Mutta antaa tämän asian olla menee vaan sen verran off topiciksi, mä en vaan ymmärtänyt tätä - siksi kysyin nyt uudestaan. Voi olla että olen missannut jotain - ei tämä nyt niin vakavaa ole.
Mutta tosiaan harmi että tuo .org:n juttu sekä tämä ruususen uusin juttu pisti aika ison kynnyksen sille miten suoraan uskaltaa mitään sanoa tai kysyäkään.
Elä nyt heti vedä karoja taakse kun kerran pyysit vastauksia "kiertelyihin".
Primitiiviset alkukantaiset reaktiot näissä voorumi keskusteluissa on OK, kannattaa muuttaa Afrikkaan painimaan neekereitten kanssa jos oikeusjutut pelottaa.
Mut joo, alkuperäinen aihe oli jotain muuta, annetaan olla tämä guru keskustelu parempaa tekemistä olis ku pörrätä täällä internetissä puhumassa paskaa ja pehmosia... Kotona opetettu et pitää vastata ku kysytää.
Kaikki muut gurut on kadonnut johku? PetriK, meidät ehkä palkitaan vuoden penkki guruina? saadaa tommoset guruhatut taitaa vaan olla niin et todelliset gurut ei tänne kirjaile.
Kun noita K8.sin todellisia tehoja on täällä arvuuteltu, niin mielestäni esim. mersun Hyvinkäällä vakiolla ajettu 9,69 ja 243,7kmh kertoo että onhan siellä oltava se tehtaan ilmoittama liki 200hp koneessa. Mun mielestä alkaa olemaan kovia aikoja vakiolla.
jmantila 9 kerhossa myös
Humppanisti kirjoitti:Kun noita K8.sin todellisia tehoja on täällä arvuuteltu, niin mielestäni esim. mersun Hyvinkäällä vakiolla ajettu 9,69 ja 243,7kmh kertoo että onhan siellä oltava se tehtaan ilmoittama liki 200hp koneessa. Mun mielestä alkaa olemaan kovia aikoja vakiolla.
jmantila 9 kerhossa myös
Omasta K8:sin hepoista ei vielä varmuutta saatu (paperille) mutta kohta sekin selviää. Penkkiin piakoin menossa. Tarkoitus ois samalla heittää noi vakio "tötteröt" mäkeen ja tilalle koko ränni . Pilke silmäkulmassa odotan lisää tehoa saavani ja parempia aikoja.
Ps. Kyllä tuosta K8 sta voimaa löytyy ku ajoin viimeksi löysäämälläkin alle 10s
Humppanisti kirjoitti:Kun noita K8.sin todellisia tehoja on täällä arvuuteltu, niin mielestäni esim. mersun Hyvinkäällä vakiolla ajettu 9,69 ja 243,7kmh kertoo että onhan siellä oltava se tehtaan ilmoittama liki 200hp koneessa. Mun mielestä alkaa olemaan kovia aikoja vakiolla.
jmantila 9 kerhossa myös
Jep, hyvä aika, ei siinä mitään. Mutta putkiviri vanhan liiton busakin (~167-169hp renkaalla) menee sen 9.6-9.5s vartilla (toivon mukaan ennen kesänloppua vielä kovemminkin).
Eli ei ne ajat ihan suoraan korreloi tehoon (vaikka sitä epäilemättä K8:sissa on). Loppunopeus paremminkin, mutta siitä voinee PetriK selittää tuolla racing puolella tarkemmin.
Ksthb kirjoitti:Hmm.. onkohan tuossa penkissä mittaus normi vaihtunut.
Talvella vanhanliiton busa työnsi slipareilla/säädettynä 145hp ja siihen tuloksen verrattuna K8 tulos pitäis olla n.160hp noilla vermeillä.
Epäilempä että on mittausnormi muuttunut kevään kuluessa.
Tosin tuloshan alkas olemaan tehtaan kans samoilla linjoilla.
Hmm.. pikaisen ynnäilyn jälkeen toi penkki on ruvennut yks kaks näyttämään n.7-8 % enemmän takikselle.
No mene ja tiedä, mun K4:sessa on vain 20hp enemmän ja kulkee vartille n. 30 km/h kovempia lopareita. Hmm.. tosi omituinen yhtälö ???
No nyt alan ymmärtää ZX14R:n tulosta 214hp takis tehoa tossa penkissä
Vaan eipä ole normit muuttunu.Penkissä ollu sama mittausnormi käytössä alustapitäen.Asia tarkastettu Miksulta tänään,eli soitappa vaikka ite jos et usko.
Jotai edistystä tapahtunut busan kohdalla, isolohko kone penkattu Mixulla 212hp/9700 rpm/ 170Nm/6500 rpm.
Tämä moottori varustettu omavalmiste nokka-akselein, vakio venttiilikannella; hmm.. muut yksityis kohdat jäänee verhon taka, ainakin toistaiseksi
Seuraavat versiot jo valmiina, ohitus tehoissa tapahtunee pian
Tulevan kauden jälkeen teho etu lienee +10-20hp Hayabusan eduksi, näin vakaasti uskon
Ksthb kirjoitti:Hmm.. onkohan tuossa penkissä mittaus normi vaihtunut.
Talvella vanhanliiton busa työnsi slipareilla/säädettynä 145hp ja siihen tuloksen verrattuna K8 tulos pitäis olla n.160hp noilla vermeillä.
Epäilempä että on mittausnormi muuttunut kevään kuluessa.
Tosin tuloshan alkas olemaan tehtaan kans samoilla linjoilla.
Hmm.. pikaisen ynnäilyn jälkeen toi penkki on ruvennut yks kaks näyttämään n.7-8 % enemmän takikselle.
No mene ja tiedä, mun K4:sessa on vain 20hp enemmän ja kulkee vartille n. 30 km/h kovempia lopareita. Hmm.. tosi omituinen yhtälö ???
No nyt alan ymmärtää ZX14R:n tulosta 214hp takis tehoa tossa penkissä
Vaan eipä ole normit muuttunu.Penkissä ollu sama mittausnormi käytössä alustapitäen.Asia tarkastettu Miksulta tänään,eli soitappa vaikka ite jos et usko.
Jotai edistystä tapahtunut busan kohdalla, isolohko kone penkattu Mixulla 212hp/9700 rpm/ 170Nm/6500 rpm.
Tämä moottori varustettu omavalmiste nokka-akselein, vakio venttiilikannella; hmm.. muut yksityis kohdat jäänee verhon taka, ainakin toistaiseksi
Seuraavat versiot jo valmiina, ohitus tehoissa tapahtunee pian
Tulevan kauden jälkeen teho etu lienee +10-20hp Hayabusan eduksi, näin vakaasti uskon
No no...alkaa löytyyn voimaa sieltäkin Ja vääntökin on kuutioiden mukaisella tasolla.Raota nyt vähän infoa muutoksista.Taitaa tuntua käteen ihan eri peliltä?
Puristussuhdetta kysyin kerran moottorin tekijältä(Siukola),joka ei sitä ulkoa muistanut,sanoi tiedon olevan papereissaan ylhäällä.Mutta oli muistavinaan sen olevan lähempänä 14.5
Bensana tietääkseni V-Power
Rajoitin on vakioasetuksissa