Sivu 14/14
Lähetetty: 21 Kesä 2011, 22:51
Kirjoittaja tenhulttio
Voipi olla, että nuo ameriikkalaisten maailmanennätykset onkin national recordeja. Tuskimpa on mikään kansainvälinen järjestö antanut hyväksyntää(?). Ja niitten valokennoilla mittailu on kyllä vähän epätarkkaa sekin. Resoluutio saattais riittää yhden desimaalin tarkkuuteen (riippuu tietenki siitä, kuinka kaukana kennot on toisistaan ja millä taajuudella niitä pollataan). Ja kennojen välimatka toisistaan on se miten ne asennetaan, ei siis välttämättä juuri oikea.
Ei sillä, en usko tulosten pahasti olevan pielessä, mutta yhden desimaalin tarkkuus saisi riittää. Ja uskon, että VBOX näyttää nopeuden tarkemmin.
Saapa nähdä, josko jenkkiläiset kuitenkin ottaa tuloksen listalle jos me saadaan sille esim Guinnesin hyväksyntä.
Lähetetty: 21 Kesä 2011, 23:17
Kirjoittaja RHead
Eikös se guinness vaadi ,että se pitäs ajaa kahteen suuntaan? Vai muistelinko väärin sitä jäällä-ajon ennätystä minkä kankkunen teki ekas mutta se toinen rs6.lla kepitti sen.
Edited By RHead on 1308687482
Lähetetty: 21 Kesä 2011, 23:36
Kirjoittaja jouniri
RHead kirjoitti:Eikös se guinness vaadi ,että se pitäs ajaa kahteen suuntaan? Vai muistelinko väärin sitä jäällä-ajon ennätystä minkä kankkunen teki ekas mutta se toinen rs6.lla kepitti sen.
Ei vaadi silloin kun puhutaan 0-1609m vmax nopeudesta ja sille haettavalle hyväksynnälle.
Juoksevan mailin nopeus ilmoitetaan toisin eli ei hetkellinen vmax vaan kahden suuntaisten nopeimpien mailien keskiarvo eli juoksevan mailin nopeudet ovat keskinopeuksia.
ps. ja mikäli Taxin lukemat ei kelpaa ME ksi, niin talutetaan Taxi sit sen "virallisen" ME n haltian rinnalle stripille niin onhan se melko selvää ainakin sen jälkeen kelle se ME kuuluu! Tuskin ainakaan sille joka viimisenä on mailin merkillä.
Edited By jouniri on 1308689203
Lähetetty: 22 Kesä 2011, 09:56
Kirjoittaja Marbusa
jakehaanpää kirjoitti:koinonia kirjoitti:Pistin sivuille jonkun kuvan n: kilsan kohdalta, näkee missä kuski "makaa", nopeimmat ja muutama muu jäi kuvaamatta, ehkä seuraavalla kerralla, onnittelut kaikille kovaa menneille, kyllä te vedätte hyvin
http://timop.kuvat.fi/kuvat/Halli+2011/
Asiallisia fotoja! Hyvin näkee pro ajoasennot mm. Jari, Marjut jne.
Jos kuvaaja on ollut suurinpiirtein kilsan kohdalla,
niin sillä kohtaa lämästään vasta kutosta pesään ja vasta sen jälkeen haetaan lopullinen ajoasento tai ainakin itse niin teen.
Toi "puolimatkan" kuvauspaikka on ok, mutta hyödyllisempänä pitäisin kuvia vähän ennen mailia (n. 1,5 km), jolloin nähtäisiin ajoasento huippunopeuden kohdalla.
Anyway, kiitos kuvaajalle kuvista.
Noista pystyy itse kukin arvioimaan ajoasentoaan ja miettimään "viilauksia" seuraaviin koitoksiin.
Lähetetty: 22 Kesä 2011, 14:05
Kirjoittaja snuggles
Marbusa kirjoitti:Toi "puolimatkan" kuvauspaikka on ok, mutta hyödyllisempänä pitäisin kuvia vähän ennen mailia (n. 1,5 km), jolloin nähtäisiin ajoasento huippunopeuden kohdalla.
Anyway, kiitos kuvaajalle kuvista.
Noista pystyy itse kukin arvioimaan ajoasentoaan ja miettimään "viilauksia" seuraaviin koitoksiin.
Istutko vähä niinko melkein kuupan päällä ? Vai hämääkö kuvakulma.
Lähetetty: 22 Kesä 2011, 17:34
Kirjoittaja Juhama
Katoin ite samaa, tohon modatun satulan päälle on hyvä pienen kuskin istua:D Ite kun olin 2009 Hallin ajoissa 1000RR -06 :sella huomasin että perse mahdollisimman taakse niin hyvin kulkee....vielä kädet ihan tankkiin kiinni!