Sivu 18/67
Lähetetty: 17 Maalis 2009, 13:39
Kirjoittaja BussiJussi
Hayabusa K8, Yoshimuran tehoputki, yms. pientä.
311Hp/300Nm renkaalta, Vittaniemen penkissä. n.1bar ramair...
renkaalta
laskennallinen koneteho/-vääntö
Edited By BussiJussi on 1237290580
Lähetetty: 17 Maalis 2009, 14:20
Kirjoittaja race
no niin nyt jussilla mutkat kohdillaan vaan...eikös tuo patopaine nouse kun vauhti lisääntyy :rasberry: ....eiku isompaa fööniä ja suuremmat paineet...ei tuolla kerkiä.. ....minulla olis tuota kuljettimen ketjua jos alkaa naru venymään rattaissa
Lähetetty: 17 Maalis 2009, 15:25
Kirjoittaja 107-1089231881
Todella onnistunut kokoonpano, toi on kertakaikkiaan hyvä tulos
Onnittelut Jussille, selkeesti tekijä miehiä....
200 MPH kerhoon menee pintiksellä noilla tehoilla....
Hmm.. mittasitteko tehoja pienemmillä paineilla ?
Edited By Ksthb on 1237296510
Lähetetty: 17 Maalis 2009, 15:41
Kirjoittaja BussiJussi
Ksthb kirjoitti:
Todella onnistunut kokoonpano, toi on kertakaikkiaan hyvä tulos
Onnittelut Jussille, selkeesti tekijä miehiä....
200 MPH kerhoon menee pintiksellä noilla tehoilla....
Hmm.. mittasitteko tehoja pienemmillä paineilla ?
Vitosvaihteella mitattiin kans, silloin painetta n.0,8, ja tehot/väännöt molemmat n.290 renkaalta.. Ei kokeiltu pikkuvaihteiden/paineiden tehoja. Paineet luultavasti n. 0,4 1vaihteella, ja siitä n. 0,1 tjms joka vaihteelle lisää...Selviää, kunhan pääsee kokeilee tielle...
Lähetetty: 21 Maalis 2009, 11:00
Kirjoittaja Martta
Höpö höpö
Edited By Martta on 1241311459
Lähetetty: 21 Maalis 2009, 12:10
Kirjoittaja MGa
Eipä mullakaan, mutta pistetään ny kuiteski vertailun vuoksi
Nii ja sitte vielä se tielle tuleva RWHP
Edited By MGa on 1237630784
Lähetetty: 21 Maalis 2009, 12:51
Kirjoittaja Martta
Väärä tieto
Edited By Martta on 1241354593
Lähetetty: 21 Maalis 2009, 16:54
Kirjoittaja gsxr
BussiJussi kirjoitti:Hayabusa K8, Yoshimuran tehoputki, yms. pientä.
311Hp/300Nm renkaalta, Vittaniemen penkissä. n.1bar ramair...
Kovat lukemat, varsinkin vääntö!
Lähetetty: 21 Maalis 2009, 17:00
Kirjoittaja gsxr
kajbusa kirjoitti:Pientä edistymistä säädöissä...
0,7 bar 296.12hv 275.64nm
Pienellä paineella oot onnistunut saamaan tuommoset lukemat
Lähetetty: 21 Maalis 2009, 17:46
Kirjoittaja 107-1089231881
Huhut Kajaanista kertovat että TFM:n Taxi on asettamassa kerhon penkkiin uusia lukuja vapari koneisten luokassa....
Lähetetty: 21 Maalis 2009, 19:52
Kirjoittaja snuggles
Ksthb kirjoitti:Huhut Kajaanista kertovat että TFM:n Taxi on asettamassa kerhon penkkiin uusia lukuja vapari koneisten luokassa....
Mutta tulikos siitä ny sitte alkohoolimoottori ?
Lähetetty: 21 Maalis 2009, 21:07
Kirjoittaja kajbusa
snuggles kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Huhut Kajaanista kertovat että TFM:n Taxi on asettamassa kerhon penkkiin uusia lukuja vapari koneisten luokassa....
Mutta tulikos siitä ny sitte alkohoolimoottori ?
huhuissa on perää..eri satasille paukku
sekä kossulla että 98
Lähetetty: 21 Maalis 2009, 21:22
Kirjoittaja PetriK
Viinamiehillä kulutus on 1.3x - 1.4x verrattuna normaalimenoveteen. Saa olla aikalailla suuttimissa varaa että pääsee turvallisille vesille viinabussilla... esim laskentamallissa bensanpainehan pitää tällöin nostaa kaksinketaiseksi jotta saa edes suunnilleen kompensaation kohdalleen.
sqrt(new)/sqrt(old)>1.4
(1.4*sqrt(old))^2 = new min
1.4^2 *old = new min
1.96 * old = new min
Lähetetty: 21 Maalis 2009, 21:38
Kirjoittaja BussiJussi
Mukava ois kuulla tuloksia Kajaanin suunnalta...?
Lähetetty: 22 Maalis 2009, 07:02
Kirjoittaja jarim
Oma: 197hp / 162Nm (NOS 251hp / 223Nm).
Taxi 234hp / 202Nm (bensa), 237hp / 211Nm (E85). Mutta sitten tapahtui jotain ja tehot tippui ~30hp... Tietää siis ruuvaamista.