Sivu 14/14
Lähetetty: 06 Kesä 2010, 21:52
Kirjoittaja BussiJussi
NO, niin. ARC-2 tuli tontille!! Aikas yksinkertaiselta paketilta näyttäs. Johdot akulle, ja puolien väliin. Lisänä näkys olee lähtöpärrä, joka sit vissiin kytkimenkytkimen väliin kytketään. Sitten rpm tieto ulos, tiedä mihin vois käyttää? Sitten 3. johto timing retard 10ast. eli myöhästyttää syttyä 10 astetta!??! Mihin v...uun tota vois käyttäää ??
Edited By BussiJussi on 1275850424
Lähetetty: 13 Kesä 2010, 03:03
Kirjoittaja PetriK
Laitas kiinni ja tuus dynoamaan sieltä. Mulla NLR SIM selvästi nosti kierroksia ylemmäs ja samin mukaan reagoi paremmin säätöihin - lupaava alku.
Lähetetty: 13 Kesä 2010, 10:49
Kirjoittaja BussiJussi
PetriK kirjoitti:Laitas kiinni ja tuus dynoamaan sieltä. Mulla NLR SIM selvästi nosti kierroksia ylemmäs ja samin mukaan reagoi paremmin säätöihin - lupaava alku.
Tulossa ollaan.....
:rasberry:
Lähetetty: 17 Kesä 2010, 00:12
Kirjoittaja BussiJussi
Eli tänään homma taas eteni.... 341Hp/321Nm Sami n penkissä. Arc-2 kiinni, eli sytkästähän se vika siis löyty!!! Pakolämmöt pysyi hyvin <850c, pakopaine alkaa tällä pikkuföönilllä nousta ahtopaineiden liki +1bar paineilla. Halliin lauantaina testaamaan, jos nahkapuku menee päälle...
:p :p
Lähetetty: 17 Kesä 2010, 09:13
Kirjoittaja janne
BussiJussi kirjoitti:Eli tänään homma taas eteni.... 341Hp/321Nm Sami n penkissä. Arc-2 kiinni, eli sytkästähän se vika siis löyty!!! Pakolämmöt pysyi hyvin <850c, pakopaine alkaa tällä pikkuföönilllä nousta ahtopaineiden liki +1bar paineilla. Halliin lauantaina testaamaan, jos nahkapuku menee päälle...
:p :p
hienot lukemat
Lähetetty: 25 Kesä 2010, 10:19
Kirjoittaja BussiJussi
Se on sitten siinä.... 200 viestiä tassä ketjussa, projekti VALMIS!!!
Eli lentokentällä saavutin sen 100 m/s tavoitteen, nyt kai vois jo luovuttaa?
Nyt alkaa tuntua, että tämä projekti saa jäädä, ja keskitytään johonkin muuhun! Välityksiä sais tietty jatkettu pidemmillä 5- ja 6 vaihteen rattailla, muttei taida enään jaksaa alkaa aukoa konetta, kun kasassa muuten!! Paljon tuli opeteltua uusia asioita Gen2 turbottamisen osalta, toivottavasti tästä ois muillekin apuja!! Neuvoja saa kysellä.
Kiitokset kaikille projektissa mukanaolleille, joita ei ihan vähän ollutkaan!!!!!
Lähetetty: 16 Heinä 2010, 11:51
Kirjoittaja BussiJussi
Tuossa vihdoin käppyrääkin....
:p :p
Lähetetty: 16 Heinä 2010, 17:23
Kirjoittaja 107-1089231881
Tehoo ON
Ja JOS ahdin olis mitoitettu kohilleen, niin sitte sitä oliskin ja PALJON