Kyseessä siis vielä täysin vakio busa 03...
Moottorin virittely mielessä - Kannattaako??
Onko tämän päivän hinnoissa kuinka paljon muutoksia suuntaan tahi toiseen jos haetaan n.10-15%(takapyörähv teholisäystä) ja vääntöpuolelle n20% korotusta ostotyönä
Kyseessä siis vielä täysin vakio busa 03...
Kyseessä siis vielä täysin vakio busa 03...
Member of IBA Finland ry
hanhiha kirjoitti:Onko tämän päivän hinnoissa kuinka paljon muutoksia suuntaan tahi toiseen jos haetaan n.10-15%(takapyörähv teholisäystä) ja vääntöpuolelle n20% korotusta ostotyönä![]()
Kyseessä siis vielä täysin vakio busa 03...
Samaa mietitään täällä, eli paljonkos tuollainen kustantaa jos sellaisen teettää? Varmasti aika paljon hajontaa kustannuksissa mutta noin mututuntumalta? Aika vähän on vielä näkynyt noita gen2 busseissa?!?
Edited By Jorgos on 1235458885
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
-
107-1089231881
Jep, putkisto/nokat tarvii tehon lisään. Vaikutus alueelle 4000 rpm ylöspäin.hanhiha kirjoitti:Onko tämän päivän hinnoissa kuinka paljon muutoksia suuntaan tahi toiseen jos haetaan n.10-15%(takapyörähv teholisäystä) ja vääntöpuolelle n20% korotusta ostotyönä![]()
Kyseessä siis vielä täysin vakio busa 03...
Mikäli alakierros alueelle haluaa lisää vääntöä niin 1400cc ryhmä näitten lisäksi on on tarpeen.
Hinta haarukka uusi putkisto/käytetyt nokat settiin, ecu säädettynä, avaimet käteen periaatteella alkaen n.2 Ke
Tällä setillä päästään lähelle K8 tehoja. Ryhmän kans hiukan ohi...
Kansiset viriä tässä lähinnä miettinytkin
Jampalla tuntus toi puoli olevan hallussa
Jampalla tuntus toi puoli olevan hallussa
Member of IBA Finland ry
