K8 busan tehot penkissä?

Tänne kaikki Gen2 (k8 ja uudemmat) tekniset asiat jotka eroavat Gen1 Busasta
Avatar
Purkuosia.com
Viestit: 219
Liittynyt: 29 Touko 2006, 09:05
Paikkakunta: -Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Purkuosia.com »

PetriK kirjoitti:
Mutta antaa tämän asian olla menee vaan sen verran off topiciksi, mä en vaan ymmärtänyt tätä - siksi kysyin nyt uudestaan. Voi olla että olen missannut jotain - ei tämä nyt niin vakavaa ole.

Mutta tosiaan harmi että tuo .org:n juttu sekä tämä ruususen uusin juttu pisti aika ison kynnyksen sille miten suoraan uskaltaa mitään sanoa tai kysyäkään.

Elä nyt heti vedä karoja taakse kun kerran pyysit vastauksia "kiertelyihin".

Primitiiviset alkukantaiset reaktiot näissä voorumi keskusteluissa on OK, kannattaa muuttaa Afrikkaan painimaan neekereitten kanssa jos oikeusjutut pelottaa.

Mut joo, alkuperäinen aihe oli jotain muuta, annetaan olla tämä guru keskustelu :blues: parempaa tekemistä olis ku pörrätä täällä internetissä puhumassa paskaa ja pehmosia... Kotona opetettu et pitää vastata ku kysytää.

Kaikki muut gurut on kadonnut johku? PetriK, meidät ehkä palkitaan vuoden penkki guruina? :kippis: saadaa tommoset guruhatut :blues: taitaa vaan olla niin et todelliset gurut ei tänne kirjaile.




Edited By Kekkula on 1213507764
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

Kun noita K8.sin todellisia tehoja on täällä arvuuteltu, niin mielestäni esim. mersun Hyvinkäällä vakiolla ajettu 9,69 ja 243,7kmh kertoo että onhan siellä oltava se tehtaan ilmoittama liki 200hp koneessa. Mun mielestä alkaa olemaan kovia aikoja vakiolla.
:tapu:
jmantila 9 kerhossa myös :tapu:




Edited By Humppanisti on 1213523237
hajahuja
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja hajahuja »

Humppanisti kirjoitti:Kun noita K8.sin todellisia tehoja on täällä arvuuteltu, niin mielestäni esim. mersun Hyvinkäällä vakiolla ajettu 9,69 ja 243,7kmh kertoo että onhan siellä oltava se tehtaan ilmoittama liki 200hp koneessa. Mun mielestä alkaa olemaan kovia aikoja vakiolla.
:tapu:
jmantila 9 kerhossa myös :tapu:
pudasjärvellä mersu sen ajan ajoi :D
109-1210607114

Viesti Kirjoittaja 109-1210607114 »

Omasta K8:sin hepoista ei vielä varmuutta saatu (paperille) mutta kohta sekin selviää. Penkkiin piakoin menossa. Tarkoitus ois samalla heittää noi vakio "tötteröt" mäkeen ja tilalle koko ränni . Pilke silmäkulmassa odotan lisää tehoa saavani ja parempia aikoja.

Ps. Kyllä tuosta K8 sta voimaa löytyy ku ajoin viimeksi löysäämälläkin alle 10s :smoking:




Edited By mersu on 1216151719
74-1155281906

Viesti Kirjoittaja 74-1155281906 »

Humppanisti kirjoitti:Kun noita K8.sin todellisia tehoja on täällä arvuuteltu, niin mielestäni esim. mersun Hyvinkäällä vakiolla ajettu 9,69 ja 243,7kmh kertoo että onhan siellä oltava se tehtaan ilmoittama liki 200hp koneessa. Mun mielestä alkaa olemaan kovia aikoja vakiolla.
:tapu:
jmantila 9 kerhossa myös :tapu:

Jep, hyvä aika, ei siinä mitään. Mutta putkiviri vanhan liiton busakin (~167-169hp renkaalla) menee sen 9.6-9.5s vartilla (toivon mukaan ennen kesänloppua vielä kovemminkin).

Eli ei ne ajat ihan suoraan korreloi tehoon (vaikka sitä epäilemättä K8:sissa on). Loppunopeus paremminkin, mutta siitä voinee PetriK selittää tuolla racing puolella tarkemmin.




Edited By JanneT on 1213590015
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Sutii kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Hmm.. onkohan tuossa penkissä mittaus normi vaihtunut.
Talvella vanhanliiton busa työnsi slipareilla/säädettynä 145hp ja siihen tuloksen verrattuna K8 tulos pitäis olla n.160hp noilla vermeillä.
Epäilempä että on mittausnormi muuttunut kevään kuluessa.
Tosin tuloshan alkas olemaan tehtaan kans samoilla linjoilla.
Hmm.. pikaisen ynnäilyn jälkeen toi penkki on ruvennut yks kaks näyttämään n.7-8 % enemmän takikselle.
No mene ja tiedä, mun K4:sessa on vain 20hp enemmän ja kulkee vartille n. 30 km/h kovempia lopareita. Hmm.. tosi omituinen yhtälö ???

