Sivu 16/16
Lähetetty: 22 Kesä 2012, 09:11
Kirjoittaja PeeKee
Lähetetty: 22 Kesä 2012, 18:18
Kirjoittaja SamiN
jarim kirjoitti:PowerKing kirjoitti:Olen antanut itseni ymmärtää, että uudet Kawat menisivät suhteellisen lujaa, mutta rajoittimen ohittaminen on ongelma tällä hetkellä.
Kaverilla on tommonen tuore 14R, ja vissiin ainoa keino ohittaa rajoitin tällä hetkellä on lähettää ecu jenkkeihin ohjelmoitavaksi.
Ollaan koitettu miettiä auttaisiko nopeusanturin irrotus tai triggerin hampaiden puolittaminen etu- ja takafillarilta, mutta mitään tietoa ei vielä ole.
Eikö siinä pelaa enää perinteinen Speedohealer kikka? Eli ovatko menneet muuttamaan keinoa nopeuden rajoitukseen?
Periaatteessa kentälle voisi kokeilla sellaista kikkaa, että irroittaa etupyörän anturin ja laittaa pulssimuuntimen (esim. speedohealer) takapyörän anturin väliin esim -20% asetuksella jolloin nopeustieto ECU:lle on vielä "järkevissä" lukemissa.
Tällöin ABS ja KTRC menee vikatilaan etupyörän anturista ja takapyörän anturin huijaaminen voisi onnistua?
Takapyörän anturi menee ABS boxin kautta ECU:lle.
Edited By SamiN on 1340378635
Lähetetty: 30 Kesä 2012, 07:57
Kirjoittaja busapilotti
snuggles kirjoitti:blackbusa kirjoitti:busapilotti kirjoitti:
hyviä kuvia,en tiedä missä kohtaa on kuvat otettu,mutta selkeesti näkee ajoasennoista kellä on loppunopeudet +300,itsellä jäi vähän auki,ja kuvat kertoo kyllä mistä voisi löytyä se +4km.
sama, kyllä olin liian pystyssä ja pyörä oli liian korkee, pitänee madaltaa ja hommata satula eteen ilman pattia "selkänojaa" oleva!!!
Mitkä on teidän kuvia ?
Näyttäs Toni Raision kuvissa no 55 Titaanilla liipovan alalärppä maata :p
pikkasen myöhään vastaus selvään kysymykseen mutta on vaan menny jotensakin ohi.joo meikäläinen esiintyy raision kuvassa 70 ja haanperän kuvissa5456 ja 5355