Sivu 17/67

Lähetetty: 04 Maalis 2009, 19:21
Kirjoittaja kajbusa
BussiJussi kirjoitti::p


:respekt:


Eipä paljon voi muuta sanoa! Paljos se teitin penkki antaa vakio busalle? n.150hp?

Eli tuplatehot vakioon nähden!!!?

Kyllä tuolla lentokentällä pistetään kovasti vapareille hanttiin!!!!
jep n.150 hv on ollut alle ja päälle muutamia heppoja.

Lähetetty: 05 Maalis 2009, 15:21
Kirjoittaja snuggles
BussiJussi kirjoitti:Kyllä tuolla lentokentällä pistetään kovasti vapareille hanttiin!!!!
Äläs ny, eikös silloin tarvita vähemmän tehoa samaan nopeuteen jos on kevyempi, ja mul ei oo kato turboo painolastina :p
Kuten myös pienemmät venttiilit, akselit ym. romppeet. Pitää olla kato joku strategia, tää ehkä vähän ontuu.

Lähetetty: 05 Maalis 2009, 22:13
Kirjoittaja Bomber#1
kajbusa kirjoitti:No niin! pakoputkimodin tulokset:

0,7bar 272.02hv 250.83nm

1bar 301.74hv 271.86nm "TAKAPYÖRÄLTÄ"

käppyrä =>

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/kayra301.jpg.html
Hyvä meininki. :thumbup:
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?

Lähetetty: 06 Maalis 2009, 06:18
Kirjoittaja tetsa
Luulen että sellainen vaikutus oli ainakin et suupielet on korvissa vieläkin. :thumbup:

Lähetetty: 07 Maalis 2009, 20:49
Kirjoittaja kajbusa
Bomber#1 kirjoitti:
kajbusa kirjoitti:No niin! pakoputkimodin tulokset:

0,7bar 272.02hv 250.83nm

1bar 301.74hv 271.86nm "TAKAPYÖRÄLTÄ"

käppyrä =>

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/kayra301.jpg.html

Hyvä meininki. :thumbup:
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?
suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineilla :D :D

Lähetetty: 07 Maalis 2009, 20:57
Kirjoittaja Martta
kajbusa kirjoitti:
Bomber#1 kirjoitti:
kajbusa kirjoitti:No niin! pakoputkimodin tulokset:

0,7bar 272.02hv 250.83nm

1bar 301.74hv 271.86nm "TAKAPYÖRÄLTÄ"

käppyrä =>

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/kayra301.jpg.html

Hyvä meininki. :thumbup:
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?

suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineilla :D :D
Ööö... mä olen tyhmä näissä asioissa, mut eiks pakopaineet pysy pienepinä kun on suurempi kierukka? Kuhan tässä taas :1087

Lähetetty: 07 Maalis 2009, 21:14
Kirjoittaja kajbusa
Martta kirjoitti:
kajbusa kirjoitti:
Bomber#1 kirjoitti:
Hyvä meininki. :thumbup:
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?

suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineilla :D :D

Ööö... mä olen tyhmä näissä asioissa, mut eiks pakopaineet pysy pienepinä kun on suurempi kierukka? Kuhan tässä taas :1087
totta,mutta tarkoitin ahtopaineita

Lähetetty: 07 Maalis 2009, 22:03
Kirjoittaja Martta
kajbusa kirjoitti:
Martta kirjoitti:
kajbusa kirjoitti:
suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineilla :D :D

Ööö... mä olen tyhmä näissä asioissa, mut eiks pakopaineet pysy pienepinä kun on suurempi kierukka? Kuhan tässä taas :1087

totta,mutta tarkoitin ahtopaineita
Juu, ymmärsin tuon, mutta eiks ahtojen ja pakojen suhteen täydy mennä balanssissa... Jos kovemmilla baareilla ahdetaan, niin pakopuolikin joutuu koville ja se saattaa tulla ulos jostain muualta mistä ei pitäisi?

Lähetetty: 07 Maalis 2009, 22:34
Kirjoittaja kajbusa
Martta kirjoitti:
kajbusa kirjoitti:
Martta kirjoitti:
Ööö... mä olen tyhmä näissä asioissa, mut eiks pakopaineet pysy pienepinä kun on suurempi kierukka? Kuhan tässä taas :1087

totta,mutta tarkoitin ahtopaineita

Juu, ymmärsin tuon, mutta eiks ahtojen ja pakojen suhteen täydy mennä balanssissa... Jos kovemmilla baareilla ahdetaan, niin pakopuolikin joutuu koville ja se saattaa tulla ulos jostain muualta mistä ei pitäisi?
jep, palokaasut täytyy mahtua ulos... eli "pakko mahtua kun on vihitty" :D :D

Lähetetty: 07 Maalis 2009, 23:37
Kirjoittaja mibusa
kajbusa kirjoitti:No niin! pakoputkimodin tulokset:

0,7bar 272.02hv 250.83nm

1bar 301.74hv 271.86nm "TAKAPYÖRÄLTÄ"

käppyrä =>

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/kayra301.jpg.html
hyvin pukkaa.. :thumbup: onko kenties mitsun 05 ahtimella uus paketti?

Lähetetty: 08 Maalis 2009, 19:28
Kirjoittaja kajbusa
Pientä edistymistä säädöissä...

0,7 bar 296.12hv 275.64nm

Lähetetty: 08 Maalis 2009, 19:38
Kirjoittaja Agostini
:respekt: on se..on se... :bowdown:

Lähetetty: 08 Maalis 2009, 20:33
Kirjoittaja Bomber#1
kajbusa kirjoitti:
Bomber#1 kirjoitti:
kajbusa kirjoitti:No niin! pakoputkimodin tulokset:

0,7bar 272.02hv 250.83nm

1bar 301.74hv 271.86nm "TAKAPYÖRÄLTÄ"

käppyrä =>

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/kajbusa/kayra301.jpg.html

Hyvä meininki. :thumbup:
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?

suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineilla :D :D

Ok.
Onko solmun jälkeen millainen putkisto/vaimennin?

Lähetetty: 08 Maalis 2009, 22:47
Kirjoittaja 107-1089231881
Bomber#1 kirjoitti:
kajbusa kirjoitti:
Bomber#1 kirjoitti:
Hyvä meininki. :thumbup:
Jos saa udella niin mikä oli tämä pakoputkimodi ja miten se tarkalleen vaikutti?

suurempi solmu... vaikutus oli: samat tehot pienemmillä paineilla tai suuremmat tehot samoilla paineilla :D :D

Ok.
Onko solmun jälkeen millainen putkisto/vaimennin?

Suuttimien koko ? Pumppu ? Paine ? Ahdin ?

Lähetetty: 10 Maalis 2009, 09:54
Kirjoittaja kajbusa
Mitsu 16, Bosch pumppu, paineet nyt (voipa vielä muuttua) 3,2bar=>

Ja putkena vakioänkkäri modattuna..




Edited By kajbusa on 1236671778