No nyt alan ymmärtää ZX14R:n tulosta 214hp takis tehoa tossa penkissä :;):

Vaan eipä ole normit muuttunu.Penkissä ollu sama mittausnormi käytössä alustapitäen.Asia tarkastettu Miksulta tänään,eli soitappa vaikka ite jos et usko.

Jotai edistystä tapahtunut busan kohdalla, isolohko kone penkattu Mixulla 212hp/9700 rpm/ 170Nm/6500 rpm.
Tämä moottori varustettu omavalmiste nokka-akselein, vakio venttiilikannella; hmm.. muut yksityis kohdat jäänee verhon taka, ainakin toistaiseksi
:;):

Seuraavat versiot jo valmiina, ohitus tehoissa tapahtunee pian :shocked:
Tulevan kauden jälkeen teho etu lienee +10-20hp Hayabusan eduksi, näin vakaasti uskon :mosh:
Sutii
Viestit: 22
Liittynyt: 16 Huhti 2008, 22:04
Paikkakunta: HML

Viesti Kirjoittaja Sutii »

Ksthb kirjoitti:
Sutii kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Hmm.. onkohan tuossa penkissä mittaus normi vaihtunut.
Talvella vanhanliiton busa työnsi slipareilla/säädettynä 145hp ja siihen tuloksen verrattuna K8 tulos pitäis olla n.160hp noilla vermeillä.
Epäilempä että on mittausnormi muuttunut kevään kuluessa.
Tosin tuloshan alkas olemaan tehtaan kans samoilla linjoilla.
Hmm.. pikaisen ynnäilyn jälkeen toi penkki on ruvennut yks kaks näyttämään n.7-8 % enemmän takikselle.
No mene ja tiedä, mun K4:sessa on vain 20hp enemmän ja kulkee vartille n. 30 km/h kovempia lopareita. Hmm.. tosi omituinen yhtälö ???

No nyt alan ymmärtää ZX14R:n tulosta 214hp takis tehoa tossa penkissä :;):

Vaan eipä ole normit muuttunu.Penkissä ollu sama mittausnormi käytössä alustapitäen.Asia tarkastettu Miksulta tänään,eli soitappa vaikka ite jos et usko.

Jotai edistystä tapahtunut busan kohdalla, isolohko kone penkattu Mixulla 212hp/9700 rpm/ 170Nm/6500 rpm.
Tämä moottori varustettu omavalmiste nokka-akselein, vakio venttiilikannella; hmm.. muut yksityis kohdat jäänee verhon taka, ainakin toistaiseksi
:;):

Seuraavat versiot jo valmiina, ohitus tehoissa tapahtunee pian :shocked:
Tulevan kauden jälkeen teho etu lienee +10-20hp Hayabusan eduksi, näin vakaasti uskon :mosh:
No no...alkaa löytyyn voimaa sieltäkin :respekt: Ja vääntökin on kuutioiden mukaisella tasolla.Raota nyt vähän infoa muutoksista.Taitaa tuntua käteen ihan eri peliltä?
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Pistäkääs tämän sutivan kwaakun käyrä näytille jonnekin niin että näkyy kaikki kertoimetkin yms...
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Sutii
Viestit: 22
Liittynyt: 16 Huhti 2008, 22:04
Paikkakunta: HML

Viesti Kirjoittaja Sutii »

PetriK kirjoitti:Pistäkääs tämän sutivan kwaakun käyrä näytille jonnekin niin että näkyy kaikki kertoimetkin yms...
Laita mulle sp osoittees niin pistän käppyrän sinne.
hajahuja
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja hajahuja »

mitä mitä..kaikenkansan nähtäväks vaan :smoking:
Sutii
Viestit: 22
Liittynyt: 16 Huhti 2008, 22:04
Paikkakunta: HML

Viesti Kirjoittaja Sutii »

Tokihan laittaisin jos osaisin...
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Mä voin laittaa tähän näkyviin jos saan luvan... olisi siihen liittyen pari kysymystäkin.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Sutii
Viestit: 22
Liittynyt: 16 Huhti 2008, 22:04
Paikkakunta: HML

Viesti Kirjoittaja Sutii »

Ei kai siihen lupia tarvi vaikka kawasta onkin kyse...
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Kaapataan hetkeksi K8 tehokäyräkeskustelu kwaakkuun liittyväksi.

Siihen liittyen olisi muutamia kysymyksiä, jos sopii:
- mikä on moottorin puristussuhde
- mikä on käytetty bensa
- missä kohtaa on kierrosrajoitin

Kuva
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Sutii
Viestit: 22
Liittynyt: 16 Huhti 2008, 22:04
Paikkakunta: HML

Viesti Kirjoittaja Sutii »

Puristussuhdetta kysyin kerran moottorin tekijältä(Siukola),joka ei sitä ulkoa muistanut,sanoi tiedon olevan papereissaan ylhäällä.Mutta oli muistavinaan sen olevan lähempänä 14.5
Bensana tietääkseni V-Power
Rajoitin on vakioasetuksissa
Vastaa Viestiin