/24

Lähetetty: 15 Kesä 2008, 08:08
Kirjoittaja Purkuosia.com
PetriK kirjoitti:
Mutta antaa tämän asian olla menee vaan sen verran off topiciksi, mä en vaan ymmärtänyt tätä - siksi kysyin nyt uudestaan. Voi olla että olen missannut jotain - ei tämä nyt niin vakavaa ole.

Mutta tosiaan harmi että tuo .org:n juttu sekä tämä ruususen uusin juttu pisti aika ison kynnyksen sille miten suoraan uskaltaa mitään sanoa tai kysyäkään.

Elä nyt heti vedä karoja taakse kun kerran pyysit vastauksia "kiertelyihin".

Primitiiviset alkukantaiset reaktiot näissä voorumi keskusteluissa on OK, kannattaa muuttaa Afrikkaan painimaan neekereitten kanssa jos oikeusjutut pelottaa.

Mut joo, alkuperäinen aihe oli jotain muuta, annetaan olla tämä guru keskustelu :blues: parempaa tekemistä olis ku pörrätä täällä internetissä puhumassa paskaa ja pehmosia... Kotona opetettu et pitää vastata ku kysytää.

Kaikki muut gurut on kadonnut johku? PetriK, meidät ehkä palkitaan vuoden penkki guruina? :kippis: saadaa tommoset guruhatut :blues: taitaa vaan olla niin et todelliset gurut ei tänne kirjaile.




Edited By Kekkula on 1213507764

Lähetetty: 15 Kesä 2008, 12:46
Kirjoittaja 72-1202239073
Kun noita K8.sin todellisia tehoja on täällä arvuuteltu, niin mielestäni esim. mersun Hyvinkäällä vakiolla ajettu 9,69 ja 243,7kmh kertoo että onhan siellä oltava se tehtaan ilmoittama liki 200hp koneessa. Mun mielestä alkaa olemaan kovia aikoja vakiolla.
:tapu:
jmantila 9 kerhossa myös :tapu:




Edited By Humppanisti on 1213523237

Lähetetty: 15 Kesä 2008, 13:11
Kirjoittaja hajahuja
Humppanisti kirjoitti:Kun noita K8.sin todellisia tehoja on täällä arvuuteltu, niin mielestäni esim. mersun Hyvinkäällä vakiolla ajettu 9,69 ja 243,7kmh kertoo että onhan siellä oltava se tehtaan ilmoittama liki 200hp koneessa. Mun mielestä alkaa olemaan kovia aikoja vakiolla.
:tapu:
jmantila 9 kerhossa myös :tapu:
pudasjärvellä mersu sen ajan ajoi :D

Lähetetty: 15 Kesä 2008, 15:41
Kirjoittaja 109-1210607114
Omasta K8:sin hepoista ei vielä varmuutta saatu (paperille) mutta kohta sekin selviää. Penkkiin piakoin menossa. Tarkoitus ois samalla heittää noi vakio "tötteröt" mäkeen ja tilalle koko ränni . Pilke silmäkulmassa odotan lisää tehoa saavani ja parempia aikoja.

Ps. Kyllä tuosta K8 sta voimaa löytyy ku ajoin viimeksi löysäämälläkin alle 10s :smoking:




Edited By mersu on 1216151719

Lähetetty: 16 Kesä 2008, 07:19
Kirjoittaja 74-1155281906
Humppanisti kirjoitti:Kun noita K8.sin todellisia tehoja on täällä arvuuteltu, niin mielestäni esim. mersun Hyvinkäällä vakiolla ajettu 9,69 ja 243,7kmh kertoo että onhan siellä oltava se tehtaan ilmoittama liki 200hp koneessa. Mun mielestä alkaa olemaan kovia aikoja vakiolla.
:tapu:
jmantila 9 kerhossa myös :tapu:

Jep, hyvä aika, ei siinä mitään. Mutta putkiviri vanhan liiton busakin (~167-169hp renkaalla) menee sen 9.6-9.5s vartilla (toivon mukaan ennen kesänloppua vielä kovemminkin).

Eli ei ne ajat ihan suoraan korreloi tehoon (vaikka sitä epäilemättä K8:sissa on). Loppunopeus paremminkin, mutta siitä voinee PetriK selittää tuolla racing puolella tarkemmin.




Edited By JanneT on 1213590015

Lähetetty: 24 Kesä 2008, 23:32
Kirjoittaja 107-1089231881
Sutii kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Hmm.. onkohan tuossa penkissä mittaus normi vaihtunut.
Talvella vanhanliiton busa työnsi slipareilla/säädettynä 145hp ja siihen tuloksen verrattuna K8 tulos pitäis olla n.160hp noilla vermeillä.
Epäilempä että on mittausnormi muuttunut kevään kuluessa.
Tosin tuloshan alkas olemaan tehtaan kans samoilla linjoilla.
Hmm.. pikaisen ynnäilyn jälkeen toi penkki on ruvennut yks kaks näyttämään n.7-8 % enemmän takikselle.
No mene ja tiedä, mun K4:sessa on vain 20hp enemmän ja kulkee vartille n. 30 km/h kovempia lopareita. Hmm.. tosi omituinen yhtälö ???

