Sivu 17/33

Lähetetty: 09 Huhti 2015, 20:46
Kirjoittaja jouniri
Taxi II:n männät eteneepi, pari koneistusvaihetta jo takana ja nyt vuorossa lisää valua kakun päälle jonka jälkeen pääsee koneistamaan loppuun asti. Pakko jo myöntää jotta kun kompromisseja ei tässä koneessa ole oltu valmiit tekemään, niin ratkaisujen haku ja niiden toteutus ei kaikilta osin ole ollut kovinkaan vaivatonta.

Lähetetty: 11 Huhti 2015, 23:40
Kirjoittaja jouniri
Injektoreiden, adapterien, jakotukin ja läppärungon sovittamista toisiinsa...

https://www.facebook.com/Teamforcemajor?fref=ts




Edited By jouniri on 1428785113

Lähetetty: 13 Huhti 2015, 21:51
Kirjoittaja jouniri
Männät vaihteeksi kiinni CNC koneessa ja mikäli kaikki menee niin kuin meillä tapana on ollut niin päästänee Taxi II:n koneen kasaus hommiin vielä tällä viikolla. Huomenissa alkanee läppärungon ja jakotukin muutostyöt olla valmiit. Sähköissä on vielä hitusen hommaa, mutta onneksi niistä on kuitenkin mielikuva olemassa toisin kuin pa-linjasto joka on vielä täysin auki. Putkiston osalta mitat ja kuvat on, mutta toteutus saadaan onneksi ulkoistettua.

https://www.facebook.com/media....&type=1




Edited By jouniri on 1428951258

Lähetetty: 16 Huhti 2015, 20:22
Kirjoittaja jouniri
TFM Taxi II, tavoitteena valmistua ennen Hallin ajotapahtumaa.

https://www.facebook.com/Teamfor....theater

Lähetetty: 21 Huhti 2015, 07:38
Kirjoittaja jouniri
Kaikessa hiljaisuudessa Taxi II projektin varjossa tehtiin myös Taxi III:n moottori uusiksi. Eilen oli vuorossa Taxi III:n ensistartti ja ulkoilutus viimeisemmällä set upilla höystettynä.

https://www.facebook.com/Teamforcemajor?fref=ts




Edited By jouniri on 1429591164

Lähetetty: 22 Huhti 2015, 19:42
Kirjoittaja jouniri
TFM Taxi III, tänään vuorossa oli muutamia varmistuksia ennen varsinaiseen säätöön menoa ja kenttätestien aloitusta. Saldona oli mm. 1 viallisen pakolämpöanturin- ja pakolämpöanturin vahvistimen vaihto. Etupyörän pyörintänopeusanturin uudelleen johdotus ja liittimien vaihto. Revo-venttiilin toiminnan varmistus ja kalibrointi sekä ilokaasulinjaston- ja virtauksen varmistus. Luistoneston parametrien tarkastaminen ja päätös launch controllin käyttöönotosta. TC ja LC vaativat useamman eri sään testit joten hommaa piisaa kentällekkin.

Lähetetty: 29 Huhti 2015, 22:18
Kirjoittaja jouniri
Päivä puuhasteluista koostetta,

https://www.facebook.com/Teamforcemajor?fref=ts

Lähetetty: 11 Touko 2015, 00:19
Kirjoittaja jouniri
Melkoisesti on taisteltu Taxi III:n ilokaasujen kanssa, no jospa se nyt lopulta pari kolme lisäheppaa olisi tuonut?

https://www.facebook.com/Teamforcemajor?fref=ts

Lähetetty: 17 Touko 2015, 17:04
Kirjoittaja Snowman
Penkkipäivälle ja seuraavalle aamulle.. :respekt:
Kannataa hommata happimaski ilokaasulle aamuja varten :p

Lähetetty: 17 Touko 2015, 17:39
Kirjoittaja jouniri
Snowman kirjoitti:Penkkipäivälle ja seuraavalle aamulle.. :respekt:
Kannataa hommata happimaski ilokaasulle aamuja varten :p
Kiitokset koko tiimin puolesta.

Se meinasi olla melko raskasta kun ilta ei loppunut ennen kuin 600hp oli rikki renkaalta, pari kertaa siinä piti saunoa ennen kuin onnistuttiin.

Mikäli keli sallii niin ensi lauantaina Pudikselle ajotuntumaa ottamaan, mitään vartti muutoksia ei tehdä vaan toimii lähtemisen opetteluun loistavasti.

Lähetetty: 18 Touko 2015, 20:29
Kirjoittaja jouniri
TFM Taxi III:n Kajaanin penkkipäivien 16.5.2015 tehokäppyrät...

https://www.facebook.com/Teamfor....theater




Edited By jouniri on 1431970478

Lähetetty: 28 Touko 2015, 15:01
Kirjoittaja jouniri

Lähetetty: 06 Kesä 2015, 21:06
Kirjoittaja jouniri
Kyselin tänään Matilta jotta paljonko ja millä laitteella on Kajaanin penkin pohjat? Vastaus olikin yllätys, eli meittin 506rwhp! Vielä kun huomioidaan jotta meillä huipputeho 9500rpm kohdilla mutta tuossa 506hp vedossa se oli 8400rpm kohdalla koska putken liekki poltti kiinnitysliinan poikki ja pito irtosi kesken vedon. Ilokaasu kulutuksen mukaan tuossa vedossa on todellisuudessa ollut paukkua luokkaa 547rwhp, ja 50% N2O satsilla. Näyttää siihen vapariinkin woimaa saavan kun vaan riittävästi päätä seinään hakkaa. Käytiin Kajaanin jälkeen vähän sikaa Taxi III:lle antamassa ja nyt sitten vähän projektin tynkää ;-)

https://www.facebook.com/Teamforcemajor/posts/932680073450157

Lähetetty: 04 Elo 2015, 22:23
Kirjoittaja jouniri
Päästänee kohta taasen hihat käärimään, jos hyvin käy niin jopa ajamaankin.

https://www.facebook.com/Teamforcemajor?fref=nf

Lähetetty: 04 Elo 2015, 22:25
Kirjoittaja Jukkis
Ihmettelenkin mitä tässä tapahtuu kun ei tapahdu mitää... :;): .. tai tapahtuu mitä ei tartte tietää :O