Sivu 18/33
Lähetetty: 04 Elo 2015, 23:49
Kirjoittaja jouniri
Jukkis kirjoitti:Ihmettelenkin mitä tässä tapahtuu kun ei tapahdu mitää... :;): .. tai tapahtuu mitä ei tartte tietää :O
Melko piinallisia ovat olleet viikot odottaa osia juuri silloin kun pitäisi olla kesä parhaillaan, tosin ehkäpä se paras ajokausi olisi sitten vaikka syyskuussa?
Lähetetty: 05 Elo 2015, 22:48
Kirjoittaja Bärräbete
jouniri kirjoitti:Jukkis kirjoitti:Ihmettelenkin mitä tässä tapahtuu kun ei tapahdu mitää... :;): .. tai tapahtuu mitä ei tartte tietää :O
Melko piinallisia ovat olleet viikot odottaa osia juuri silloin kun pitäisi olla kesä parhaillaan, tosin ehkäpä se paras ajokausi olisi sitten vaikka syyskuussa?
Lappeenrannassa olisi kenttäajot 5.9 ja Ruotsin maalla samana päivänä.itse meinasin olla Lappeenrannassa ajamassa,jos kone/kuski vielä kasassa Elwingtonin ajojen jäljiltä.
Lähetetty: 06 Elo 2015, 21:41
Kirjoittaja jouniri
Bärräbete kirjoitti:jouniri kirjoitti:Jukkis kirjoitti:Ihmettelenkin mitä tässä tapahtuu kun ei tapahdu mitää... :;): .. tai tapahtuu mitä ei tartte tietää :O
Melko piinallisia ovat olleet viikot odottaa osia juuri silloin kun pitäisi olla kesä parhaillaan, tosin ehkäpä se paras ajokausi olisi sitten vaikka syyskuussa?
Lappeenrannassa olisi kenttäajot 5.9 ja Ruotsin maalla samana päivänä.itse meinasin olla Lappeenrannassa ajamassa,jos kone/kuski vielä kasassa Elwingtonin ajojen jäljiltä.
Lappeenranta voi olla mahdollisuuksien rajoissa, riippuu nyt lähinnä koneistamon aikataulusta. Onko Elvingtonissa elokuun jälkeen vielä tapahtumaa tälle vuodelle?
Lähetetty: 06 Elo 2015, 23:04
Kirjoittaja Bärräbete
jouniri kirjoitti:Bärräbete kirjoitti:jouniri kirjoitti:
Melko piinallisia ovat olleet viikot odottaa osia juuri silloin kun pitäisi olla kesä parhaillaan, tosin ehkäpä se paras ajokausi olisi sitten vaikka syyskuussa?
Lappeenrannassa olisi kenttäajot 5.9 ja Ruotsin maalla samana päivänä.itse meinasin olla Lappeenrannassa ajamassa,jos kone/kuski vielä kasassa Elwingtonin ajojen jäljiltä.
Lappeenranta voi olla mahdollisuuksien rajoissa, riippuu nyt lähinnä koneistamon aikataulusta. Onko Elvingtonissa elokuun jälkeen vielä tapahtumaa tälle vuodelle?
Eipä taida olla enää tänä vuonna,Toukokuussa 2016 ilmeisesti seuraavat kaksi päiväiset ajot.
Lähetetty: 07 Elo 2015, 08:34
Kirjoittaja jouniri
Bärräbete kirjoitti:jouniri kirjoitti:Bärräbete kirjoitti:
Lappeenrannassa olisi kenttäajot 5.9 ja Ruotsin maalla samana päivänä.itse meinasin olla Lappeenrannassa ajamassa,jos kone/kuski vielä kasassa Elwingtonin ajojen jäljiltä.
Lappeenranta voi olla mahdollisuuksien rajoissa, riippuu nyt lähinnä koneistamon aikataulusta. Onko Elvingtonissa elokuun jälkeen vielä tapahtumaa tälle vuodelle?
Eipä taida olla enää tänä vuonna,Toukokuussa 2016 ilmeisesti seuraavat kaksi päiväiset ajot.
Ok, Laitetaan askelmerkit sitten viimeistään sinne niin Taxi III:n kuin Taxi II:nkin osalta. Olisikohan tuohon mahdollista kerätä Suomi maajoukke kasaan ja suorittaa maihinnousu mahdollisimman isolla komppanialla?