No nyt alan ymmärtää ZX14R:n tulosta 214hp takis tehoa tossa penkissä :;):

Vaan eipä ole normit muuttunu.Penkissä ollu sama mittausnormi käytössä alustapitäen.Asia tarkastettu Miksulta tänään,eli soitappa vaikka ite jos et usko.

Jotai edistystä tapahtunut busan kohdalla, isolohko kone penkattu Mixulla 212hp/9700 rpm/ 170Nm/6500 rpm.
Tämä moottori varustettu omavalmiste nokka-akselein, vakio venttiilikannella; hmm.. muut yksityis kohdat jäänee verhon taka, ainakin toistaiseksi
:;):

Seuraavat versiot jo valmiina, ohitus tehoissa tapahtunee pian :shocked:
Tulevan kauden jälkeen teho etu lienee +10-20hp Hayabusan eduksi, näin vakaasti uskon :mosh:

Lähetetty: 25 Kesä 2008, 13:52
Kirjoittaja Sutii
Ksthb kirjoitti:
Sutii kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Hmm.. onkohan tuossa penkissä mittaus normi vaihtunut.
Talvella vanhanliiton busa työnsi slipareilla/säädettynä 145hp ja siihen tuloksen verrattuna K8 tulos pitäis olla n.160hp noilla vermeillä.
Epäilempä että on mittausnormi muuttunut kevään kuluessa.
Tosin tuloshan alkas olemaan tehtaan kans samoilla linjoilla.
Hmm.. pikaisen ynnäilyn jälkeen toi penkki on ruvennut yks kaks näyttämään n.7-8 % enemmän takikselle.
No mene ja tiedä, mun K4:sessa on vain 20hp enemmän ja kulkee vartille n. 30 km/h kovempia lopareita. Hmm.. tosi omituinen yhtälö ???

No nyt alan ymmärtää ZX14R:n tulosta 214hp takis tehoa tossa penkissä :;):

Vaan eipä ole normit muuttunu.Penkissä ollu sama mittausnormi käytössä alustapitäen.Asia tarkastettu Miksulta tänään,eli soitappa vaikka ite jos et usko.

Jotai edistystä tapahtunut busan kohdalla, isolohko kone penkattu Mixulla 212hp/9700 rpm/ 170Nm/6500 rpm.
Tämä moottori varustettu omavalmiste nokka-akselein, vakio venttiilikannella; hmm.. muut yksityis kohdat jäänee verhon taka, ainakin toistaiseksi
:;):

Seuraavat versiot jo valmiina, ohitus tehoissa tapahtunee pian :shocked:
Tulevan kauden jälkeen teho etu lienee +10-20hp Hayabusan eduksi, näin vakaasti uskon :mosh:
No no...alkaa löytyyn voimaa sieltäkin :respekt: Ja vääntökin on kuutioiden mukaisella tasolla.Raota nyt vähän infoa muutoksista.Taitaa tuntua käteen ihan eri peliltä?

Lähetetty: 25 Kesä 2008, 15:48
Kirjoittaja PetriK
Pistäkääs tämän sutivan kwaakun käyrä näytille jonnekin niin että näkyy kaikki kertoimetkin yms...

Lähetetty: 25 Kesä 2008, 20:00
Kirjoittaja Sutii
PetriK kirjoitti:Pistäkääs tämän sutivan kwaakun käyrä näytille jonnekin niin että näkyy kaikki kertoimetkin yms...
Laita mulle sp osoittees niin pistän käppyrän sinne.

Lähetetty: 25 Kesä 2008, 21:06
Kirjoittaja hajahuja
mitä mitä..kaikenkansan nähtäväks vaan :smoking:

Lähetetty: 25 Kesä 2008, 21:28
Kirjoittaja Sutii
Tokihan laittaisin jos osaisin...

Lähetetty: 25 Kesä 2008, 22:13
Kirjoittaja PetriK
Mä voin laittaa tähän näkyviin jos saan luvan... olisi siihen liittyen pari kysymystäkin.

Lähetetty: 25 Kesä 2008, 22:24
Kirjoittaja Sutii
Ei kai siihen lupia tarvi vaikka kawasta onkin kyse...

Lähetetty: 25 Kesä 2008, 23:24
Kirjoittaja PetriK
Kaapataan hetkeksi K8 tehokäyräkeskustelu kwaakkuun liittyväksi.

Siihen liittyen olisi muutamia kysymyksiä, jos sopii:
- mikä on moottorin puristussuhde
- mikä on käytetty bensa
- missä kohtaa on kierrosrajoitin

Kuva

Lähetetty: 25 Kesä 2008, 23:46
Kirjoittaja Sutii
Puristussuhdetta kysyin kerran moottorin tekijältä(Siukola),joka ei sitä ulkoa muistanut,sanoi tiedon olevan papereissaan ylhäällä.Mutta oli muistavinaan sen olevan lähempänä 14.5
Bensana tietääkseni V-Power
Rajoitin on vakioasetuksissa