Lähetetty: 14 Helmi 2022, 19:52
Jotain tän tyylistä hakusessa tuohon paluulinjan vetoon?
https://imgbb.com/BVGD4rj
https://imgbb.com/BVGD4rj
Juurikin jotain tämän tyylistä hakusessa. Mielummin vaikka samantien kaksi tai kolme kappaletta niin on meno linjalle, paluulle ja mittarille tarvittaessa kaikille uudet lähdöt railissa.Dipshit kirjoitti:Jotain tän tyylistä hakusessa tuohon paluulinjan vetoon?
https://imgbb.com/BVGD4rj
juu-zo kirjoitti:Dipshit kirjoitti:Jotain tän tyylistä hakusessa tuohon paluulinjan vetoon?
https://imgbb.com/BVGD4rj
Juurikin jotain tämän tyylistä hakusessa. Mielummin vaikka samantien kaksi tai kolme kappaletta niin on meno linjalle, paluulle ja mittarille tarvittaessa kaikille uudet lähdöt railissa.
Laitoin yv:n toivottavasti tuli perille.Dipshit kirjoitti:Maksoin noista kolmesta kappaleesta 60e. Jos ei ole liikaa niin voin luopua noistajuu-zo kirjoitti:Juurikin jotain tämän tyylistä hakusessa. Mielummin vaikka samantien kaksi tai kolme kappaletta niin on meno linjalle, paluulle ja mittarille tarvittaessa kaikille uudet lähdöt railissa.Dipshit kirjoitti:Jotain tän tyylistä hakusessa tuohon paluulinjan vetoon?
https://imgbb.com/BVGD4rj
Katsoitko finjectorin sivuilta?juu-zo kirjoitti:Kertova paineensäädin tuntuu olevan nyt vaikein komponentti löytää tuohon yhtälöön. Saa vinkata jos tietää mistä saisi ostettua. Itse löydän googlen avustuksella lähinnä amerikkalaisia sivustoja josta sitten laitan tilauksen jos ei muualta tunnu löytyvän.
Finjectorin sivut katsoin ja pirautinkin vielä ja sanoivat että kaikki heidän valikoimissa olevat säätimet eivät ole kertovia. Ehkä laitan ameriikan maalta yhden tulemaan.Dipshit kirjoitti:Katsoitko finjectorin sivuilta?juu-zo kirjoitti:Kertova paineensäädin tuntuu olevan nyt vaikein komponentti löytää tuohon yhtälöön. Saa vinkata jos tietää mistä saisi ostettua. Itse löydän googlen avustuksella lähinnä amerikkalaisia sivustoja josta sitten laitan tilauksen jos ei muualta tunnu löytyvän.
jostain toisesta orkis bensakiskosta nappa tulp liitimen niin sekin käy jos ei mitä ihmeempiä halu,juu-zo kirjoitti:Postissa saattaa olla jotain tulossa... Polttoainepuoli on nyt melkolailla lukkiutunut että 4:llä suuttimella nyt mennään. Lähinnä mietinnässä että riittääkö vakio suuttimet varmasti kertovan paineensäätimen kanssa? Mistä kertova paineensäädin? Begin säätimiä ei ainakaan mistään tunnu oikein löytyvän, saa vinkata jos tietää mistä saisi hankittua. Suutintukkiin pitäsi myös saada adapterit polttoaineen paluulinjaa varten. Dragracella tilauskamana orkkis tukkiin billet välikappaleita, tosin melko hintavia. https://dragrace.fi/polttoa....007-mps Tai vaihtoehtoisesti etsiskelisi toisen alkuperäisen letkulähdön ja laittaisi sen 1-2 suuttimien väliin.
Kannattaako jo näille alle 300hv tehoille hommata järeämmät pinnapultit yläkerralle vai meneekö vielä alkuperäisillä? Cometicin kannentiivisteitäkin on parilla eri paksuudella, joten kuinka paksu tuohon nyt kannattaa laittaa?
Paine kotelon jaon muttamista joskus itsekin tuumaillutjuu-zo kirjoitti:Tuota toisen orkkis tukin pätkän haalimista mietin myös hetken, kunnes Dipshit tarjoutui myymään nuo omat billet välikappaleet järki hintaan. Kertovan paineensäätimen laitoin jenkeistä tilaukseen. Hintaa tulee verojen ja tullien jälkeen jotain hieman päälle 300¤ joten ei se halpa ollut, mutta eihän tämä halpaa lystiä muutenkaan ole. Polttoainepumppu tulee vaihdettua ulkoiseksi joka tapauksessa. Tuon ostetun kitin mukana tulee jokin pumppu, en tarkemmin kysellyt mikä, joten voi olla että se on tankin sisäinen pumppu tai jokin muu mikä ei omaan käyttöön sovi, mutta hankin polttoainepumpun sitten kun saan vähän muita osia kasaan. Dragracelta varmaankin laitan tilaukseen Apen pinnapultit ja mutterit sekä cometicin kannentiivisteen sekä ehkä jotain muuta hilpettä.
Mites kytkinjouset, sopiiko tuosta gen2 setistä gen1:een vai meneekö ne vaihtoon? Hieman ristiriitaista tietoa löytyy. Ilmeisesti kuitenkin kytkinkori ja kansi samanlaiset, mutta onko pulteissa ja sitä myöten jousissa jotain merkittävää eroa?
Kun saa nyt tuon turbosetin ja pääsee tarkastelemaan vähän sen sisältöä niin sitten vierailu finjectorilla, orkkis suuttimet huoltoon ja polttoainelinjan kamoja samalla hakemaan. Lisäksi tosiaan tuon gen2 plenumin kanssa täytyy katsoa miten se passailee ja onnistuuko sitä modailla vaikka hitsaamalla tarvittaessa imukanavien runkoja linjaan tuon gen1 kaasuläppärungon kanssa.
Nuo boschilaiset on ainakin 14mm yläpäällä joten eivät alkuperäiseen suutintukkiin mene. Voihan ne alkuperäisetkin isommaksi vaihtaa jos sopivat suuttimet järkevään hintaan löytyy. Tuohon 250hv tehoihin kyllä alkuperäisten pitäisi riittää aivan hyvin.Tctic kirjoitti:Eikö ne orkkissuuttimet ole aivan sama vaihtaa isompiin? 200¤:lla saa uudet 530cc boschit jotka riittävät varmasti:
https://aeromotors.fi/kataloog/article/1361188/0-280-158-117-bosch
Noist pikku bosch suttimista ei tietoa sopivuuden puolesta mutta 1000cc oli toteutus alkuperäistä lyhempi suutin minkä yläpäähän tuli sovite holkki finjectorilta,juu-zo kirjoitti:Nuo boschilaiset on ainakin 14mm yläpäällä joten eivät alkuperäiseen suutintukkiin mene. Voihan ne alkuperäisetkin isommaksi vaihtaa jos sopivat suuttimet järkevään hintaan löytyy. Tuohon 250hv tehoihin kyllä alkuperäisten pitäisi riittää aivan hyvin.Tctic kirjoitti:Eikö ne orkkissuuttimet ole aivan sama vaihtaa isompiin? 200¤:lla saa uudet 530cc boschit jotka riittävät varmasti:
https://aeromotors.fi/kataloog/article/1361188/0-280-158-117-bosch