Lähetetty: 07 Elo 2015, 16:53
Kirjoittaja Sakke85
Laitahan ensiksi mopo nippuun ja aja yksi testi veto suomessa! Että varmasti vehkeet kestää ja kulkee! Eiköhän sitten sinne saada maihinnousu porukka kasaan!:D
Lähetetty: 07 Elo 2015, 17:14
Kirjoittaja jouniri
Sakke85 kirjoitti:Laitahan ensiksi mopo nippuun ja aja yksi testi veto suomessa! Että varmasti vehkeet kestää ja kulkee! Eiköhän sitten sinne saada maihinnousu porukka kasaan!:D
Kyllä ajetaan heti kun nipussa, mutta se että vehkeet kestää tarkoittaa sitä ettei viritysasteessa olla lähelläkään huipputehoja, ts esim ilokaasupyörä 200hp tehoilla todennäköisesti kestää muttei kulje kun taasen sama laite 600hp tehoilla kulkee jos kestää. Tämä kestäminen ei selviä kuin rohkealla asenteella kokeilla, hyvin musta valkoista tämä touhu kun riittävän ylös ponnistaa. Hienoa että "maajoukkue" ajatus kiinnostaa muitakin. Mukaan vaan kulki meillä tai ei.
https://www.facebook.com/Teamforcemajor?fref=ts
Lähetetty: 11 Elo 2015, 21:51
Kirjoittaja jouniri
Tänään saatiin tieto, että Taxi II:n männät valmiit. Lähtevät huomenna Härmästä kohti Kempelettä. Eli ensi viikko tehdään Taxi II:sta ja toimitetaan putken tekijälle kun kone kiinni rungossa. Sitten taasen Taxi III:n kimppuun.
Lähetetty: 29 Elo 2015, 20:12
Kirjoittaja jouniri
Lähetetty: 04 Syys 2015, 14:06
Kirjoittaja jouniri
Lähetetty: 05 Syys 2015, 23:24
Kirjoittaja Bärräbete
Olitteko Pudiksella tänään ajamassa??
Lähetetty: 06 Syys 2015, 10:47
Kirjoittaja jouniri
Bärräbete kirjoitti:Olitteko Pudiksella tänään ajamassa??
Ei oltu, ensisijaisesti ajetaan kentällä millä pystyy ajamaan täyden mailin. Tietty tuohon pitää vielä lisätä lämminpäivä ennen kuin voidaan avata kaasuhana(N2O) 60-80%:n tasolle. Ts. ollaan "kyttäys" asemissa niin paikan kuin kelienkin suhteen. Taxi III:n on säädetty vasta 0-50% ilokaasuannoksille, mutta Jarno on luvannut säätää siitä ylöspäinkin, mikäli vaan alla ehjiä vetoja joista voi ennustaa seuraavan stepin arvot etc...
Lähetetty: 06 Syys 2015, 13:55
Kirjoittaja Bärräbete
jouniri kirjoitti:Bärräbete kirjoitti:Olitteko Pudiksella tänään ajamassa??
Ei oltu, ensisijaisesti ajetaan kentällä millä pystyy ajamaan täyden mailin. Tietty tuohon pitää vielä lisätä lämminpäivä ennen kuin voidaan avata kaasuhana(N2O) 60-80%:n tasolle. Ts. ollaan "kyttäys" asemissa niin paikan kuin kelienkin suhteen. Taxi III:n on säädetty vasta 0-50% ilokaasuannoksille, mutta Jarno on luvannut säätää siitä ylöspäinkin, mikäli vaan alla ehjiä vetoja joista voi ennustaa seuraavan stepin arvot etc...
Voi olla ja on Suomessa haastava yhdistelmä.pitkä kenttä ja lämmin keli.ei kyllä mahdottomuus.tälle kesälle ei sattunut unelma keliä.paitsi Kauhavalla niille jotka hyötyivät kovasta taka tuulesta.
Lähetetty: 06 Syys 2015, 17:17
Kirjoittaja jouniri
Bärräbete kirjoitti:jouniri kirjoitti:Bärräbete kirjoitti:Olitteko Pudiksella tänään ajamassa??
Ei oltu, ensisijaisesti ajetaan kentällä millä pystyy ajamaan täyden mailin. Tietty tuohon pitää vielä lisätä lämminpäivä ennen kuin voidaan avata kaasuhana(N2O) 60-80%:n tasolle. Ts. ollaan "kyttäys" asemissa niin paikan kuin kelienkin suhteen. Taxi III:n on säädetty vasta 0-50% ilokaasuannoksille, mutta Jarno on luvannut säätää siitä ylöspäinkin, mikäli vaan alla ehjiä vetoja joista voi ennustaa seuraavan stepin arvot etc...
Voi olla ja on Suomessa haastava yhdistelmä.pitkä kenttä ja lämmin keli.ei kyllä mahdottomuus.tälle kesälle ei sattunut unelma keliä.paitsi Kauhavalla niille jotka hyötyivät kovasta taka tuulesta.
Kauhavalla ilmeisesti se noin 1km kohdan pomppu korjattu, mutta kuulin että maalin jälkeen n. 1700-1750m kohdalla olisi iso pomppu? Huomasitko tuota? Ja jos niin onko miten paha?
Lähetetty: 06 Syys 2015, 22:25
Kirjoittaja Titaani
Siis tää entinen Hornet jarruvaijeri laitteiston kohta jossa ollut rytky on korjattu. Ei siitä hyppinyt yli 413 vedolla Snuggelssi eikä hiljemmissa vauhdeissa huomaa mitään muuta kun erivärisen uuden asfaltin.
Se on maalin jälkeen kun pohjoisesta ajetaan ja 1000m kohdalla kun etelästä lähtee.